Nee, ondanks dat het schoon is vind ik het nog steeds een vies idee. En daarom kan ik het me ook niet voorstellen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 03:07 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Probeer het een keer. Laat je vriend/man even zijn gang gaan. Misschien vind je het ook wel supergeil. Na een douche kan het echt wel opwindend zijn!
Scheer je dan ook tussen je naad of hebbie daar gewoon niks?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Geen problemen mee. Is best geil. Nou ben ik sowieso niet vies van het kontgaatje, geven of ontvangen
Nee, daar zit wel wat, en dat scheer ik niet (scheren, met scherpe mesjes, op een plek die je niet kunt zien, maar wel ernstig kunt beschadigen!!!)quote:Op maandag 17 mei 2010 16:00 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Scheer je dan ook tussen je naad of hebbie daar gewoon niks?
Je kan toch voorzichtig doen en gewoon op gevoel? Lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, daar zit wel wat, en dat scheer ik niet (scheren, met scherpe mesjes, op een plek die je niet kunt zien, maar wel ernstig kunt beschadigen!!!)
Er zit niet zoveel, en één keer scheren, blijft scheren. Ik neem liever niet het risico.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:38 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Je kan toch voorzichtig doen en gewoon op gevoel? Lijkt me niet zo moeilijk.
Dan zou ik het ook niet doen nee, maar stel dat je daar een gigantisch oerwoud zou hebbenquote:Op maandag 17 mei 2010 17:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zit niet zoveel, en één keer scheren, blijft scheren. Ik neem liever niet het risico.
Ja, dan wel ja. Ook als er niet gelikt werdquote:Op maandag 17 mei 2010 18:00 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook niet doen nee, maar stel dat je daar een gigantisch oerwoud zou hebben
Mwa ik heb nou dus zo'n gigantisch oerwoud.... scheerde het eerst wel mja, als ik in mn nakie sta zie je het ook niet gelijk hoor... Verder niks te klagen, gewoon goed vegen en tarrels voorkomen! Maarja, dan zou ik dus maar weer moeten gaan scheren en dan is een keer kongaatje likken ontvangen... denk dat het hem niet gaat worden en ik maar moet passenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dan wel ja. Ook als er niet gelikt werd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |