Leg eens uit?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:40 schreef waht het volgende:
[..]
In feite liggen we allemaal aan het infuus. Maar dat terzijde.
Het nieuws omtrent de economie de afgelopen jaren is jou ook niet ontgaan. De rekening is nog lang niet betaald.quote:
Dat is wel waar, maar daar ging de discussie niet over.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:58 schreef waht het volgende:
[..]
Het nieuws omtrent de economie de afgelopen jaren is jou ook niet ontgaan. De rekening is nog lang niet betaald.
Klopt, maar dat wij aan het infuus liggen, wil zeggen dat wij allen kunstmatig in leven worden gehouden?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:58 schreef waht het volgende:
[..]
Het nieuws omtrent de economie de afgelopen jaren is jou ook niet ontgaan. De rekening is nog lang niet betaald.
Onze economie wel ja.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 02:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wij aan het infuus liggen, wil zeggen dat wij allen kunstmatig in leven worden gehouden?
Israel ligt aan het infuus is netjes uitgedrukt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:26 schreef Kees22 het volgende:
Als ik dat zo hoor (helemaal nieuw is het natuurlijk niet) ligt de staat Israel dus gewoon aan het infuus.
Zonder al die hulp zou de staat Israel gewoon al lang failliet zijn geweest of weggevaagd zijn.
Niet nodig idd.quote:Ik ga op dit moment hier niet verder op in. Dat lijkt me niet verstandig.
Oh, it's terribly important to let go!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 06:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Israel ligt aan het infuus is netjes uitgedrukt.
Als je de economische situaties tussen de VS en Israel vergelijkt is het meer..
[..]
Niet nodig idd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |