Ik vind dit een prachtig filmpje.quote:
Nee, maar ik heb wel aandelen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Overduidelijke medewerker van Wokpaleis Rhenen
Die heb je ook alleen maar omdat je de eigenaar van het bedrijf een flinke beurt hebt gegeven.quote:
CNNquote:
Het is net een jankende kat die zonder verdoving wordt gecastreerd.quote:
Mooie Wokburchtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:18 schreef Albertson het volgende:
En deze dwazen dan. Die kunnen het verschil tussen een kasteel en een paleis niet eens
[ afbeelding ]
En alweer die leeuwenbeeldenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
In Arnhem zit ook zo'n vreetschuur met de uitstraling van een mortuarium:
[ afbeelding ]
Ze zijn alleen niet van goud, dus zo'n goed restaurant zal het wel niet zijnquote:
Nee echt de topic titel. Ik dacht spontaan aan de Intratuin. Die gedachte werd wel versterkt tijdens het lezen van de OPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:24 schreef Rectum het volgende:
Voor RC:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:24 schreef Rectum het volgende:
Voor RC:Als je daar al geil van moet worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
Dit is beter inderdaad:quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:26 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Als je daar al geil van moet worden.
En dan hebben ze het concept nog gejat ook, het is al decennia geleden uitgevonden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:18 schreef Albertson het volgende:
En deze dwazen dan. Die kunnen het verschil tussen een kasteel en een paleis niet eens
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |