Als jullie heel goeie grote felicitaties maken, neem ik mn laptop mee naar dr verjaardag en dan kan ze het lezen!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is ze morgen jarig? kan ze dus niet eens onze felicitaties zien ?. Laptop kost ongeveer 200 a 400 euro, denk ik.
dan heb je wel een goedkoop ding, maar opzich prima voor simpele dingenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is ze morgen jarig? kan ze dus niet eens onze felicitaties zien ?. Laptop kost ongeveer 200 a 400 euro, denk ik.
dat gaat wel lukken hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:24 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Als jullie heel goeie grote felicitaties maken, neem ik mn laptop mee naar dr verjaardag en dan kan ze het lezen!
Iedereen in dit topic een euro per bericht.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hihiquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:30 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Iedereen in dit topic een euro per bericht.
Ik zal Brennel zeker ff feliciteren hieroquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:24 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Als jullie heel goeie grote felicitaties maken, neem ik mn laptop mee naar dr verjaardag en dan kan ze het lezen!
Een Aspire (oid) heb je al voor ¤ 399,--. Qua prijs valt het mij tegenwoordig best meequote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:25 schreef FlorentijnH het volgende:
dan heb je wel een goedkoop ding, maar opzich prima voor simpele dingen
Dan ga ik het ff wat ruster aan doenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:30 schreef Waalwijker het volgende:
Iedereen in dit topic een euro per bericht.
Lijkt mij ookquote:
Laatst liep die barman (JP) van ONM bij ons rond op het werk. Gaf een of andere presentatie. Heb vroeger wel eens gekeken, maar dat is echt jaren geleden (periode dat Goudkust nog bestond).quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik kijk overigens nooit ONMHeb vroeger wel eens een deel van een aflevering gezien, maar ben niet zo van de soaps
Ik ook niet, maar ik weet wel welke acteur ze bedoelen. Ik ben onlangs iig tijdelijk met gtst gekapt, want dat gaat echt nergens meer overquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik kijk overigens nooit ONMHeb vroeger wel eens een deel van een aflevering gezien, maar ben niet zo van de soaps
en Tjibbe die z'n stem kwijt isquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:52 schreef Waalwijker het volgende:
Vanavond weer Ekstra Weekend met Gerard en DOMIEN.
Naar een fatsoenlijk radiostation met een uitgebreidere playlist, diversiteit qua dj's en meer kwaliteitshumor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:27 schreef Timo20 het volgende:
Als je van muziek houdt, dan luister je naar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |