Ik ga klussen. Dat wil zeggen, ik ga hout halen voor een afdakquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:20 schreef Deisyy het volgende:
Zijn er nog meer malloten die morgen moeten werken?![]()
Ik wel
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
wie is Calimero ? die heb ik hier wel eens vaker zien opduiken?
ow ik dacht dat ik hier wel vaker ''een calimero'' had gezien?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Thanksquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij wel... en DA drogist ook dat weet ik wel zeker in ieder geval,
je moet maar eens neuzen je hebt ook allerlei middeltjes om vlekken weg te halen en om
kleding eerst lichter te maken voordat je gaat verven er is echt een heleboel die zooi staat allemaal
bijelkaar, moet je maar effe neuzen
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:29 schreef FANN het volgende:
als je naar dat clippie kijk is zo geinig![]()
die jongens hebben echt hele grote voeten![]()
Wat mij betreft de laatste keer, de band is weg, niemand zegt iets terug (jij nu wel dus nofi) maar ik merk dat er nauwelijks iets terug gezegd wordt dus is mijn deelname niet meer relevantquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verklaar je eens nader Bong? Lukte het niet of is het de laatste keer?
Doe nou rustig an Fann straks is alles paars.quote:
Ah ja, ik snap 't. Maar niemands deelname is hier relevant. Sterker nog, geen enkele deelname aan heel Fok! is relevantquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat mij betreft de laatste keer, de band is weg, niemand zegt iets terug (jij nu wel dus nofi) maar ik merk dat er nauwelijks iets terug gezegd wordt dus is mijn deelname niet meer relevant
EDIT: Ubuntu vloog eruit, maargoed ik voel me hier niet meer welkom en kom ook niet meer terug dit is mijn laatste post hier, dus het beste en tot BB7
Effe dramaqueenen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
maargoed ik voel me hier niet meer welkom en kom ook niet meer terug dit is mijn laatste post hier, dus het beste en tot BB7
Jammer bong. Dat je je niet meer welkom voelt wil niet zeggen dat je ook niet meer welkom bent he.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat mij betreft de laatste keer, de band is weg, niemand zegt iets terug (jij nu wel dus nofi) maar ik merk dat er nauwelijks iets terug gezegd wordt dus is mijn deelname niet meer relevant
EDIT: Ubuntu vloog eruit, maargoed ik voel me hier niet meer welkom en kom ook niet meer terug dit is mijn laatste post hier, dus het beste en tot BB7
Ja dat is Calimero_31quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ow ik dacht dat ik hier wel vaker ''een calimero'' had gezien?
was misschien een andere dan..
Dienstmededelingquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
Dienstmededeling
Dit is mijn lapo inzake RLS, het ga jullie allen goed en tot de volgende RLS.
Einde mededeling
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
Dienstmededeling
Einde mededeling
Ooww god hij ruikt weer kut.quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
Dienstmededeling
Einde mededeling
ik snap dat welquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat gebeurd hier toch nóóóóiiiiiit................quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik snap dat wel![]()
soms wordt er zomaar ''over je heen'' gelezen en gaan mensen gewoon ''over je hoofd'' verder
met ''praten, dat gebeurd ons allemaal wel eens Bong...
neuh...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat gebeurd hier toch nóóóóiiiiiit................
Is toch niet erg? Gewoon doorlullenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik snap dat wel![]()
soms wordt er zomaar ''over je heen'' gelezen en gaan mensen gewoon ''over je hoofd'' verder
Gewoon Cali. Een gewaardeerde oudgediende vanaf BB1.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
whut?
wie is dat dan ???
nou wil ik het weten ook
Dat is Gert zelfquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
whut?
wie is dat dan ???
nou wil ik het weten ook
niet iedereen kan dat en ik denk dat Bong dat niet kan ...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is toch niet erg? Gewoon doorlullenOok al antwoorden ze niet, je weet het wel gelezen wordt en met wat geluk is er wat ergernis links en rechts
Het gebeurt zo vaak dat er geen reaktie komt op een post. Bij iedereen. Ik ben eens even snel nagegaan of je stelselmatig genegeerd wordt, want ik kan me herinneren onlangs nog op je gereageerd te hebben. Nou, op je twee posts hiervoor reageerde niemand (maar dat waren ook geen posts die heel erg uitnodigend waren) en op de post daarvoor reageerden een stuk of 5 man en volgden ook nog replies.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Gewoon Cali. Een gewaardeerde oudgediende vanaf BB1.
JA WIE MOET IK NU GELOVEN ?!quote:
Eg nie, Gert heeft geen tieten.quote:
Dan is het een kloon van jou. Het is iemand die alleen in RLS post, heel af en toe. Maar ik blijf erbij dat het een kloon van Gert is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Eg nie, Gert heeft geen tieten.![]()
En Cali is echt een lekker wijf vandaar dat ik schreef Gert ruikt weer kut.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan is het een kloon van jou. Het is iemand die alleen in RLS post, heel af en toe. Maar ik blijf erbij dat het een kloon van Gert is.
quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Eg nie, Gert heeft geen tieten.![]()
En Cali is echt een lekker wijf vandaar dat ik schreef Gert ruikt weer kut.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik snap dat wel![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik geef jullie nog een laatste kanschmede dankzij Gert zijn post maargoed een aantal keer had ik gereageerd en kwam er niets op terug ookal was het een constructieve bijdrage mijns inziens
Kan gebeuren
Langs elkaar heen lullen is misschien nog wel erger dan genegeert worden Bong.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
lijkt me sterk dat Gert een lekker wijf is, maar je weet maar nooit
nou ik vond mijn post ook best een goeie bijdragequote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik geef jullie nog een laatste kanschmede dankzij Gert zijn post maargoed een aantal keer had ik gereageerd en kwam er niets op terug ookal was het een constructieve bijdrage mijns inziens
Kan gebeuren
Snel effe reageren dan nu.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
Kan gebeuren
Als zij er is dan gaat Gert zijn alarm af dus........quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als zij er is, is Gert er ook, altijd!!
Neen, alleen voel ik me hier niet meer zo thuis, te truttig geworden allemaal past niet bij moiquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ik vond mijn post ook best een goeie bijdrage![]()
maar goed, hoest nu met je dan? ben je een beetje depri?
Wilde net een Bong kom terugtopic openen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
Kan gebeuren
nee Mop... Teun zegt dat het Gert is en jij zegt dat het een lekker wijf isquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Langs elkaar heen lullen is misschien nog wel erger dan genegeert worden Bong.
Goedzo.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
Kan gebeuren
waar zou je het dan over willen hebben, vast niet over het wasgoedquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neen, alleen voel ik me hier niet meer zo thuis, te truttig geworden allemaal past niet bij moi
Ik "ken" haar al een jaar of 8. Ze heeft zéér veel gepost in enkele BB-fora. Oudgedienden weten dat nog wel. Ik denk dat ze goed is voor een paarduizend posts.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als zij er is, is Gert er ook, altijd!!
Dat was uit de tijd dat Teun nog geen notities maakte en laat staan dat ie toen al van Fok gehoord had.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
nee Mop... Teun zegt dat het Gert is en jij zegt dat het een lekker wijf is
dus dat klopt dan toch niet ?![]()
snap ie ?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat was uit de tijd dat Teun nog geen notities maakte en laat staan dat ie toen al van Fok gehoord had.![]()
Mop
daar ben ik wel benieuwd naar, hoe bedoel je precies?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neen, alleen voel ik me hier niet meer zo thuis, te truttig geworden allemaal past niet bij moi
Ja, klonen zijn af en toe best drukquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik "ken" haar al een jaar of 8. Ze heeft zéér veel gepost in enkele BB-fora. Oudgedienden weten dat nog wel. Ik denk dat ze goed is voor een paarduizend posts.
Neen, er moet weer een nieuwe RLS komen, zij het een BB of DGK maar de boel is doodgebloed, daar doe je niets aan, maar ik merk dat het "leven" er een beetje uit is om het simpel te zeggen nofiquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
waar zou je het dan over willen hebben, vast niet over het wasgoed
Whatever.quote:
Heb je wel een beetje gelijk in Bong.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neen, er moet weer een nieuwe RLS komen, zij het een BB of DGK maar de boel is doodgebloed, daar doe je niets aan, maar ik merk dat het "leven" er een beetje uit is om het simpel te zeggen nofi
Op m'n webspace staat nog een foto van Cali.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
En nu erover stoppen s.v.p., straks ga ik nog geloven dat ze echt bestaat
Serieus? Wil Bong FA worden?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje gelijk in Bong.
Maar misschien heb jij iets leuks te vertellen?
Ik zag in een topic dat je FA wilde worden, waarom wil je dat worden?
Point taken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje gelijk in Bong.
Maar misschien heb jij iets leuks te vertellen?
Ik zag in een topic dat je FA wilde worden, waarom wil je dat worden?
Ow ja, en ik word gewoon straaaaaal genegeerdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar ben ik wel benieuwd naar, hoe bedoel je precies?
Ja. En vandaag ook hele dag gewerkt. En zaterdag overdag en zondagavond ook werkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:20 schreef Deisyy het volgende:
Zijn er nog meer malloten die morgen moeten werken?![]()
Ik wel
Ahh what the fuck ik zet hem gewoon hier.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
En nu erover stoppen s.v.p., straks ga ik nog geloven dat ze echt bestaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
Ja hallo, je kunt van iedereen een foto pakken, chicks genoeg, ook met tietenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Op m'n webspace staat nog een foto van Cali.
Zal ik hem effe P-emmen?
Ik hoop dat het je lukt als je dat zo graag wilt, maar ik denk het niet als ik dat topic zo doorleesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Point taken.
Omdat ik momenteel geen werk heb en moderator meer te direct is op het forum, dus wil meer achter de schermen wat doen zodat ik toch een zinvolle dagbesteding heb om het zo maar te benoemen
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Ahh what the fuck ik zet hem gewoon hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die heeft geen tieten![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Point taken.
Omdat ik momenteel geen werk heb en moderator meer te direct is op het forum, dus wil meer achter de schermen wat doen zodat ik toch een zinvolle dagbesteding heb om het zo maar te benoemen
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Ahh what the fuck ik zet hem gewoon hier.waarom kan ik daar niet op klikken is dat weer zo'n kut trucjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit ow... nu wel, lekker wijf inderdaad![]()
Ik denk dat de kans ook klein is maar niet geschoten is altijd mis, en kan altijd Danny zelf even mailen, hij kent me wel inmiddelsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je lukt als je dat zo graag wilt, maar ik denk het niet als ik dat topic zo doorlees
misschien moet je gaan schilderenis ook een leuke dagbesteding
Begin d'r niet aan man. Je moet niet een rol willen op een forum wat aan elkaar hangt van vriendjespolitiek.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Point taken.
je ken het altijd proberen, dan wordt Remmy je collega..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans ook klein is maar niet geschoten is altijd mis, en kan altijd Danny zelf even mailen, hij kent me wel inmiddels
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ow ja, en ik word gewoon straaaaaal genegeerd
FOK! is een dictatuur en dat weet ikquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Begin d'r niet aan man. Je moet niet een rol willen op een forum wat aan elkaar hangt van vriendjespolitiek.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ow ja, en ik word gewoon straaaaaal genegeerd
als je mij beloofd dat je me nooit een ban geeft ga ik op je stemmenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
FOK! is een dictatuur en dat weet ikmaar het geeft wel de ruimte om nuttig bezig te zijn en aangezien ik als moderator in mijn ogen niet genoeg kan bijdragen maar wel als FA omdat het minder direct op het forum betrokken is maar je verzoeken moet inwilligen om bans etc. te zetten
Gaat wel lukken, ik was die bewuste nacht even de weg kwijt maar heb helemaal niets tegen remlofquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
je ken het altijd proberen, dan wordt Remmy je collega..
ik weet niet of je daar nou zo blij mee moet zijn![]()
Ahh...je wil dus bij de Fokgestapo??quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
FOK! is een dictatuur en dat weet ikmaar het geeft wel de ruimte om nuttig bezig te zijn en aangezien ik als moderator in mijn ogen niet genoeg kan bijdragen maar wel als FA omdat het minder direct op het forum betrokken is maar je verzoeken moet inwilligen om bans etc. te zetten
Nog afgezien van het feit dat FA's hier volgens mij net zoveel posten als Moderators, ik zou het echt niet willen op Fok!, al gaven ze mij 500 euro per week toequote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook niks tegen jou hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gaat wel lukken, ik was die bewuste nacht even de weg kwijt maar heb helemaal niets tegen remlof
Dat is iedereen al weer vergeten Bong.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gaat wel lukken, ik was die bewuste nacht even de weg kwijt maar heb helemaal niets tegen remlof
mwja weet ik, kan gebeuren, ik heb ook wel een de pleuris in Remlofquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zo erg is het niet, soms zijn sommige dingen discutabel te noemen maar het is een gigantisch groot forum dus kan ik me ook voorstellen dat het soms met een iets hardere hand geregeerd dient te wordenquote:
wie ?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:31 schreef Marrije het volgende:
Lach er maar om, van mij mag ie weg blijven
Wie is die Remlof toch, iedereen heeft 't over hem hierquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
mwja weet ik, kan gebeuren, ik heb ook wel een de pleuris in Remlof
maar is ook zo weer over
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zo erg is het niet, soms zijn sommige dingen discutabel te noemen maar het is een gigantisch groot forum dus kan ik me ook voorstellen dat het soms met een iets hardere hand penis geregeerd dient te worden
11 september? Is de meeting al duidelijk danquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niks tegen jou hoor
Hou je 11 september vrij?
Tuurlijk, maar ik meldt het even aan remlof zodat ie weet dat er helemaal niets aan de hand is en dat hij een toffe admin is (niet slijmend bedoeld)quote:
'e'en of andere vage FAquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie is die Remlof toch, iedereen heeft 't over hem hier
Alles overziend en overwegend denk ik dat er wel een stelletje in zit, jij en Remlofquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
11 september? Is de meeting al duidelijk dan
[..]
Tuurlijk, maar ik meldt het even aan remlof zodat ie weet dat er helemaal niets aan de hand is en dat hij een toffe admin is (niet slijmend bedoeld)
Goeie vraag!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie is die Remlof toch, iedereen heeft 't over hem hier
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alles overziend en overwegend denk ik dat er wel een stelletje in zit, jij en Remlof
Zal wel tijd voor een moorkop zijn.quote:
quote:
Het heeft wél gewerkt.quote:
Ow dan hoef je 11 sept niet vrij te houdenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar alle gekheid op een stokje, ik ga niet te meet
de hormonenquote:
sinds wanneer heb jij daar last van?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
de hormonen![]()
ik heb trouwens ontzettende zin in pannekoeken![]()
ik denk dat ik strakkies effe een paar ga maken..
fuck de kilo's !
waarom niet?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen hoor, maar het lijkt me allemaal iets te heftig en wordt ook snel ziek van alc dus dat gaat hem niet worden helaasquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dan hoef je 11 sept niet vrij te houden
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:39 schreef Marrije het volgende:Nou wordt ie helemaal mooi, er komt hier iemand janken dat ie zich niet welkom voelt omdat ie genegeerd wordt en dat het zo truttig is geworden allemaal. Dan stel ik de vraag wat er zo truttig is en dan gewoon zelf iemand straal negeren. En dan ben ik bruut als ik zeg donder dan ook maar op
Wie, wat, waar, waarom?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:39 schreef Marrije het volgende:
Nou wordt ie helemaal mooi, er komt hier iemand janken dat ie zich niet welkom voelt omdat ie genegeerd wordt en dat het zo truttig is geworden allemaal. Dan stel ik de vraag wat er zo truttig is en dan gewoon zelf iemand straal negeren. En dan ben ik bruut als ik zeg donder dan ook maar op
Zie reply op remmy, vlak hierbovenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:40 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom niet?
Ik dacht dat jij juist zo graag wilde?
Waarom heb je je bedacht?
Het wachten is op de immer vriendelijke Soury.quote:
precies, wat je al zei: er kan nog wel eentje bijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Gekkenhuis hier
![]()
Edit: wat ik al zei, mongolen genoeg
Die eierstokken van Fann en haar hormonen zijn in beweging sinds er zoveel in de SC bezwangerd zijnquote:
Misschien schopt ie het wel tot FAquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
precies, wat je al zei: er kan nog wel eentje bij
Nah, die neem ik wel waarquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Het wachten is op de immer vriendelijke Soury.
Die zit al twee uur te bedenken hoe ze binnen zal komen vallenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Het wachten is op de immer vriendelijke Soury.
Dan moet er wel een stevige mail verzonden worden aan de eigenaar alhier, maar wie weet, het valt te proberenquote:
wie: Bongquote:
Je gaat niet?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Alle gekheid op jouw stokje Bong, kun je waar je huis woont geen vrijwilligerswerk doen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan moet er wel een stevige mail verzonden worden aan de eigenaar alhier, maar wie weet, het valt te proberen
Ah ok, duidelijk. Die Bong toch he?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
wie: Bong
Wat: huilen dat ie genegeerd wordt en dat het hier te truttig is geworden
Waar: pagina 1 dit topic
Waarom: om een FA in zn zak te krijgen
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:39 schreef Marrije het volgende:Nou wordt ie helemaal mooi, er komt hier iemand janken dat ie zich niet welkom voelt omdat ie genegeerd wordt en dat het zo truttig is geworden allemaal. Dan stel ik de vraag wat er zo truttig is en dan gewoon zelf iemand straal negeren. En dan ben ik bruut als ik zeg donder dan ook maar op
daar is volgens mij wel wat meer voor nodigquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
wie: Bong
Wat: huilen dat ie genegeerd wordt en dat het hier te truttig is geworden
Waar: pagina 1 dit topic
Waarom: om een FA in zn zak te krijgen
De eigenaar, de echte "Baas", zit ergens in Thailand of zo. Iets met feestvieren hoor ik wel eensquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan moet er wel een stevige mail verzonden worden aan de eigenaar alhier, maar wie weet, het valt te proberen
quote:
Klopt, maar na diep nadenken toch besloten het niet te doen, te heftig en te opervlakkig allemaal, nofiquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je gaat niet?![]()
Jij opende toch dat FB topic?
Er is hier een ActiviteitenCentrum, daar kan ik het nodige doen maar niet genoeg, zoveel vraag naar opdrachten is er niet dus heb je toch een probleemquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alle gekheid op jouw stokje Bong, kun je waar je huis woont geen vrijwilligerswerk doen
wat niet is kan nog komen met 'Remmy'quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:46 schreef FANN het volgende:
[..]
daar is volgens mij wel wat meer voor nodig
Wacht nog maar even af met zeggen dat je niet gaat.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, maar na diep nadenken toch besloten het niet te doen, te heftig en te opervlakkig allemaal, nofi
[..]
Er is hier een ActiviteitenCentrum, daar kan ik het nodige doen maar niet genoeg, zoveel vraag naar opdrachten is er niet dus heb je toch een probleem
Ze zag je vast wel. Je bent verdomme hoog zwanger en je eet in je eentje een volledig AH schap op. Om jou kunnen ze echt niet meer heenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh nu moet ik gaan dreigen dat dit mn laatste post is
![]()
Vooruit dan maar, ik duik mn mandje in, welterusten!
Precies, en negeren ze je dan ergeren ze zich misschien welquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze zag je vast wel. Je bent verdomme hoog zwanger en je eet in je eentje een volledig AH schap op. Om jou kunnen ze echt niet meer heen
Ja óf ik maakte een grapje.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze zag je vast wel. Je bent verdomme hoog zwanger en je eet in je eentje een volledig AH schap op. Om jou kunnen ze echt niet meer heen
ik ga je heeeeeeeeeeel uitgebreid welterusten wensen zodat je je niet genegeerd voeltquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh nu moet ik gaan dreigen dat dit mn laatste post is
![]()
Vooruit dan maar, ik duik mn mandje in, welterusten!
Liefquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wacht nog maar even af met zeggen dat je niet gaat.
Misschien wordt het wel heel anders dan je denkt en is het maar net hoe oppervlakkig je het zelf maakt.
Slaap lekker en hou je haaksquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, en negeren ze je dan ergeren ze zich misschien wel![]()
welterusten!
ja, hehe, ik zeg 2 x welterusten en gewoon geen enkele kusje kroelquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga je heeeeeeeeeeel uitgebreid welterusten wensen zodat je je niet genegeerd voelt
welterusten Marije![]()
![]()
![]()
![]()
kusjes enzo
en slaap lekker
fijne dromen
en weet ik veel wat nog meer
Dan laat je je gun toch thuis.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar dit is niet verstandig voor mij, teveel alcohol, users/bezoekers etc. worden vervelend sfeer wordt maybe vervelend etc. en ik ga nooit uit dus is dit allemaal iets te risicovol hoe leuk ik het ergens ook zou vinden
Wacht nou maar af Bong.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lief
Maar dit is niet verstandig voor mij, teveel alcohol, users/bezoekers etc. worden vervelend sfeer wordt maybe vervelend etc. en ik ga nooit uit dus is dit allemaal iets te risicovol hoe leuk ik het ergens ook zou vinden
Die is niet nodigquote:
Ooooo....gaan wij ook zoenen BonG?????quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die is niet nodig
Doe ik wel virtueel
Ga ik ook doen, écht, maar FOK! kennende ben ik toch bang dat het weleens heftig kan worden en ja dan ben ik bang, dan ben ik een "mietje" maar dat durf ik niet, het voelt niet goed zegmaarquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wacht nou maar af Bong.
Je weet het niet, misschien is het (een gedeelte) ook wel heel prikkelarm.
Wacht de concrete plannen even af en beslis dan of je gaat of niet, bedoel ik eigenlijk.
Ja, ik eigenlijk ook, maar jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:55 schreef FANN het volgende:ik gaat pannekoeken bakken ik moet gewoon pannekoeken nu
![]()
Dankjewelquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:55 schreef FANN het volgende:
ik gaat pannekoeken bakken ik moet gewoon pannekoeken nu
![]()
welterusten allemaal
speciaal Bong
Jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:55 schreef FANN het volgende:ik gaat pannekoeken bakken ik moet gewoon pannekoeken nu
![]()
welterusten allemaal
speciaal Bong
Dat kan, is ook ok hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, écht, maar FOK! kennende ben ik toch bang dat het weleens heftig kan worden en ja dan ben ik bang, dan ben ik een "mietje" maar dat durf ik niet, het voelt niet goed zegmaar
Die heb ik nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan, is ook ok hoor.
Volgens mij wordt het echt heel leuk, voor elk wat wils. Volgens mij kan je zelfs kinderen meenemen.
Daar is het voor veel mensen al te laat voorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
Inet en privé moet gewoon gescheiden blijven
Pak je toch gewoon een paar kinderen van de straat.quote:
Allicht, maar ik probeer toch voor mijzelf een stap voor te zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar is het voor veel mensen al te laat voor
Meldt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar is het voor veel mensen al te laat voor
Ze maken het mij wel makkelijk: een crewmeet tijdens (maar niet óp) parkpop en een 11-jaarsmeet als ik op vakantie ben.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan, is ook ok hoor.
Volgens mij wordt het echt heel leuk, voor elk wat wils. Volgens mij kan je zelfs kinderen meenemen.
Ik geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een beetje over Fok! aan het dwalen.
Ik vervang je wel voor RLS.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze maken het mij wel makkelijk: een crewmeet tijdens (maar niet óp) parkpop en een 11-jaarsmeet als ik op vakantie ben.![]()
Dus mijn volgende meet wordt weer achter de tralies in Utreg.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:48 schreef BONG4002 het volgende:
Jullie kunnen allemaal de tering krijgen
en ja dit is mijn laatste bericht aan deze minderwaardige mensen
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:48 schreef BONG4002 het volgende:
Jullie kunnen allemaal de tering krijgen
en ja dit is mijn laatste bericht aan deze minderwaardige mensen
Nee, ik ben eigenlijk heel rustig. Hoezo, ben jij je gordijnen al aan het wassen dan of je muren aan het witten?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Even iets anders, ben jij ook actiever? Zeg maar, dat je in plaats van 8 uur zit te internetten nu niet verder dan 7:45 uur komt?
Echt smerig. Denkt dat kind een bekende aan de lijn te krijgen, is het een vreemde die hem uit wil horen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:42 schreef FANN het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)vende-vliegramp.html
wat een rioolratten zijn dat toch ook ...
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:07 schreef Dementor het volgende:
Zijn er hier nog mensen die vandaag moeten werken?
Lees eens terug...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:08 schreef Toverheks het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)vende-vliegramp.html
zo een iemand moeten ze op het vliegtuig zetten zonder motor, echt hoe haal je het in je botte hersens om zoiets uberhaut maar te doen bij een 9 jarig jongentje, echt pppffftt gewoon schandalig de telegraaf is gewoon een sensatiekrant walgelijk gewoon.
ja ik had fann der link gelezen en toen gekopieerd anders wisten jullie misschien niet wat ik bedoelde, maar deze geeft een error aan, die van Fann opende gewoon.quote:
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:07 schreef Dementor het volgende:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:23 schreef Dementor het volgende:
Ik ben op zoek naar extreem snelgroeiende klimop.
Burenruzie?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:23 schreef Dementor het volgende:
Ik ben op zoek naar extreem snelgroeiende klimop.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:23 schreef Anniebab het volgende:
Goeiemorgen . Inderdaad zeer fout van de Telegraaf, maar t beleid daar in t ziekenhuis is denk ik ook allerbelabberdst. iedereen kan maar bij hem komen ,zelfs schoolkinderen zijn er geweest . T is een attractie daar aan t worden, kijk das t jongetje die de ramp overleefd heeft.....en hij weet zelf nog niet eens wat er gebeurd is....
nou zeg pppfftt ja hallotjes moet je hier geen raad vragen hequote:
Je posts zijn nogal onleesbaar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou zeg pppfftt ja hallotjes moet je hier geen raad vragen hedenk, denk ik ff met je mee opper ik iets is het weer niet goed
nee heb de balle verstand niet van klimop`s enzo heb niet eens een tuin.
Nou soms heb ik er eccht meotie mee pffff echt joh,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
onleesbaar, is gewoon nederlands toch?
oke, dan lees je er maar overheen. sorry.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou soms heb ik er eccht meotie mee pffff echt joh,
Nee, ik verzamel ze en bundel ze als puzzelboekje.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, dan lees je er maar overheen. sorry.
Yep, ik dacht dat ik de enige was want het was zo rustig op de weg.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:07 schreef Dementor het volgende:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
onleesbaar, is gewoon nederlands toch?
Laat ik even reageren voordat jij ook je laatste post hier aan gaat kondigenquote:
Oh dat is wel lekker!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep, ik dacht dat ik de enige was want het was zo rustig op de weg.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, ik verzamel ze en bundel ze als puzzelboekje.
Wie deed dan hier? Ben niet nieuwsgierig, maar wil wel graag alles weten...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat ik even reageren voordat jij ook je laatste post hier aan gaat kondigen
De trein is ook leegquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wie deed dan hier? Ben niet nieuwsgierig, maar wil wel graag alles weten...
Maak je niet druk, dan kondig ik na een stuk of 5 posts ook weer aan dat ik blijfquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je op oorlogspad, Dementor?quote:
quote:
Ivm lang weekend ofzo dat men dan neemt. Ik zal zo de apotheek ff bellen, of die wel gewoon open is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet toegeven die post is nog leesbaar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je op oorlogspad, Dementor?![]()
Wat is hier onleesbaar aan?
[..]
Doe maar even dit topic terug lezen, ik vond het vermakelijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wie deed dan hier? Ben niet nieuwsgierig, maar wil wel graag alles weten...
Ik onthoud altijd het laatste woord.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:50 schreef Toverheks het volgende:
Klimplanten | Grootbladige Klimop (Hedera hibernica) :: directplant.nl
De bekende snelgroeiende klimop, wordt veel gebruikt tegen gaaselementen, schuttingen, etc. Loof leerachtig donkergroen. Kan ook als bodembedekker gebruikt ...
Nou voor Dementor de hedera Hibernica..........schrijf het wel op een papiertje he, want anders sta je maar de hakkelen in het tuincentrum en moet je weer naar huis om te lezen hoe het ook alweer hete.
dank je Marrije.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:51 schreef Marrije het volgende:
Wel lief van je dat je dat hebt opgezocht Toverheks
Wat een schatje ben je tochquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:50 schreef Toverheks het volgende:
Klimplanten | Grootbladige Klimop (Hedera hibernica) :: directplant.nl
De bekende snelgroeiende klimop, wordt veel gebruikt tegen gaaselementen, schuttingen, etc. Loof leerachtig donkergroen. Kan ook als bodembedekker gebruikt ...
Nou voor Dementor de hedera Hibernica..........schrijf het wel op een papiertje he, want anders sta je maar de hakkelen in het tuincentrum en moet je weer naar huis om te lezen hoe het ook alweer hete.
* even gaat teruglezenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe maar even dit topic terug lezen, ik vond het vermakelijk
ja idd,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zegt het....Ik had geen ideequote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:02 schreef Dementor het volgende:
Hoe was het ook alweer?
Bong had willen ketsen met Liesje maar Remlof ging er met de prijs vandoor.
Toen kwam er dik ruzie en begon Bong te dreigen en bleef weg.
Dat is al een oud verhaalquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:02 schreef Dementor het volgende:
Hoe was het ook alweer?
Bong had willen ketsen met Liesje maar Remlof ging er met de prijs vandoor.
Toen kwam er dik ruzie en begon Bong te dreigen en bleef weg.
Het was ook niet echt relwaardig, maar wel vermakelijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:11 schreef Laysa het volgende:
Ik denk niet dat dr een goede rel inzit...tis ietwat ''doodgebloed'' hier
Bong wilde Remmyquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor mij is het nieuw![]()
Maar gelukkig zijn er geen hard feelings naar Remmy
Het gaat lichamelijk maar zo-zo...dius ik hoop vanaf nu in een stijgende lijn te zitten want ik krijg er de schijt van ondertussen...Verder gaat het heel goedquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was ook niet echt relwaardig, maar wel vermakelijk![]()
Hoe is het met u?
Jou durf ik niet te negerenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor mij is het nieuw![]()
Maar gelukkig zijn er geen hard feelings naar Remmy
Zoiets, ben het eigenlijk meer aan het organiseren. Morgen komen er hier een stel voor de grote voorjaarschoonmaak (oude stempel en zo)quote:Op vrijdag 14 mei 2010 06:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik ben eigenlijk heel rustig.zo, ben jij je gordijnen al aan het wassen dan of je muren aan het witten?
Nee, nóg nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bong wilde Remmydus op zjin bek slaan.
Ik weet niet of ik het grappig mag vinden, maar dat vond ik wel![]()
Is jouw doos al leeg?
Oh daar is de grote held ook weer.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Oh Dementor, wat ben je toch eigenlijk een miezerabel mannetje zo af en toe. Dat je nu juist heks moet pakken om je frustraties bot te vieren. Easy target hoor, dat kun je vast beter.
Jij ook....al is er hier geen zonquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Wenst iedereen een fijne zonnige (werk)dag en gaat klussen met hout
die eet ik liever opquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jou durf ik niet te negeren![]()
Voor je het weet heb ik een bosche bol in mn smoel gepropt
Je bent 'r gewoon aan het belachelijk maken man, gewoon sneu gedrag van je.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh daar is de grote held ook weer.
Haar posts zijn af en toe echt onleesbaar, dat mag ik vinden en ik mag dat ook gewoon zeggen.
Ze heeft dan ook nooit beweerd dat ze zo hoogstaand kan typen zo als dat jij dat kan....maar je kan dingen ook op een minder lullige manier zeggen...althans, als dat binnen je mogelijkheden ligt natuurlijk...Bovendien was ze wel zo vriendelijk om met je mee te denken...dat vond ik persoonlijk erg aardig.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh daar is de grote held ook weer.
Haar posts zijn af en toe echt onleesbaar, dat mag ik vinden en ik mag dat ook gewoon zeggen.
Nee, ik laat haar zien hoe onleesbaar posts kunnen zijn voor een ander.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent 'r gewoon aan het belachelijk maken man, gewoon sneu gedrag van je.
Het is ook een aardige user verder.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook nooit beweerd dat ze zo hoogstaand kan typen zo als dat jij dat kan....maar je kan dingen ook op een minder lullige manier zeggen...althans, als dat binnen je mogelijkheden ligt natuurlijk...Bovendien was ze wel zo vriendelijk om met je mee te denken...dat vond ik persoonlijk erg aardig.
en ik doe expres geen hoofdletters bij het beginnen van een zin...te lui
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als alles een beetje mee zit gaan D_K en ik vanmiddag in Den Bosch echte bosche bollen eten
Heb je nu, na al die jaren, nog steeds niet door dat het mij 99 procent van de tijd geen ene moer interesseert wat andere users van mij vinden? Dat het mij in ieder geval niet weerhoudt om te zeggen wat ik vindt? Als mensen mij aardig vinden vind ik dat fijn, als het niet zo is dan is dat niet meer dan jammer. Je kiest hier gewoon een gemakkelijke uitweg door dat te gaan roepen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:29 schreef Dementor het volgende:
@Teun, probeer eens niet alles aan te grijpen om een wit voetje te halen bij andere users.
De telefoon staat aan, maar dat is het wel zo'n beetje.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:07 schreef Dementor het volgende:
Ik probeer remote ergens in te komen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:42 schreef Gert het volgende:
[..]
De telefoon staat aan, maar dat is het wel zo'n beetje.
Oh.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:46 schreef Marrije het volgende:
Voor de tuin is het hier nog wat te koud. Ik vind het zelfs al wat fris met het raam open.
Welkom....uwe minderwaardige Hoogheidquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:45 schreef Noek het volgende:
Deep down is Bong gewoon een ruige boy. Goedemorgen, truttige minderwaardigen!
Oja....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het gaat lichamelijk maar zo-zo...dius ik hoop vanaf nu in een stijgende lijn te zitten want ik krijg er de schijt van ondertussen...Verder gaat het heel goed![]()
owjah.....en ik heb een soortement van Fokdipje![]()
Excuses als er enigerlei niet correct gespelde nederlandse woorden tussen zit....(NOT)
Alles is toch open? tis een gewone vrijdagquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh.
Ga zo wel even buiten voelen.
Tuincentra zijn gewoon open vandaag toch?
Goedemorgen Noek.
Doei Annie Bquote:
ey trutje, hoest nouquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:45 schreef Noek het volgende:
Deep down is Bong gewoon een ruige boy. Goedemorgen, truttige minderwaardigen!
A joh, dat kan maandag ook wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik probeer remote ergens in te komen.
Die doet het....de kraan immer nog nietquote:
Ja goed, moest hardop lachen om bi-ba-Bongel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |