Ik ga klussen. Dat wil zeggen, ik ga hout halen voor een afdakquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:20 schreef Deisyy het volgende:
Zijn er nog meer malloten die morgen moeten werken?![]()
Ik wel
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
wie is Calimero ? die heb ik hier wel eens vaker zien opduiken?
ow ik dacht dat ik hier wel vaker ''een calimero'' had gezien?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Thanksquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij wel... en DA drogist ook dat weet ik wel zeker in ieder geval,
je moet maar eens neuzen je hebt ook allerlei middeltjes om vlekken weg te halen en om
kleding eerst lichter te maken voordat je gaat verven er is echt een heleboel die zooi staat allemaal
bijelkaar, moet je maar effe neuzen
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:29 schreef FANN het volgende:
als je naar dat clippie kijk is zo geinig![]()
die jongens hebben echt hele grote voeten![]()
Wat mij betreft de laatste keer, de band is weg, niemand zegt iets terug (jij nu wel dus nofi) maar ik merk dat er nauwelijks iets terug gezegd wordt dus is mijn deelname niet meer relevantquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verklaar je eens nader Bong? Lukte het niet of is het de laatste keer?
Doe nou rustig an Fann straks is alles paars.quote:
Ah ja, ik snap 't. Maar niemands deelname is hier relevant. Sterker nog, geen enkele deelname aan heel Fok! is relevantquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat mij betreft de laatste keer, de band is weg, niemand zegt iets terug (jij nu wel dus nofi) maar ik merk dat er nauwelijks iets terug gezegd wordt dus is mijn deelname niet meer relevant
EDIT: Ubuntu vloog eruit, maargoed ik voel me hier niet meer welkom en kom ook niet meer terug dit is mijn laatste post hier, dus het beste en tot BB7
Effe dramaqueenen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
maargoed ik voel me hier niet meer welkom en kom ook niet meer terug dit is mijn laatste post hier, dus het beste en tot BB7
Jammer bong. Dat je je niet meer welkom voelt wil niet zeggen dat je ook niet meer welkom bent he.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat mij betreft de laatste keer, de band is weg, niemand zegt iets terug (jij nu wel dus nofi) maar ik merk dat er nauwelijks iets terug gezegd wordt dus is mijn deelname niet meer relevant
EDIT: Ubuntu vloog eruit, maargoed ik voel me hier niet meer welkom en kom ook niet meer terug dit is mijn laatste post hier, dus het beste en tot BB7
Ja dat is Calimero_31quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ow ik dacht dat ik hier wel vaker ''een calimero'' had gezien?
was misschien een andere dan..
Dienstmededelingquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
Dienstmededeling
Dit is mijn lapo inzake RLS, het ga jullie allen goed en tot de volgende RLS.
Einde mededeling
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
Dienstmededeling
Einde mededeling
Ooww god hij ruikt weer kut.quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
Dienstmededeling
Einde mededeling
ik snap dat welquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat gebeurd hier toch nóóóóiiiiiit................quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik snap dat wel![]()
soms wordt er zomaar ''over je heen'' gelezen en gaan mensen gewoon ''over je hoofd'' verder
met ''praten, dat gebeurd ons allemaal wel eens Bong...
neuh...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat gebeurd hier toch nóóóóiiiiiit................
Is toch niet erg? Gewoon doorlullenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik snap dat wel![]()
soms wordt er zomaar ''over je heen'' gelezen en gaan mensen gewoon ''over je hoofd'' verder
Gewoon Cali. Een gewaardeerde oudgediende vanaf BB1.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
whut?
wie is dat dan ???
nou wil ik het weten ook
Dat is Gert zelfquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
whut?
wie is dat dan ???
nou wil ik het weten ook
niet iedereen kan dat en ik denk dat Bong dat niet kan ...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is toch niet erg? Gewoon doorlullenOok al antwoorden ze niet, je weet het wel gelezen wordt en met wat geluk is er wat ergernis links en rechts
Het gebeurt zo vaak dat er geen reaktie komt op een post. Bij iedereen. Ik ben eens even snel nagegaan of je stelselmatig genegeerd wordt, want ik kan me herinneren onlangs nog op je gereageerd te hebben. Nou, op je twee posts hiervoor reageerde niemand (maar dat waren ook geen posts die heel erg uitnodigend waren) en op de post daarvoor reageerden een stuk of 5 man en volgden ook nog replies.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Gewoon Cali. Een gewaardeerde oudgediende vanaf BB1.
JA WIE MOET IK NU GELOVEN ?!quote:
Eg nie, Gert heeft geen tieten.quote:
Dan is het een kloon van jou. Het is iemand die alleen in RLS post, heel af en toe. Maar ik blijf erbij dat het een kloon van Gert is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Eg nie, Gert heeft geen tieten.![]()
En Cali is echt een lekker wijf vandaar dat ik schreef Gert ruikt weer kut.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan is het een kloon van jou. Het is iemand die alleen in RLS post, heel af en toe. Maar ik blijf erbij dat het een kloon van Gert is.
quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Eg nie, Gert heeft geen tieten.![]()
En Cali is echt een lekker wijf vandaar dat ik schreef Gert ruikt weer kut.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik snap dat wel![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik geef jullie nog een laatste kanschmede dankzij Gert zijn post maargoed een aantal keer had ik gereageerd en kwam er niets op terug ookal was het een constructieve bijdrage mijns inziens
Kan gebeuren
Langs elkaar heen lullen is misschien nog wel erger dan genegeert worden Bong.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
lijkt me sterk dat Gert een lekker wijf is, maar je weet maar nooit
nou ik vond mijn post ook best een goeie bijdragequote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik geef jullie nog een laatste kanschmede dankzij Gert zijn post maargoed een aantal keer had ik gereageerd en kwam er niets op terug ookal was het een constructieve bijdrage mijns inziens
Kan gebeuren
Snel effe reageren dan nu.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
Kan gebeuren
Als zij er is dan gaat Gert zijn alarm af dus........quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als zij er is, is Gert er ook, altijd!!
Neen, alleen voel ik me hier niet meer zo thuis, te truttig geworden allemaal past niet bij moiquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ik vond mijn post ook best een goeie bijdrage![]()
maar goed, hoest nu met je dan? ben je een beetje depri?
Wilde net een Bong kom terugtopic openen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
Kan gebeuren
nee Mop... Teun zegt dat het Gert is en jij zegt dat het een lekker wijf isquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Langs elkaar heen lullen is misschien nog wel erger dan genegeert worden Bong.
Goedzo.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
Kan gebeuren
waar zou je het dan over willen hebben, vast niet over het wasgoedquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neen, alleen voel ik me hier niet meer zo thuis, te truttig geworden allemaal past niet bij moi
Ik "ken" haar al een jaar of 8. Ze heeft zéér veel gepost in enkele BB-fora. Oudgedienden weten dat nog wel. Ik denk dat ze goed is voor een paarduizend posts.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als zij er is, is Gert er ook, altijd!!
Dat was uit de tijd dat Teun nog geen notities maakte en laat staan dat ie toen al van Fok gehoord had.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
nee Mop... Teun zegt dat het Gert is en jij zegt dat het een lekker wijf is
dus dat klopt dan toch niet ?![]()
snap ie ?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat was uit de tijd dat Teun nog geen notities maakte en laat staan dat ie toen al van Fok gehoord had.![]()
Mop
daar ben ik wel benieuwd naar, hoe bedoel je precies?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neen, alleen voel ik me hier niet meer zo thuis, te truttig geworden allemaal past niet bij moi
Ja, klonen zijn af en toe best drukquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik "ken" haar al een jaar of 8. Ze heeft zéér veel gepost in enkele BB-fora. Oudgedienden weten dat nog wel. Ik denk dat ze goed is voor een paarduizend posts.
Neen, er moet weer een nieuwe RLS komen, zij het een BB of DGK maar de boel is doodgebloed, daar doe je niets aan, maar ik merk dat het "leven" er een beetje uit is om het simpel te zeggen nofiquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
waar zou je het dan over willen hebben, vast niet over het wasgoed
Whatever.quote:
Heb je wel een beetje gelijk in Bong.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neen, er moet weer een nieuwe RLS komen, zij het een BB of DGK maar de boel is doodgebloed, daar doe je niets aan, maar ik merk dat het "leven" er een beetje uit is om het simpel te zeggen nofi
Op m'n webspace staat nog een foto van Cali.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
En nu erover stoppen s.v.p., straks ga ik nog geloven dat ze echt bestaat
Serieus? Wil Bong FA worden?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje gelijk in Bong.
Maar misschien heb jij iets leuks te vertellen?
Ik zag in een topic dat je FA wilde worden, waarom wil je dat worden?
Point taken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje gelijk in Bong.
Maar misschien heb jij iets leuks te vertellen?
Ik zag in een topic dat je FA wilde worden, waarom wil je dat worden?
Ow ja, en ik word gewoon straaaaaal genegeerdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar ben ik wel benieuwd naar, hoe bedoel je precies?
Ja. En vandaag ook hele dag gewerkt. En zaterdag overdag en zondagavond ook werkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:20 schreef Deisyy het volgende:
Zijn er nog meer malloten die morgen moeten werken?![]()
Ik wel
Ahh what the fuck ik zet hem gewoon hier.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
En nu erover stoppen s.v.p., straks ga ik nog geloven dat ze echt bestaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
Ja hallo, je kunt van iedereen een foto pakken, chicks genoeg, ook met tietenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Op m'n webspace staat nog een foto van Cali.
Zal ik hem effe P-emmen?
Ik hoop dat het je lukt als je dat zo graag wilt, maar ik denk het niet als ik dat topic zo doorleesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Point taken.
Omdat ik momenteel geen werk heb en moderator meer te direct is op het forum, dus wil meer achter de schermen wat doen zodat ik toch een zinvolle dagbesteding heb om het zo maar te benoemen
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Ahh what the fuck ik zet hem gewoon hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die heeft geen tieten![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Point taken.
Omdat ik momenteel geen werk heb en moderator meer te direct is op het forum, dus wil meer achter de schermen wat doen zodat ik toch een zinvolle dagbesteding heb om het zo maar te benoemen
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Ahh what the fuck ik zet hem gewoon hier.waarom kan ik daar niet op klikken is dat weer zo'n kut trucjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit ow... nu wel, lekker wijf inderdaad![]()
Ik denk dat de kans ook klein is maar niet geschoten is altijd mis, en kan altijd Danny zelf even mailen, hij kent me wel inmiddelsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je lukt als je dat zo graag wilt, maar ik denk het niet als ik dat topic zo doorlees
misschien moet je gaan schilderenis ook een leuke dagbesteding
Begin d'r niet aan man. Je moet niet een rol willen op een forum wat aan elkaar hangt van vriendjespolitiek.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Point taken.
je ken het altijd proberen, dan wordt Remmy je collega..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans ook klein is maar niet geschoten is altijd mis, en kan altijd Danny zelf even mailen, hij kent me wel inmiddels
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ow ja, en ik word gewoon straaaaaal genegeerd
FOK! is een dictatuur en dat weet ikquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Begin d'r niet aan man. Je moet niet een rol willen op een forum wat aan elkaar hangt van vriendjespolitiek.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ow ja, en ik word gewoon straaaaaal genegeerd
als je mij beloofd dat je me nooit een ban geeft ga ik op je stemmenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
FOK! is een dictatuur en dat weet ikmaar het geeft wel de ruimte om nuttig bezig te zijn en aangezien ik als moderator in mijn ogen niet genoeg kan bijdragen maar wel als FA omdat het minder direct op het forum betrokken is maar je verzoeken moet inwilligen om bans etc. te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |