Zoals op de foto is te zien is de PSP zwart. Je krijgt er een oplader en beschermhoes bij. De batterijduur weet ik niet omdat ik eigenlijk altijd aan de oplader heb gespeeld.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:41 schreef kutagh het volgende:
Zwarte PSP? Welke accessoires zitten erbij (dus tasje, UMD case, extra batterij, dat soort dingen)? Hoe lang gaat de batterij mee? En nog meer van dat soort info graag
Verkoop je de spellen etc. ook los?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:23 schreef enforcermoh het volgende:
Genoteerd.
Hou er wel rekening mee dat er dus geen kabel bij zit voor naar de computer, die zul je ergens anders vandaan moeten toveren want die kreeg ik er zelf ook helaas niet bij
edit: Ik verkoop liever alles in één keer.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:00 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Verkoop je de spellen etc. ook los?
Nja, ik vind het de moeite niet waard één spelletje te verkopen voor 5euro ofzo dusquote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:44 schreef Jeffrey_San het volgende:
Aan Wat voor prijzen zat jij te denken
Waar op te halen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:05 schreef enforcermoh het volgende:
Het bod van 55euro van MisterMister93 is dus nog steeds het hoogste
In Leusden of Amersfoort Centraal (Mooi in het midden van Nederland dus)quote:
De advertentie staat ook op marktplaats en daar is inmiddels 70euro door iemand geboden dus ik wacht nog even.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:40 schreef djkoelkast het volgende:
Als je met de 65 accoord gaat kun je PM'en, kunnen we het gelijk afhandelen
Ze hebben hem al opgehaald, dus deze kan dicht. Hun hadden er uit eindelijk ook 60euro voor over omdat er wat krasjes op zaten dus aan je bod lag het nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:47 schreef djkoelkast het volgende:
Ok, al is het daar wel afwachten of iemand ook echt reageert. Maak ik er 66,95 van, heb je 60 netto over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |