Warsteiner ligt bij mn schoonouders ook in de koelkast. Best nog wel te zuipenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:50 schreef neen het volgende:
Ben nu in liwwadden, kratsie warsteiner 8 euro bij de poeisz disse week.
Heineken, Palm, Warsteiner en Strongbow.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:56 schreef Metalfrost het volgende:
Wat voor 'n biersoart is nou 'n beetsje te sùpen? Ik probeer 't weer an, denk ik
IK WAARSKUW MAAR 1x WEEST WELquote:
IK DOUW DIEN HOOFD IN EEN VAT MET KIPPESTRONT, EN IK SLAAN DIE HASSES VAN DOU FINAAL AN DE STRONTquote:
WEEST DAT WEL ZEKER, VOORDAST DOU 1x MET DIE OGEN KEST KNIPPEREN LEIST ER ZELF IN NATNEKquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
IK DOUW DIEN HOOFD IN EEN VAT MET KIPPESTRONT, EN IK SLAAN DIE HASSES VAN DOU FINAAL AN DE STRONT
IDIOAT
Hertog Jan is troep, krijg je hoofdpijn vanquote:
IK WIT DAT WEL HEUL ZEKER AST MIJ NIET LOOFST DAN KOM IK NAAR DIE TOE EN REGELEN WE 'T EVENquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
WEEST DAT WEL ZEKER, VOORDAST DOU 1x MET DIE OGEN KEST KNIPPEREN LEIST ER ZELF IN NATNEK
Je bent in de war met Oranjeboom.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hertog Jan is troep, krijg je hoofdpijn van
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:04 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
IK WIT DAT WEL HEUL ZEKER AST MIJ NIET LOOFST DAN KOM IK NAAR DIE TOE EN REGELEN WE 'T EVEN
KEST 'T SIEN, KLOATHOMMEL
Dat schenken ze alleen nog maar bij biljarten voor 65+ tochquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je bent in de war met Oranjeboom.
HJ is uitstekend te doen.
een homotje?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:04 schreef neen het volgende:
Die jm is der eentje hoor
Ben jij al 65+?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat schenken ze alleen nog maar bij biljarten voor 65+ toch
Was het maar zo, dan kon ik bijna met pensioen.quote:
IK KEN SU DIE DEUR OPEN DOEN EN D'R UUT LOPE,quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
DOU KOMST DE DEUR NIET MEER UUT NA 00:00 HEF IK HOORT VAN DIEN MOEDER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |