Ah, je hebt het over 80% van de minderjarige meisjes?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:07 schreef xthexonlyxone het volgende:
boeie.
Je moet toch wel erg blondt zijn wil je dit verkeerd opvatten.
80% ../overdrijven is ook een vak apart.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ah, je hebt het over 80% van de minderjarige meisjes?
Dagoduck desse stom blond kupske hebs joa dieg hhaah ik snapte de sutauie nietmar i kbegrijp het nu wel dat grap en j ewetoch wel dwat ik bedoel ahahah ik ben toch wel intelegent dnakje alfoduck!quote:
Die aflevering is echt te erg!!!!!!!!!!!! lol eelke is niet goed wijs met haar zogenaamde KAYAquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:11 schreef Splutje het volgende:
Man zonder BNN en Loverboys hadden we nooit over Eelke en Youssef gehoord
''Iedereen zegt dat Ahmed een loverboy is, maar die leuke jongens van BNN zijn dat ookquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:11 schreef xthexonlyxone het volgende:
[..]
80% ../overdrijven is ook een vak apart.
Nee maar wat voor negatieve invloed zou zo'n programma naam moeten hebben.
Ik zie hem niet.
Juist.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:11 schreef Calimero- het volgende:
[..]
Dagoduck desse stom blond kupske hebs joa dieg hhaah ik snapte de sutauie nietmar i kbegrijp het nu wel dat grap en j ewetoch wel dwat ik bedoel ahahah ik ben toch wel intelegent dnakje alfoduck!
Ja, die term slaat sowieso al nergens op, maar was er helaas eerder.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:12 schreef Ritmo het volgende:
Beetje ongepast gekozen titel aan de ene kant ja, maar aan de andere kant: moeten we sowieso niet af van die term? Het zijn gewoon vieze pooiers, niets met 'love' erin.
eelke en youssef? is dat hetzelfde als eline en roel?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:11 schreef Splutje het volgende:
Man zonder BNN en Loverboys hadden we nooit over Eelke en Youssef gehoord
Vanaf nu die benaming niet meer gebruiken in de media en door de politie, dan verdwijnt hij vanzelf op den duur.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, die term slaat sowieso al nergens op, maar was er helaas eerder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |