Omdat ik morgenavond bij iemand anders thuis alvast hapjes ga klaarmaken enzo, pop aankleden, wijntje drinken hehe!quote:
Ja, goed onthouden, zeg!quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
De eerste en ook wel de laatste dit jaar.
Maarre Jo, zie jij nou laatst dat je bijna gaat trouwen?
Ooohh spannend Jo! Zenuwen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:54 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, goed onthouden, zeg!
11 juni is the big day
Dat gaat goed komen!quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Me too, hopelijk met laptop, internet, livstream en alle toeters en bellen
Nee, niet echt. Hooguit over het verloop van de dag. Veel geregeld enzo, dus moet allemaal wel goed verlopen. Maar ik denk ook dat dat wel goed zal gaanquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ooohh spannend Jo! Zenuwen?
Das over een maandje!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zie het zo gebeuren. Ik duim niet voor niets.
Ik heb wel al een Spaanse jongensnaamquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:00 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Jawel, een jongen een een meisje. Met typisch Spaanse namen Jaime en Alejandra
Alejandro Alejandro! Ale alejandro ale alejandro!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb wel al een Spaanse jongensnaamAlleen nog geen korte Spaanse meisjes naam
Ik heb het elke nacht. Dit heb ik trouwens ook 1 keer gehad:quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:02 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Heb het twee keer gehad en het was doodeng. Maar reageer daar wel..
Maar ik heb wel een supermooi pak! Maar dat blijft allemaal even geheimquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:06 schreef Cee het volgende:
PatriQue, je neefjes zijn schattig!Nogmaals gefeliciteerd!
En ik wilde bijna tegen Jooo-pi zeggen dat ze een foto van d'r jurk moet posten en toen zag ik dat ze een hij is. Sorry Joop! Ik ben een hersenloos creatuur!
Lady GaGaquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Alejandro Alejandro! Ale alejandro ale alejandro!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |