Groetjes terug dan maarquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:36 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga zo ff de hond uitlaten!
Iedereen de groeten van onze hond
Tot later![]()
Groeten!quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:36 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga zo ff de hond uitlaten!
Iedereen de groeten van onze hond
Tot later![]()
Ja ik dacht al dat het aan mij lagquote:
Hemelvaartsdag, zondagsrustquote:
Ik denk dat hij het te druk heeft met zn caissierequote:Op donderdag 13 mei 2010 20:47 schreef Bos81 het volgende:
Post Benny nu niet meer vanwege mijn onserieuze reactie dat hij voor straf niet meer mag posten hier
Dat kan ook ja.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:49 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het te druk heeft met zn caissiere
Ah crap ik wilde GTST nog zienquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:51 schreef Marlalala het volgende:
Volgens mij zit iedereen Glee te kijken!
Ik niet hoorquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:51 schreef Marlalala het volgende:
Volgens mij zit iedereen Glee te kijken!
Nou pak dan maar een lekker koud flesje Grolsch uit de koelkast. Heb je verdiend knulquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker hardgelopen, douchen was fijn en topictitels aanpassen ook.
Waarschijnlijk voor een week of tweequote:Op donderdag 13 mei 2010 20:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ben je daar nu ook al verslaafd aan?
Ik ben net wat calorieën kwijt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou pak dan maar een lekker koud flesje Grolsch uit de koelkast. Heb je verdiend knul
Okee. Ik heb de naam wel vaker zien staan hier, maar het zegt me niet veel. Maar ik ben dan ook niet echt een tv-kijker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |