quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
3 weken gestopt met bijten en mijn eerste TD pakketje:
[ afbeelding ]
Mijn eerste konad en toen ik nog mijn nagels naar de vorm van mijn nagelbedden vijlde:
[ afbeelding ]
Mijn eerste serieuze scheur
[ afbeelding ]
Toen ik voor het eerst dacht; dit loopt uit de hand!!! (complete stash van toen staat op de foto):
[ afbeelding ]
Haha super leukquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
3 weken gestopt met bijten en mijn eerste TD pakketje:
[ afbeelding ]
Mijn eerste konad en toen ik nog mijn nagels naar de vorm van mijn nagelbedden vijlde:
[ afbeelding ]
Mijn eerste serieuze scheur
[ afbeelding ]
Toen ik voor het eerst dacht; dit loopt uit de hand!!! (complete stash van toen staat op de foto):
[ afbeelding ]
Welke? Ik ga denk ik gaan voor Jitterbug, Midnight Mission, Bogie, First Class Ticket en Emerald Fitzgerald.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
Topickiller
Van de Vintage Vixen wil ik er sowieso 3, voor de swatches van Scrangie al en nu nog steeds
Jitterbug, Midnight Mission en Bogie sowieso. Over Emerald Fitzgerald twijfel ik nog, maar ik denk dat ik die vanwege de naam toch MOET kopenquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Welke? Ik ga denk ik gaan voor Jitterbug, Midnight Mission, Bogie, First Class Ticket en Emerald Fitzgerald.(Oftewel de lakjes die me vanaf de poster ook het mooist leken.
)
Hm, ik heb het ook vaak als ik geen sneldrogende topcoat gebruik. Ik denk dus dat jij als een dolle aan de sneldrogende topcoat moet. Je kan het alleen voorkomen door de laagjes elke keer helemaal uit te laten harden tussen de lagen door en dat kost veel tijd...quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:57 schreef Blizzie het volgende:
Ff klagen hoor..
ik heb net mn duim nagel 5 x opnieuw moeten doen :S wat doe ik toch verkeerd mijn nagellak droogd gewoon niet goed ofzo? ik heb topcoat op van esscence is die gewoon slecht ofzo? en die van hema heb ik t zelfde mee? ik heb mn nagellak paar uur geleden op gedaan en zelfs nu nog kan ik mijn vinger afdruk er in achter laten?!
Ik kan hier geen objectief antwoord op gevenquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Hier komt de kleur het meest tot zn recht
[ afbeelding ]
met flits om de holo glitters te showen..
Ennn KLIK
Ik weet niet of ik m moet houden
ik heb de snel drogende topcoat van esscencequote:Op donderdag 13 mei 2010 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hm, ik heb het ook vaak als ik geen sneldrogende topcoat gebruik. Ik denk dus dat jij als een dolle aan de sneldrogende topcoat moet. Je kan het alleen voorkomen door de laagjes elke keer helemaal uit te laten harden tussen de lagen door en dat kost veel tijd...
Mijne ook niet echt, maar toch weet ik het niet!quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan hier geen objectief antwoord op gevenWant het is echt zoooo mijn ding niet
Ik bedoel een sneldrogende topcoat zoals Seche Vite, Diamont of Poshe. Die dringen in je lak en zorgen er voor dat het hele goedje binnen no time droog en hard is. Sneldrogende topcoat van essence is niks meer dan een "sneldrogende" blanke lak.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:02 schreef Blizzie het volgende:
[..]
ik heb de snel drogende topcoat van esscence
ik heb eerst 1 laktje trind gebruikt als base.. half uur late drogen
dan 1 laagej lak.. half uur late droge...
dan weer 1 laagje lak.. ook half uur laten drogen
en dan mn konad en topcoat er over..
en toch gaat t mis
Maar bij je konad gaat het wel goed? Dan schuift de lak er niet af?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:02 schreef Blizzie het volgende:
[..]
en toch gaat t mis
*doet net alsof ze niks gelezen heeft en gaat rustig verder leven *quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik besteld Nfu Oh op viis. Ik weet niet hoeveel de kosten zijn voor verzenden bij hoeveel lakjes, maar ik neem 3 lakjes dus anders kunnen er anderen nog meebestellen
ga dan maar snel eens een goeie sneldrogende topcoat kopenquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik bedoel een sneldrogende topcoat zoals Seche Vite, Diamont of Poshe. Die dringen in je lak en zorgen er voor dat het hele goedje binnen no time droog en hard is. Sneldrogende topcoat van essence is niks meer dan een "sneldrogende" blanke lak.
Ik heb anderen al eerder gehoord over de toch niet zo snel drogende snel drogende topcoat van Essence, dus dat ligt volgens mij écht niet aan jouquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:02 schreef Blizzie het volgende:
[..]
en toch gaat t mis
Nee, dat kleurtje doet 't 'm toch niet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Hier komt de kleur het meest tot zn recht
[ afbeelding ]
met flits om de holo glitters te showen..
Ennn KLIK
Ik weet niet of ik m moet houden
Nee, die hebben alleen een drip dryquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:05 schreef Blizzie het volgende:
[..]
ga dan maar snel eens een goeie sneldrogende topcoat kopen
heeft china glaze een goeie?
Okeeej!! thankk yoouuuquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, die hebben alleen een drip dryOPI wel, die heeft RapiDry
Ik geloof 9 euro. Dus voordeliger om meer te bestellen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik besteld Nfu Oh op viis. Ik weet niet hoeveel de kosten zijn voor verzenden bij hoeveel lakjes, maar ik neem 3 lakjes dus anders kunnen er anderen nog meebestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |