het was verrekte koud met min 15 en een raam eruitquote:
Dat zijn de nieuwe pokemonquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
SPAM! en nogmaals spam. Jammer.
Ik heb je m;n adres nooit verteltquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:41 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Kan je je adres nog een keer via msn zeggen?
Oh, dan was dat iemand anders.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb je m;n adres nooit vertelt
Ik kijk altijd de nieuwe pokemon.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat zijn de nieuwe pokemon
Oh kut ik heb je adres ook niet...quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb je m;n adres nooit vertelt
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd de nieuwe pokemon.
Gliscor is weg bij ASH. Ik moest toen huilen. Ook omdat er een zielig deuntje bij zat die mijn traanbuizen liet opengaan.
Hopelijk gaat er snel iemand op Pikachu staanquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd de nieuwe pokemon.
Gliscor is weg bij ASH. Ik moest toen huilen. Ook omdat er een zielig deuntje bij zat die mijn traanbuizen liet opengaan.
Ik heb je verteld dat ;t heel makkelijk is om te vinden als je m;n achternaam weetquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, dan was dat iemand anders.
Dan ook geen kaartje.
Kijk de aflevering zelf maar eens. Of toen cacturn wegging bij James. Was echt dramatisch. Ik moest een nieuwe shirt aan doen omdat die doorweekt was.quote:
En die weet ik dus niet. Maar graag of niet hè.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb je verteld dat ;t heel makkelijk is om te vinden als je m;n achternaam weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |