Ik krijg geen harde plasser van jouwquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:11 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Kan jij normaal doen?
![]()
![]()
Waarom zijn er zoveel mensen die dit soort onzin neerzetten op forums? Kapot stom en triest.
quote:'' Another example: We ride out to a plume of smoke in the wilderness and discover a man by a campfire. ''Come on over, pardner'' he shouts. ''There's plenty to eat!'' Obviously, we selet the sniper rifle from the radial menu and, while still on horseback,shoot him through the head. +100 fame pings up on the screen. What? Fame is reward for being good! But, investigating the camp, we find a trussed-up woman and the half- eaten bodies of several others. Turns out dude was a cannibal and we' ve accidentally done a good deed. Yeah, we were shocked too''
Mehhh ik haat robot vijandenquote:
Tja ik mag hopen dat mensen ophouden met dingen te zeggen over harde plasser, sproeien en weetikveelwat want het is eigenlijk echt te debiel voor woordenquote:
Ricko is dan gewoon enthousiastquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:47 schreef YOgamerYO het volgende:
Ben wel benieuwd naar Gears of War 3!!!! Vind het toch wel leuk om Monsters te schieten met 4 man en 2 xboxen
Gewoon heerlijk. Enigste is wel dat LBP ook dan uit komt en dat ik daar 100x meer enthausiast over ben
![]()
[..]
Tja ik mag hopen dat mensen ophouden met dingen te zeggen over harde plasser, sproeien en weetikveelwat want het is eigenlijk echt te debiel voor woorden
En ik ga ook sproeien van fear 2, best wel een creepy game met weinig licht aanquote:
Heb em ook net zitten doen, maar wat zijn die grote dudes lastig te killen op veteran en professionalquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb net Lost in Nightmares (DLC RE5) gespeeld, erg gaaf toch weer!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |