Het valt me vooral op dat mensen in de auto ( achter het stuur ) altijd in de neus zitten!!
Een x zat ik in de trein en er zat een man tegenover mij hij zat in zijn neus en keek me tegerlijker tijd heel vies aan en hij stopte het ook nog in de mond ik had echt daarna de hele tijd geen honger meer. Hij had ook nog echt zo'n
kannibale kop. Omdat ik dat echt een trauma vond heb ik het wel 100x verteld tegen me zusje moeder kon er niet tegen, alleen al dat gezicht van die mensen het ergste is altijd dat als je mensen betrapt op het neuspeuteren bijvoorbeeld op het station ze ook nog gewoon door gaan
* Of een keer was ik in het ziekenhuis aan het wachten en tegenover me zat een man hij bleef maar in de neus zitten toewel ik hem bekeek en ik zij tegen me vriendin ieuw kijk en hij moest dat in de gaten hebben gehad en stopte niet toen heb ik me maar de stoel omgedraaid voor een ander uitzicht
gatverdamme!Klacht mensen die gewoon in het openbaar in hun neus zitten![ Bericht 3% gewijzigd door Calimero- op 13-05-2010 18:51:58 ]