SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot hoe laat is dat supermarktje op het park open eigenlijk? (voor de zekerheidquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:35 schreef JJH het volgende:
Ik ben vrij vanavond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Die in Wezep (5 min met de auto) sowieso tot 21:00 op vrijdag.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tot hoe laat is dat supermarktje op het park open eigenlijk? (voor de zekerheid)
Ik heb alleen géén idee wat ik ga doen, op hier rondhangen na. Ik ben nooit donderdagen vrij namelijk.quote:
Zaterdag? Echt geen flauw ideequote:Op donderdag 13 mei 2010 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tot hoe laat is dat supermarktje op het park open eigenlijk? (voor de zekerheid)
Maar wij zijn er zaterdagquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Die in Wezep (5 min met de auto) sowieso tot 21:00 op vrijdag.
Ik denk dat Tombolalalalala zaterdag bedoelde, als jullie er ook zijnquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Die in Wezep (5 min met de auto) sowieso tot 21:00 op vrijdag.
Gelukkig heb je vier a vijf supermarkten in de buurtquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:45 schreef JJH het volgende:
Ah crap, ik heb geeneens eten in huis voor vanavond.
Leuk hoor zo'n baas.
ja... en hoe laat zijn we welkom ook al weer? Ik moet dus gewoon zorgen dat ik niks vergeetquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat Tombolalalalala zaterdag bedoelde, als jullie er ook zijn
t is hemelvaartdag hoor Greys!quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig heb je vier a vijf supermarkten in de buurt
Uur of half vierquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja... en hoe laat zijn we welkom ook al weer? Ik moet dus gewoon zorgen dat ik niks vergeet
Sommige supermarkten zijn geloof ik gewoon open!quote:
Ja ok, een snackbar wel jaquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Uur of half vier
[..]
Sommige supermarkten zijn geloof ik gewoon open!
En een snackbar ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |