SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot hoe laat is dat supermarktje op het park open eigenlijk? (voor de zekerheidquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:35 schreef JJH het volgende:
Ik ben vrij vanavond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Die in Wezep (5 min met de auto) sowieso tot 21:00 op vrijdag.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tot hoe laat is dat supermarktje op het park open eigenlijk? (voor de zekerheid)
Ik heb alleen géén idee wat ik ga doen, op hier rondhangen na. Ik ben nooit donderdagen vrij namelijk.quote:
Zaterdag? Echt geen flauw ideequote:Op donderdag 13 mei 2010 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tot hoe laat is dat supermarktje op het park open eigenlijk? (voor de zekerheid)
Maar wij zijn er zaterdagquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Die in Wezep (5 min met de auto) sowieso tot 21:00 op vrijdag.
Ik denk dat Tombolalalalala zaterdag bedoelde, als jullie er ook zijnquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Die in Wezep (5 min met de auto) sowieso tot 21:00 op vrijdag.
Gelukkig heb je vier a vijf supermarkten in de buurtquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:45 schreef JJH het volgende:
Ah crap, ik heb geeneens eten in huis voor vanavond.
Leuk hoor zo'n baas.
ja... en hoe laat zijn we welkom ook al weer? Ik moet dus gewoon zorgen dat ik niks vergeetquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat Tombolalalalala zaterdag bedoelde, als jullie er ook zijn
t is hemelvaartdag hoor Greys!quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig heb je vier a vijf supermarkten in de buurt
Uur of half vierquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja... en hoe laat zijn we welkom ook al weer? Ik moet dus gewoon zorgen dat ik niks vergeet
Sommige supermarkten zijn geloof ik gewoon open!quote:
Ja ok, een snackbar wel jaquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Uur of half vier
[..]
Sommige supermarkten zijn geloof ik gewoon open!
En een snackbar ook wel
Ik ga butter chicken eten met naanbrood en tomaat-mozzarella-saladequote:Op donderdag 13 mei 2010 17:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb alleen bloemkool en doppies/wortels in de diepvries![]()
En nog 1 pizza...en frikandellen en patat.
Dilemma Dilemma
*Stapt in de auto en rijd naar Noord Holland.quote:Ik ga butter chicken eten met naanbrood en tomaat-mozzarella-salade
* extra bord klaar zet *quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:55 schreef JJH het volgende:
[..]
*Stapt in de auto en rijd naar Noord Holland.
Geef je Draak en Nelis een kroel van me?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:55 schreef JJH het volgende:
[..]
*Stapt in de auto en rijd naar Noord Holland.
Je zou gek staan te kijken als ik met een uur of anderhalf voor de deur zou staan.quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb net de pietsaaaameneer gebeld, die is hier met een half uur![]()
Na komend weekend echt weer ff normaal en gezond eten
Ik zou gekker staan kijken als je mn adres hadquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Je zou gek staan te kijken als ik met een uur of anderhalf voor de deur zou staan.
Ik heb ook nog ribbetjes in de diepvriezert!
*oven voorverwamd.
Pizza is lekker!!!!quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:05 schreef Ingetje79 het volgende:
zonder enige stress?quote:
"Hallo, met Ingetje79, ik wi..."quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Hij kon niet hier meeposten dus het is logisch dat hij minder stress had.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pizza is lekker!!!!![]()
[..]
zonder enige stress?
Neee! Er was een nieuwe jongen aan de telefoon.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:13 schreef JJH het volgende:
[..]
"Hallo, met Ingetje79, ik wi..."
"Ies goe mefrouw, komp eraan"
Scherpe verdediging Ing, scherpe verdediging.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neee! Er was een nieuwe jongen aan de telefoon.
Die kent me nog niet
Ik gister ook nog.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ach, ik heb maandag om 22.30 uur nog bij de Mc Drive gestaan. En mijn menuutje was lekkah.
Dat is wel zo ja.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou gekker staan kijken als je mn adres had
En ik zie Muizel morgen!quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:15 schreef Muis006 het volgende:
Morgen zie ik Catjeen jullie lekker zaterdag pas
En ik wil een kwartel.
Ik heb Catje laatst nog gezien!quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:15 schreef Muis006 het volgende:
Morgen zie ik Catjeen jullie lekker zaterdag pas
En ik wil een kwartel.
Ik heb heul nog geen honger, dus ik ga straks pas etenquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb tomaat, kaas, ui, champignons, salami en ananassss...met extra kaas
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb Catje laatst nog gezien!
Mn oom had een kwartel die ging zwemmen in de drinkbak van de kippen en die verdronk...
Awwwquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb Catje laatst nog gezien!
Mn oom had een kwartel die ging zwemmen in de drinkbak van de kippen en die verdronk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |