Als dat waar is gaat de vlag uitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:19 schreef Devolution het volgende:
Google komt deze maand met gratis navigatie voor Nederland
[..]
Very nice
Ik gebruik gewoon Sygic, heb geen zin om onverwachtse kosten voor internet te maken mocht ik even in het buitenland zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:57 schreef Renesite het volgende:
Bij die google hebben we wel internet nodig?
En geen glitches als je ff geen 'data-dekking' hebt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon Sygic, heb geen zin om onverwachtse kosten voor internet te maken mocht ik even in het buitenland zijn.
Finally!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:19 schreef Devolution het volgende:
Google komt deze maand met gratis navigatie voor Nederland
[..]
Very nice
Zal het dan ook meteen beschikbaar zijn voor download?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef Merkie het volgende:
Morgen Froyo.
http://www.androidworld.n(...)-je-android-toestel/quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:21 schreef 9611Niels het volgende:
Is er eigenlijk een manier om WK-wedstrijden live op m'n telefoon te kijken?
NOS zendt bijna 250 uur uit tijdens WKquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:21 schreef 9611Niels het volgende:
Is er eigenlijk een manier om WK-wedstrijden live op m'n telefoon te kijken?
voice recognition kan nog niet in het nederlandsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:32 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Als dat waar is gaat de vlag uit![]()
Weet iemand trouwens of het mogelijk is om ergens een nederlandse 2.1 rom te downloaden voor de Nexus one? Ik heb geen moeite met engels maar zou graag de voice recognition in het nederlands hebben.
Darn was ik al bang voor... Hopen dat de nederlandse Nexus One van Vodafone een oplossing gaat bieden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:18 schreef Incolumis het volgende:
[..]
voice recognition kan nog niet in het nederlands
Vet!! Volgens mij kun je dat Webnwalk plus ook voor één maand aanzetten en dan weer deactiveren, dus kost het me eenmalig maar 15 euroquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:00 schreef lekzzz het volgende:
[..]
http://www.androidworld.n(...)-je-android-toestel/
NOS wilt het ook gewoon op het net zetten dus met een 3G verbinding mag dat geen probleem zijn. Zou daar geen 15 euro aan uitgeven...quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:38 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Vet!! Volgens mij kun je dat Webnwalk plus ook voor één maand aanzetten en dan weer deactiveren, dus kost het me eenmalig maar 15 euro
Eigenlijk zou vanuit (een van) de Android community's een actie op gang moeten komen om al die merken die met alleen Iphone apps komen te wijzen op hun gemiste kans.quote:L.S.
Graag wil ik late weten dat het erg jammer vind dat de actie met de mobiele applicatie alleen voor Iphones geschikt is. Aangezien Android het snelst groeiende platform is voor smartphoneapplicaties was het passend en niet te vergeten commercieel aantrekkelijk geweest als deze groeiende gebruikersgroep ook bediend was.
Met vriendelijke groet,
Schanulleke
Ik denk dat al die merken dat zelf wel merken als de groei van Android op dit tempo doorgaat en dus over een paar maanden zo'n driekwart van de smartphonemarkt in beslag neemtquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:24 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben net even aan het klagen bij Pearle over het feit dat ze als marketingactie wel een app voor de Iphone ontwikkelen, maar niet voor Android, terwijl Android natuurlijk wel veel beter is.
[..]
Eigenlijk zou vanuit (een van) de Android community's een actie op gang moeten komen om al die merken die met alleen Iphone apps komen te wijzen op hun gemiste kans.
Is nog te traag om echt goed te kunnen functioneren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:50 schreef DennisMoore het volgende:
The Eken M001 tablet is an Android 1.6-running, 7-inch touchscreen tablet, and it can be yours for the low low price of $108.76. This one comes out of China and features a 600MHz processor, 2GB flash memory, expandable SD storage, and Wi-Fi connectivity.
Dan zal de fabrikant een update moeten uitbrengen lijkt me, net als bij telefoons.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:12 schreef R4m0n_46 het volgende:
Is nog te traag om echt goed te kunnen functioneren.
Zou je zo'n device eigenlijk kunnen upgraden naar 2.1?
er zijn al costum roms te krijgen voor het apparaat, echter niet 2.0 of 2.1quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan zal de fabrikant een update moeten uitbrengen lijkt me, net als bij telefoons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |