Kijk eens bij je opties (hier op Fok!, niet op je telefoon), daar kun je Gebruik layout ook op mobiel aanvinken. Op je telefoon kun je bij instelling van je browser Mobiele versies weergeven uitvinken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:11 schreef Black_Ninja het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je kan voorkomen dat fok naar de mobile settings gaat? Want het ziet er niet uit op dit moment.
Anyone?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:06 schreef Man_Made_God het volgende:
In mijn huidige toestel (Desire) heb ik een 4 gig sd-kaartje zitten. Ik wil de data die hierop staat graag overzetten op een sd-kaartje van 8 gig die hier stof ligt te happen. Kent iemand een goede (gratis) app die dit kan?
Nee, dat was een logische optie geweest, maarquote:Op zondag 16 mei 2010 09:45 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Heb je geen kaartlezer op je pc? Daarin gewoonweg kopiëren.
Ik ben dan wel niet zo technisch, maar hoe zie je dat voor je dan? Dat die app die 4Gb op een virtueel geheugen zet ofz?quote:
Thanksquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:51 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Kijk eens bij je opties (hier op Fok!, niet op je telefoon), daar kun je Gebruik layout ook op mobiel aanvinken. Op je telefoon kun je bij instelling van je browser Mobiele versies weergeven uitvinken.
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:47 schreef makkie88 het volgende:
stond deze er al tussen..
Android tablet voor ongeveer 80 euro
http://www.popbuying.com/(...)D_Notebook_EMS-29774
Op mijn galaxy heb ik ook Pandahome gebruikt. Werkt inderdaad geweldig. Maar ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat mijn Nexus One 2.1 draait. Merk toch echt wel verbeteringen.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:00 schreef Sickert het volgende:
Who needs 2. 1. Op de x10 als je pandahome hebt! Geniale app! Heb nu 5. Slide screens! En je kunt er zelfs 8 van maken.
Ik heb er standaard 7 met Sense (Op m'n Desire met 2.1)quote:Op maandag 17 mei 2010 07:09 schreef lekzzz het volgende:
Wie weet hoeveel slides je max kan draaien met Sense? Is dat vijf of kan je nog meer instellen. Ik heb wel gezien dat je diverse scenes kan instellen.
je hebt gelijk, 7 stuks. Wel jammer had er nog 1 of 2 bij willen hebben.quote:Op maandag 17 mei 2010 07:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb er standaard 7 met Sense (Op m'n Desire met 2.1)
Kan het aantal verder niet aanpassen geloof ik.
Hoe heb je ze nu ingedeeld dan? Ben wel benieuwd hoe iedereen dat hier heeft.quote:Op maandag 17 mei 2010 07:22 schreef lekzzz het volgende:
[..]
je hebt gelijk, 7 stuks. Wel jammer had er nog 1 of 2 bij willen hebben.
Leuke usericoonquote:Op maandag 17 mei 2010 11:57 schreef Roolio het volgende:
Ik probeerde dus een MP3tje te versturen vanaf mijn telefoon. Met een kleiner MP3tje ging het prima. (Wel via Astro file manager, standaard kan het niet, stom) Die was ongeveer 4-5 mb, maar later zei 'ie bij een MP3tje van ca 6 mb dat de attachment te groot was.
Dat terwijl Gmail normaal een attachmentgrootte van 25 mb heeft.
Heeft iemand een workaround, of doe ik iets fout?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Van links naar rechts:quote:Op maandag 17 mei 2010 18:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoe heb je ze nu ingedeeld dan? Ben wel benieuwd hoe iedereen dat hier heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |