Ik heb vandaag officieel mijn hoop voor samsung telefoons opgegeven, ik heb een Galaxy I7500 van een half jaar oud maar heb vandaag een Nexus One te pakken gekregen. Ik verwacht namelijk niet meer dat Samsung ook maar in de buurt gaat komen van een update naar 2.1 laat staan 2.2...quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
Je zegt het: XDA.
Zelf hoop ik nog op een officiële 2.1 voor m'n Spica, maar als Samsung niet opschiet zet ik er wel een custom rom op.
Is 2.2. dan al officieel aangekondigd met datum voor je telefoon? Anders ga je er (net zoals ik op 2.1) eeuwig op zitten wachten en moet je uiteindelijk toch naar een custom rom (en dus root) gaan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:59 schreef svefn het volgende:
Nog een mooi iets van 2.2: wifi tethering. En apps op de sd-kaart zit er ook aan te komen; rooten is voor mij niet meer nodig
[ afbeelding ]
Over een weekje zal 2.2 worden gepresenteerd, en ik ga er vaan uit dat de desire daarna een van de eerste zal zijn die de update (gezien de populariteit etc)quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:19 schreef Dromer het volgende:
[..]
Is 2.2. dan al officieel aangekondigd met datum voor je telefoon? Anders ga je er (net zoals ik op 2.1) eeuwig op zitten wachten en moet je uiteindelijk toch naar een custom rom (en dus root) gaan.
Mja, als ze er maar niet eerst maandenlang een Sense versie van moeten bakken...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:36 schreef svefn het volgende:
Over een weekje zal 2.2 worden gepresenteerd, en ik ga er vaan uit dat de desire daarna een van de eerste zal zijn die de update (gezien de populariteit etc)
cyanogenmod test 4 is primaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:52 schreef Brentmeister het volgende:
Zijn er hier mensen die een 2.X versie draaien op hun G1? Zo ja welke, en werkt dat een beetje fijn?
Test5 is ondertussen uitquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:08 schreef Firenzo het volgende:
[..]
cyanogenmod test 4 is primahij is og experimental, en test 3 was ik niet helemaal tevreden over, maar test 4 is wel erg goed. Ongeveer zo snel als superD, ietsje minder stabiel.
Ok bedanktquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:08 schreef Firenzo het volgende:
[..]
cyanogenmod test 4 is primahij is og experimental, en test 3 was ik niet helemaal tevreden over, maar test 4 is wel erg goed. Ongeveer zo snel als superD, ietsje minder stabiel.
De Nexus One gaat lastig worden, want Google wil daarmee stoppen (het aanbieden van telefoons via webshops). Ze hebben in Nederland een deal met Vodafone om de N1 te verkopen in echte winkelsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:43 schreef Black_Ninja het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je spullen van de Google Phone shop kan bestellen vanuit nederland? Ik heb wel een adres in amerika waar het geleverd kan worden maar kan het nog niet bestellen
Pokemon crystal loopt hier goed, via GBCoid :pquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:33 schreef Renesite het volgende:
Mensen die een pokemon werkende hebben gekregen op hun android/desire? Welke rom hebben jullie dan?
Emerald nu werkende met gbadroidquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:33 schreef svefn het volgende:
[..]
Pokemon crystal loopt hier goed, via GBCoid :p
Ja las het ook vandaag. Naja de nexus heb ik ap. Gaat mij om de dock en de car dock. Heb ze wel al gevonden bij amazone misschien dat maar proberen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:51 schreef Devolution het volgende:
[..]
De Nexus One gaat lastig worden, want Google wil daarmee stoppen (het aanbieden van telefoons via webshops). Ze hebben in Nederland een deal met Vodafone om de N1 te verkopen in echte winkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |