Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:35 schreef vlam12 het volgende:
Ik heb vandaag toch een galaxy spica besteld
Dat is dan een schrale troost, HTC zal er nog wel ff over doenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:19 schreef Black_Ninja het volgende:
Hé allemaal,
Zijn er hier nog meer mensen die over konden stappen naar 2.2? Ik moet zeggen dat het je telefoon wel razend snel maakt. Merk wel dat er veel minder app's in de market zijn en dat een hoop van mijn oude apps niet meer werken maar de updates vliegen je om de oren en de market wordt dus weer razend snel aangevuld.
Nee, dit is mijn eerste android.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:54 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!Had je hiervoor al een android?
Het is het voor en nadeel van de eerste zijn. Wat ik vooral merk is dat ze de agenda routines heel erg hebben veranderd want werkelijk niet 1 agenda widget of app werkt nog naar behoren op 2.2quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:55 schreef svefn het volgende:
[..]
Dat is dan een schrale troost, HTC zal er nog wel ff over doen
Welkom bij de familie dan maarquote:
World Cup Essentialquote:Op woensdag 26 mei 2010 07:58 schreef lekzzz het volgende:
Wat voor app gebruiken jullie voor het WK? Ik heb nu 2010 WorldCup maar ben nog niet helemaal tevreden
rooten is niet heel moeilijk (wel spannend!) op www.cyanogenmod.com staat een hele tutorial, moet je kijken bij 32B Non Tmobilequote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:43 schreef BluesRebel het volgende:
Cyanogen heeft 2.1 voor Magic en G1 vrijgegevenNu maar hopen dat op AW een how-to komt om je telefoon te rooten. Ik wil 'm erop hebben.
Tnx voor de tipquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:40 schreef Devolution het volgende:
Vandaag mijn eerste meldingen gehad van Buienalarm. Best handig, scheelde me weer een nat pakThanks
Goed gedaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:35 schreef vlam12 het volgende:
Ik heb vandaag toch een galaxy spica besteld
Ja ik heb de Milestone. Wat wil je weten? Ik ben zeer tevreden in ieder geval.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:03 schreef rens90 het volgende:
Iemand enige ervaring met Android op Motorola toestellen? Milestone (backflip mischien al?)
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:10 schreef Black_Ninja het volgende:
En vandaag ondekt dat Traffic info werkt met google mapsDus nu ook met live file nieuws gratis navigeren.
Dat is toch niet in Nederlandquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:13 schreef Ceased2Be het volgende:
? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
-edit-
Never mind, zie net dat het een aparte layer is
Zoals al gezegd, je moet even de maps.brut downloaden. Als je hem niet kan vinden moet je maar even pm´en, dan help ik je wel even verder.quote:
Je hebt PMquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:28 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Zoals al gezegd, je moet even de maps.brut downloaden. Als je hem niet kan vinden moet je maar even pm´en, dan help ik je wel even verder.
Bedoel je de verkeers-layer van Google Maps zelf?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:10 schreef Black_Ninja het volgende:
En vandaag ondekt dat Traffic info werkt met google mapsDus nu ook met live file nieuws gratis navigeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |