Haha ohhhh ik dacht je benen!quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wenkbrauwen 1 keer in de 2 weken
wenkbrauwen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach Benny, vrouwen...quote:
omdat ik er neit zo uit wil zienquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Dat doen de meeste vrouwen nou eenmaal
waarom scheer jij je?
Schijn bedriegt!quote:
Oh maar je weet toch wel dat al die mooie Hollywoodmevrouwen ook pluk en ruk doen hè?quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
omdat ik er neit zo uit wil zien
[ afbeelding ]
ja oke.. maar ik snap het wenkbrauw gedeelte nietquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:53 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh maar je weet toch wel dat al die mooie Hollywoodmevrouwen ook pluk en ruk doen hè?
Ik doe 1 keer in de 6 weken maar ik heb hele lichtequote:Op donderdag 13 mei 2010 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
shit, het schijnt nog heel normaal te zijn ookquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:54 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik doe 1 keer in de 6 weken maar ik heb hele lichte
quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
shit, het schijnt nog heel normaal te zijn ook![]()
er gaat vandaag een hele wereld voor me open![]()
en nu eentje die wel is bijgewerkt dan..quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is niet mijn oog hoor, maar dit is een wenkbrauw die niet is bijgewerkt
[ afbeelding ]
nu vind je het wél ineens normaal?quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
shit, het schijnt nog heel normaal te zijn ook![]()
er gaat vandaag een hele wereld voor me open![]()
maar waarom?quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
en dan haal je dit weg ongeveer
[ afbeelding ]
En dit eentje die wel is bijgewerkt:quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is niet mijn oog hoor, maar dit is een wenkbrauw die niet is bijgewerkt
[ afbeelding ]
ik zeg neit dat ik het normaal vindquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
nu vind je het wél ineens normaal?![]()
kansloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |