Ja klopt ben vanochtend 10 uur gebeld, terwijl ze normaal na half 5 pas bellen.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:50 schreef Mallet het volgende:
Iedereen die kan werken zal morgen wel werk hebben denk ik. Volgens mij is het erg druk bij ze aan de smsjes te lezen.
Ik heb morgen een reservering vanaf een Renault dealer in mijn woonplaats, maar i.p.v. een Megane is het een Mini Cooper. Heb net gebeld maar de planning is al vertrokken en het kan nu niet meer gecheckt worden. Morgenochtend om 08.30 maar ff bellen.
Oo, heb je mazzel dat ik me niet beschikbaar heb gesteldquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:57 schreef Hojdhopper het volgende:
Hm voor morgen gelukkig wel gebeld. Van Born naar Joure en van Drachten naar Breda. Daarna weer terug naar Sittard met het ov. Worden weer een lekker aantal uurtjes. Helaas niet je van het auto's een 118i en een Corsa.
Ja dankjewel hè.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Oo, heb je mazzel dat ik me niet beschikbaar heb gesteld![]()
![]()
pff nicequote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:16 schreef enpe het volgende:
Morgen weer 3 ritten waarvan een 5 serie en een E klasse, is weer eens wat anders.
Klinkt best als een kutdag! Heb je nou die reclame van die auto afgehaald/af laten halen/anders geregeld?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:41 schreef Mallet het volgende:
ZO. 11,5 uur er op zitten.
Wat ik hiervoor ergens schreef, over dat gedoe met het verkeerde kenteken heb ik opgelost bij de dealer. Natuurlijk het juiste kenteken aan EW doorgegeven.. Niks aan de hand. Word ik onderweg half in paniek gebeld dat ik waarschijnlijk de verkeerde auto heb meegenomen. Het leek mij al sterk aangezien ik duidelijk de indruk had dat er maar één auto bij die dealer moest worden opgehaald. Daarnaast waren alleen de eerste 2 cijfers van het kenteken verkeerd op mijn ritinfo. De rest kwam overeen, dus duidelijk een typfout.
Kwartier langs de kant gestaan en het bleek dat ik toch de goede had (duh).
Vervolgens problemen bij de dealer op het afleveradres. Er zat lompe reclame op de auto van de Renault dealer waar ik vandaan kwam. Dat moest eraf dus dat moest ik eerst nog even uit laten zoeken. Uiteindelijk heeft dat me allemaal wel een dik uur vertraging opgeleverd.
Helaas moet ik mezelf echt even richten op school, ondanks ik super graag wil werken. Deze en volgende week dus niet beschikbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |