abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81950686
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:43 schreef Obama het volgende:

Het uurtarief voor een Easy Way privé-chauffeur bedraagt voor rij- en wachturen
¤ 19,95 exclusief 19% BTW.

Ja die bedrijven verdien veel geld op ons
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_81968960
Morgen ook weer 2 ritten, wel weer een gare bedrijfswagen d'r bij.
pi_81972544
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 23:34 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Ja die bedrijven verdien veel geld op ons
Valt nog wel mee denk ik uiteindelijk, denk ook aan onderhoud van de auto's, huur van het pand etc.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_81980576
Bah, wat haat ik het toch om naar Athlon Nijmegen te moeten. Mensen daar vind ik niet zo vriendelijk. En nooit een vaste procedure. De ene keer de auto daar neerzetten en papieren binnen afgeven, de andere keer de auto hier neerzetten en de papieren erin laten zitten. Gadverdammee!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  donderdag 27 mei 2010 @ 18:47:56 #155
207863 Obama
Barack Hussein
pi_81980751
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 18:43 schreef Hojdhopper het volgende:
Bah, wat haat ik het toch om naar Athlon Nijmegen te moeten. Mensen daar vind ik niet zo vriendelijk. En nooit een vaste procedure. De ene keer de auto daar neerzetten en papieren binnen afgeven, de andere keer de auto hier neerzetten en de papieren erin laten zitten. Gadverdammee!
Nou Athlon in Almere daar werkt een hele relaxe gozer, zeer vriendelijk.
pi_81980816
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 18:47 schreef Obama het volgende:

[..]

Ik ben daar pas één keer geweest, dus daar kan ik niet over oordelen.
  donderdag 27 mei 2010 @ 20:07:49 #157
207863 Obama
Barack Hussein
pi_81984313
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 18:49 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ik ben daar pas één keer geweest, dus daar kan ik niet over oordelen.
Ik ook maar dat was dus bevallen
pi_81992384
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 18:47 schreef Obama het volgende:

[..]

Idd een zeer aardige man, mag er morgen weer naar toe voor een wissel.
pi_81995666
Het verschil is dat in almere er van tevoren een duidelijke procedure van toepassing is. Nijmegen heeft dat niet en ik ben het ermee eens dat dat soms erg lastig is. Almere idd erg vriendelijk.

Morgen 2 ritten. Jammer van de Trafic.
  Moderator donderdag 27 mei 2010 @ 22:27:06 #160
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_81995965
Vanmorgen niets, en nu drie ritten op drie dagen van ruim 30 uur bij elkaar. Wat zeer waarschlijnlijk wel meer uren gaan worden.
  donderdag 27 mei 2010 @ 22:41:57 #161
207863 Obama
Barack Hussein
pi_81997140
Volgens mij hebben ze komende week een tekort aan chauffeurs vanwege de tentamens vandaar die email van laatst.
pi_81999019
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:41 schreef Obama het volgende:
Volgens mij hebben ze komende week een tekort aan chauffeurs vanwege de tentamens vandaar die email van laatst.
Fijn als dat ook zo bij mijn bedrijf is. Ik heb morgen mn laatste tentamen dus ik kan volgende week de hele week en het geld kan ik heel goed gebruiken voor de vakantie
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:21:15 #163
207863 Obama
Barack Hussein
pi_82001000
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:57 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Fijn als dat ook zo bij mijn bedrijf is. Ik heb morgen mn laatste tentamen dus ik kan volgende week de hele week en het geld kan ik heel goed gebruiken voor de vakantie
Ik moet komende week aan de bak en zwaar ook .
pi_82003221
Ik heb 3 jaar geleden ook gesolliciteerd en ben aangenomen. Alleen toen ik te horen kreeg hoe het in zijn werk allemaal ging heb ik afgehaakt
Ik blijf lekker bij het taxirijden Bevalt mij veel beter
pi_82013400
Wacht nu in utrecht vandaan op de trein naar huis. 2de rit is geannuleerd, dus een stuk minder uren dan verwacht.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 20:55:16 #166
207863 Obama
Barack Hussein
pi_82037997
Vandaag mijn essocard binnen gekregen , heb totaal 1 keer moeten voorschieten 30 eurie's dat was natuurlijk minder leuk.

Ik zie rechts op de pas een A en andere tekens onder andere die van een wasstraat, betekent nu dat je ook met deze pas for free door de wasstraat kan ?

Ik heb er trouwens wel een met een zilvere tijger
pi_82038601
Iedereen heeft volgens mij een zilvere tijger. Volgens mij kan je hem gewoon gebruiken voor alles bij de esso. Dus ook de wasstraat ja. Echter, je hebt hem daarvoor denk ik niet nodig. Wassen moet eigenlijk standaard bij één maatschappij en dat mag op rekening.
  zondag 30 mei 2010 @ 11:27:52 #168
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_82093239
iemand ervaring met auto afleveren bij alcredis vianen?
ik moet de auto voor 4,90 wassen maar moet je dit dan zelf doen of kun je hem voor dat geld door een wasstraat rijden daar?
vond t nogal een vreemd bedrag voor als je t zelf moet doen maar het lij kt me nogal weinig voor een wasstraat?

bedankt alvast !
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg, óf te laat (Johan Cruijf)
pi_82093361
Ik weet bijna zeker dat er in je ritgegevens staat: AUTO OP REKENING WASSEN. Bij je ritinformatie staat daarvoor een vaste prijs van EUR 4,90. Op rekening wil zeggen dat je dit dus niet zelf hoeft te betalen ( )

Als in de gegevens niet het adres van het Total Tankstation staat zoek je dat even op op internet. Je moet het tankstation hebben wat bij Hotel Vianen ligt. Je zegt dat je de auto op rekening van Alcredis moet wassen, je moet even het kenteken noemen en even tekenen. Je krijgt een kopie van dat bonnetje mee wat je moet afleveren bij Alcredis. That's it..

Edit: Even voor de volledigheid dan maar.. Het is inderdaad door de wasstraat. Ze hebben gewoon een prijsafspraak gemaakt.
pi_82094787
quote:
Op zondag 30 mei 2010 11:27 schreef jostie1990 het volgende:
iemand ervaring met auto afleveren bij alcredis vianen?
ik moet de auto voor 4,90 wassen maar moet je dit dan zelf doen of kun je hem voor dat geld door een wasstraat rijden daar?
vond t nogal een vreemd bedrag voor als je t zelf moet doen maar het lij kt me nogal weinig voor een wasstraat?

bedankt alvast !
Ik ben daar 1 keer geweest. Er staat een wasstraat in de ritgegevens die je MOET gebruiken. Daar ga je heen, je zegt dat je een auto komt wassen voor Alcredis en dan krijg je een muntje en een bonnetje. Muntje gooi je in de wasstraat, bonnetje geef je af bij Alcredis. Zelf hoef je niks te betalen.
  zondag 30 mei 2010 @ 13:27:07 #171
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_82097056
quote:
Op zondag 30 mei 2010 11:33 schreef Mallet het volgende:
Ik weet bijna zeker dat er in je ritgegevens staat: AUTO OP REKENING WASSEN. Bij je ritinformatie staat daarvoor een vaste prijs van EUR 4,90. Op rekening wil zeggen dat je dit dus niet zelf hoeft te betalen ( )

Als in de gegevens niet het adres van het Total Tankstation staat zoek je dat even op op internet. Je moet het tankstation hebben wat bij Hotel Vianen ligt. Je zegt dat je de auto op rekening van Alcredis moet wassen, je moet even het kenteken noemen en even tekenen. Je krijgt een kopie van dat bonnetje mee wat je moet afleveren bij Alcredis. That's it..

Edit: Even voor de volledigheid dan maar.. Het is inderdaad door de wasstraat. Ze hebben gewoon een prijsafspraak gemaakt.
bedankt allebei ! ik had inderdaad begrepen dat ik niet zelf hoefde te betalen maar het ging me er om of ik hem dan met de hand zou moeten wassen of gewoon door de wasstraat! En aangezien het dat laatste is gaat het goedkomen
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg, óf te laat (Johan Cruijf)
pi_82107353
TVP. Ben al een tijdje op zoek naar een leuke bijbaan, en heb net gesolliciteerd bij easyway voor de functie hiker.
Geen referral hier.
  zondag 30 mei 2010 @ 23:39:05 #173
207863 Obama
Barack Hussein
pi_82126524
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
TVP. Ben al een tijdje op zoek naar een leuke bijbaan, en heb net gesolliciteerd bij easyway voor de functie hiker.
Succes!
pi_82126800
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als je op gesprek mag komen ben je al zowat aangenomen eigenlijk. Dus nu maar hopen op dat telefoontje!
pi_82127009
quote:
Op zondag 30 mei 2010 23:47 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Als je op gesprek mag komen ben je al zowat aangenomen eigenlijk. Dus nu maar hopen op dat telefoontje!
Fingers crossed.
Geen referral hier.
pi_82133063
ik ook vandaag weer lekker aan het werk en straks hopelijk een ver ritje. Eerst weer even in amsterdam het 1 en ander halen en brengen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_82144245
Morgen even van Amsterdam naar Dusseldorf op en neer
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_82152897
Iedereen die kan werken zal morgen wel werk hebben denk ik. Volgens mij is het erg druk bij ze aan de smsjes te lezen.

Ik heb morgen een reservering vanaf een Renault dealer in mijn woonplaats, maar i.p.v. een Megane is het een Mini Cooper. Heb net gebeld maar de planning is al vertrokken en het kan nu niet meer gecheckt worden. Morgenochtend om 08.30 maar ff bellen.
  maandag 31 mei 2010 @ 17:57:59 #179
207863 Obama
Barack Hussein
pi_82153241
quote:
Op maandag 31 mei 2010 17:50 schreef Mallet het volgende:
Iedereen die kan werken zal morgen wel werk hebben denk ik. Volgens mij is het erg druk bij ze aan de smsjes te lezen.

Ik heb morgen een reservering vanaf een Renault dealer in mijn woonplaats, maar i.p.v. een Megane is het een Mini Cooper. Heb net gebeld maar de planning is al vertrokken en het kan nu niet meer gecheckt worden. Morgenochtend om 08.30 maar ff bellen.
Ja klopt ben vanochtend 10 uur gebeld, terwijl ze normaal na half 5 pas bellen.

Moet morgen onder anderen naar Zwolle.
pi_82153665
Het zal idd wel druk zijn, ik heb morgen 3 ritten waarvan er 2 redelijk lang zijn. Veel uren maken dus!
pi_82153785
Ik moet Doetinchem - Drachten auto.. Drachten - Veendam OV en Veendam - Veenendaal auto. Allebei de ritten zijn zo`n 2uur rijden.
pi_82168749
Bah.. ikke voor morgen vanaf 11 u beschikbaar. Wordt ik gebeld, kon niet opnemen, later teruggebeld. Zegt ze:
-Morgen twee ritten voor je naar Amsterdam en terug. De eerste moet afgeleverd worden om voor half 1.
-Hé maar ik had aangegeven dat ik pas vanaf 11 uur kon.
-Oh ja ik zie het, nou ja, dan gaat het niet door. Moeten we even een andere chauffeur zoeken.

JA KUT! Beetje valse vreugd geven voor een ritje.
pi_82170431

Je hebt later ook geen ritten meer gekregen? Ik kreeg, ondanks ik al mijn ritten had, om half 6 nog een sms dat als ik nog geen werk had, maar wel kon, ik z.s.m. wilde bellen omdat er nog veel open stond.
pi_82178819
Nope, niks meer gekregen. Blegh!

Ja shit eej, dat krijg ik nou nooit, zo'n sms.
pi_82180385
Morgen en donderdag net een tentamen, dus maar besloten om vandaag ook niet te gaan werken.

Net tijdens de maandwissel, maargoed. Binnenkort kan ik weer fulltime werken, kijken of we dan weer 's een fatsoenlijk aantal uren kunnen maken.
pi_82190369
Hm voor morgen gelukkig wel gebeld. Van Born naar Joure en van Drachten naar Breda. Daarna weer terug naar Sittard met het ov. Worden weer een lekker aantal uurtjes. Helaas niet je van het auto's een 118i en een Corsa.
pi_82190922
1-serie is een heerlijke auto. Alleen geen ervaring met de 118i. Ik heb de 120d gehad, die was wel
pi_82190978
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 14:57 schreef Hojdhopper het volgende:
Hm voor morgen gelukkig wel gebeld. Van Born naar Joure en van Drachten naar Breda. Daarna weer terug naar Sittard met het ov. Worden weer een lekker aantal uurtjes. Helaas niet je van het auto's een 118i en een Corsa.
Oo, heb je mazzel dat ik me niet beschikbaar heb gesteld
pi_82192359
Heb ook 3 kleine randstad ritjes.
pi_82196542
Ik wil nog steeds solliciteren, hoe 'lastig' is dat?

En plaatsen ze mij als meisje niet liever op de receptie of zo?
pi_82196709
Je kan niet voor receptioniste solliciteren, teminste niet als je je opgeeft voor hiker. Vrouwen zijn er wel, alleen wel een duidelijke minderheid
pi_82196786
Ja snap ik, maar dan kom ik aan: ja hoi ik wil autorijden

en dan die mensen zo van hahaha je weet wat ze zeggen.. vrouwen achter het stuur..
pi_82196873
Bij EW werken nagenoeg alleen maar vrouwen, op de directie en instructeurs na.
pi_82197128
Morgen weer 3 ritten waarvan een 5 serie en een E klasse, is weer eens wat anders .
pi_82199461
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:10 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Oo, heb je mazzel dat ik me niet beschikbaar heb gesteld
Ja dankjewel hè.
pi_82200205
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:13 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ja dankjewel hè.
pi_82203360
ZO. 11,5 uur er op zitten.

Wat ik hiervoor ergens schreef, over dat gedoe met het verkeerde kenteken heb ik opgelost bij de dealer. Natuurlijk het juiste kenteken aan EW doorgegeven.. Niks aan de hand. Word ik onderweg half in paniek gebeld dat ik waarschijnlijk de verkeerde auto heb meegenomen. Het leek mij al sterk aangezien ik duidelijk de indruk had dat er maar één auto bij die dealer moest worden opgehaald. Daarnaast waren alleen de eerste 2 cijfers van het kenteken verkeerd op mijn ritinfo. De rest kwam overeen, dus duidelijk een typfout.

Kwartier langs de kant gestaan en het bleek dat ik toch de goede had (duh).

Vervolgens problemen bij de dealer op het afleveradres. Er zat lompe reclame op de auto van de Renault dealer waar ik vandaan kwam. Dat moest eraf dus dat moest ik eerst nog even uit laten zoeken. Uiteindelijk heeft dat me allemaal wel een dik uur vertraging opgeleverd.

Helaas moet ik mezelf echt even richten op school, ondanks ik super graag wil werken. Deze en volgende week dus niet beschikbaar.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:32:52 #198
207863 Obama
Barack Hussein
pi_82209406
Bij ging het ook niet gesmeerd veel vertragingen, kom op het adres en moest weer een half uur wachten omdat ze niet wisten wat ze ermee moesten .

Het waren 3 ritten die allen niet aansluitend waren dus zat vaak in de bus.
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:16 schreef enpe het volgende:
Morgen weer 3 ritten waarvan een 5 serie en een E klasse, is weer eens wat anders .
pff nice
pi_82212250
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:41 schreef Mallet het volgende:
ZO. 11,5 uur er op zitten.

Wat ik hiervoor ergens schreef, over dat gedoe met het verkeerde kenteken heb ik opgelost bij de dealer. Natuurlijk het juiste kenteken aan EW doorgegeven.. Niks aan de hand. Word ik onderweg half in paniek gebeld dat ik waarschijnlijk de verkeerde auto heb meegenomen. Het leek mij al sterk aangezien ik duidelijk de indruk had dat er maar één auto bij die dealer moest worden opgehaald. Daarnaast waren alleen de eerste 2 cijfers van het kenteken verkeerd op mijn ritinfo. De rest kwam overeen, dus duidelijk een typfout.

Kwartier langs de kant gestaan en het bleek dat ik toch de goede had (duh).

Vervolgens problemen bij de dealer op het afleveradres. Er zat lompe reclame op de auto van de Renault dealer waar ik vandaan kwam. Dat moest eraf dus dat moest ik eerst nog even uit laten zoeken. Uiteindelijk heeft dat me allemaal wel een dik uur vertraging opgeleverd.

Helaas moet ik mezelf echt even richten op school, ondanks ik super graag wil werken. Deze en volgende week dus niet beschikbaar.
Klinkt best als een kutdag! Heb je nou die reclame van die auto afgehaald/af laten halen/anders geregeld?

Laat die ritjes dan maar aan mij over (net als bij MB).
pi_82221034
Zo ik ben ook weer terug, 16uur aangetikt uiteindelijk. De klant(en) waren te laat klaar met hun vergadering in Amsterdam dus ik mocht in Nederland met 160 (ze wisten waar trajectcontrole stond) en in Duitsland zo hard als ik maar kon (220 aangetikt), dit allemaal met een golfje TSI. Trekt best lekker, alleen boven de 200 wordt het wel redelijk benauwd rijden
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')