6 na correctie.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zeker zo'n onzinboete van 5 te hard ofzo? Is idd balen, ik had er laatst 1 van 27
Niet in dienst van EW trouwens, maar om 3 uur 's nachts op een compleet lege snelweg
Jep, ik weet alleen niet meer of het bedrag of uren was....maakt iig niet veel uit je hebt een limiet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:04 schreef Mallet het volgende:
Nee inderdaad die heb ik ook nog niet mogen ontvangen. Ik wil hem wel graag even zien, want het kwam niet helemaal overeen met wat ik had verwacht.. 70/80 euro minder dan verwacht. Kan ook komen door loonheffing denk ik. Ondanks korting wordt er toch ingehouden als je boven een bepaald bedrag komt ofzo?
Wie weet vanaf welke snelheid ze bekeuren ?quote:
Ik ben geflitst met 130, dus 126 na correctie (waarschijnlijk zat ik er op de teller net boven).quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:35 schreef LastClick het volgende:
Meestal rij ik 130 op de teller... is bij de meeste auto's 125 echte KM's, rijd lekker door maar buiten boete bereik
In mijn ervaring is dat netto als je de loonheffingskorting aan hebt staan. Anders scheelt het een flinke hap.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:46 schreef Mcnick1 het volgende:
Ik werk sinds maandag bij EW en ben 20 en ik vroeg me af wat je nou van die 6.50 bruto overhoud aan salaris, weet iemand dit?
denk bij die hap aan een derde ofzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:25 schreef Keuzer het volgende:
[..]
In mijn ervaring is dat netto als je de loonheffingskorting aan hebt staan. Anders scheelt het een flinke hap.
Bij mij staat die dus uit. Maar nu krijg ik wel van sep-dec zo'n 500 eutjes terug. Op zich ook niet verkeerd natuurlijk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:25 schreef Keuzer het volgende:
[..]
In mijn ervaring is dat netto als je de loonheffingskorting aan hebt staan. Anders scheelt het een flinke hap.
Je hebt het natuurlijk wel gewoon betaaldquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:52 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Bij mij staat die dus uit. Maar nu krijg ik wel van sep-dec zo'n 500 eutjes terug. Op zich ook niet verkeerd natuurlijk.
Jazeker, ik heb het op wel gewoon gemist. Maar als je het niet hebt kan je het ook niet uitgeven. Een soort spaarrekening, zo zie ik het. Maar goed dat je dat noemt, dat vakantiegeld. Krijg je dat bij EW? Ik hoorde dat dat niet standaard is voor alle bedrijven? En ik heb er nog niks over gehoord van EW/op dit forum.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:20 schreef Viezze het volgende:
[..]
Je hebt het natuurlijk wel gewoon betaaldMaar als je het kan missen is het een mooi bedrag, soort extra vakantiegeld dan
EasyWay? dat schiet dan ook niet op.. Ik heb straks nachtdienst op de taxi, dus lekker druk.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:29 schreef enpe het volgende:
Wat is het toch rustig bij EW atm, laatste 3x dat ik gewerkt heb maar 1 ritje per werkdag.
Geen rit = geen centjes.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
EasyWay? dat schiet dan ook niet op.. Ik heb straks nachtdienst op de taxi, dus lekker druk.
krijg je wel gewoon betaald of??
Ik namelijk wel als er niks te doen is en ik 2 uur ofzo moet wachten..![]()
Het werkt niet zo als een taxibaan.. Je krijgt een dag van tevoren door welke ritten je moet uitvoeren en dat is het.. Als je die ritten hebt uitgevoerd ben je gewoon klaar die dag.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
EasyWay? dat schiet dan ook niet op.. Ik heb straks nachtdienst op de taxi, dus lekker druk.
Ja, maar uiteindelijk ben ik naar verwachting nog 6 tot 7 uur bezig met dat ene ritje vanwege niet aansluitende OV verbindingen en eventuele vertragingen op de wegquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Precies..quote:Op maandag 24 mei 2010 20:42 schreef Keuzer het volgende:
pfff ik ben wel jaloers op de mensen die deze week ritjes mogen rijden... lekker weertje... zit zelf te blokken voor een volle 7 tentamens (beetje optimistisch geweest vorig jaar) dus komende 2 weken is het voor mij lekker knallen... magoed ik blijf lekker meelullen, moet toch wat
Hier in Rotterdam is het best lekker eigenlijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:56 schreef Hojdhopper het volgende:
Wat een weer zeg. Rond half 2 op de A2 Weert - Born maar met mistlampen aan gereden. Was echt baggerzooi!
Dus een lang dagje gemaakt?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:50 schreef Obama het volgende:
Jup in Eindhoven was het ook takke weer.
Ging veel mis vandaag, 1e auto moest nog rijklaar worden gemaakt en 3e auto moest in eerste instantie in Amsterdam zijn maar uiteindelijk bleek het eindadres eindhoven te zijn
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |