Ik heb morgen een BMW 740 met kenteken 43-SVH-4, die bestemd is voor dhr. Van Haaghe, werkzaam bij HP in Nieuwegein.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:41 schreef Keuzer het volgende:
Nee jullie hebben gelijk denk ik, het was maar een hersenspinsel, want in principe mag het niet. Aangezien dr echter geen gevoelige info gedeeld wordt hier zoals kentekens zal het inderdaad wel meevallen.
Mijn tentamenweek komt er weer aan dus kan niet zoveel werken helaas :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Daarom is hike werk ook zo tofquote:Op maandag 17 mei 2010 17:02 schreef dreamzk het volgende:
Net nog even als spoedklus een audi a8 van punt a naar punt b gebracht zonder klant. Dat was echt even lekker op de snelweg blazen, radio hard aan
Kben geen hikerquote:
Ja nee, dat weet ik. Ik bedoelde gewoon dat wij (althans ik) dat altijd wel prettig vindquote:Op maandag 17 mei 2010 21:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kben geen hikerMaar ik snap nu wel waarom jullie dat werk zo leuk vinden, zonder de stress dat iemand meekijkt rijden
Hoewel ik er met het OV lang over doe om thuis te komen, kom ik wel graag bij Athlon Almere hoor. Prima geregeld het OV daar. En er zitten aardige mensen, itt Meerkerkquote:Op maandag 17 mei 2010 23:21 schreef Mallet het volgende:
Ik heb er vandaag ook 11 uur op zitten. Ik heb vooral ontzettend veel moeten lopen. Ik schat een kilometer of 3,5 à 4. Klere ov-verbindingen man.
Ik reed vanaf Lelystad naar Barneveld.. Nou over blij zijn dat je ergens niet woont.. Flevoland mag van mij echt op een raket naar de maan. Kunstmatig oké, maar probeer het dan enigszins te verbloemen.. Pff echt met een noodvaart er doorheen.
QFTquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoewel ik er met het OV lang over doe om thuis te komen, kom ik wel graag bij Athlon Almere hoor. Prima geregeld het OV daar. En er zitten aardige mensen, itt Meerkerk
Zeg, lette gij op oew woorden? In Broabant wachten de busschauffeurs tenminste nog als je aan komt rennen. Iets wat ik in de Randstad nog niet heb meegemaakt. Daar is iedereen zo gehaast en al. Blegh, doe gewoon chill.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:51 schreef DoimeN het volgende:
Vandaag weer lekker door overijssel, gelderland en noord brabant heen gereden, bedankt jongens nu weet ik weer waarom ik daar niet woon. Wat een kutzooi. Bussen rijden 'freestyle' dus niet op dienstrooster maar tijden zijn meer richtlijnen.
En dan zeker ook treinen die eens in het uur rijden ofzo?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:48 schreef enpe het volgende:
Pff jij geluk, vandaag 2x een trein gemist op nog geen 10 seconden.
Echt in een woord belachelijk. Een rit van 3km kom op zeg! Ik kan daar echt niet bij met m'n gedachte dat ze daarvoor een chauffeur inhuren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:47 schreef Hojdhopper het volgende:
Maar blijft kut.
Wat zijn er toch luie mensen op deze aardkloot. Morgen onder andere een ritje van 3 km. En dat is nog lang, als ik sommige verhalen hier wel eens heb gehoord (ritten van 500m).
ach, mensen laten mij ook komen voor een stukje wat je kan lopen. Of van een plek naast een station naar direct naast een ander stationquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:47 schreef Hojdhopper het volgende:
Maar blijft kut.
Wat zijn er toch luie mensen op deze aardkloot. Morgen onder andere een ritje van 3 km. En dat is nog lang, als ik sommige verhalen hier wel eens heb gehoord (ritten van 500m).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |