Jij bent zijn kostbaarste bezitquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:14 schreef SeaOfLove het volgende:
Dat zou een optie kunnen zijn, maar ik vraag nooit wat van hem, en zeker niet zoiets kostbaars
wat een verrassing van golfer eejquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij bent zijn kostbaarste bezit
Ben ik even boven, lees ik dat we naar Truffels gaan
ik kan niet gamen, ben nooit verder gekomen dan tetris en donky kongquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
3 dagen lang alles opnieuw doen voor hem is wel een pré.
samquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:34 schreef TAV74 het volgende:
Nog maar een keer onze zielige hond als TVP![]()
Wij moeten ook nog iets verzinnen voor het eten, even vergeten dat de winkels vandaag dicht zitten![]()
Waarom beklimmen mannen bergen en kopen vrouwen aanbiedingen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:36 schreef golfer het volgende:
En nu wil B. persé naar een tuincentrum. Niet omdat we iets nodig hebben, maar gewoon...omdat het kan.
Dus, tot straks.
wij hebben gisteravond heel de tijd spelletjes gespeeld tot diep in de nachtquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk dat wij zo eens spelletjes moeten gaan doen.. bordspelletjes dan dus..Heb al tijden een nieuw spel liggen dat we nog nooit gespeeld hebben
Is soms zoooo leuk hequote:Op donderdag 13 mei 2010 14:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wij hebben gisteravond heel de tijd spelletjes gespeeld tot diep in de nacht
trick trackquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is soms zoooo leuk heWelke spelletjes hebben jullie gedaan?
Wanneer gaan wequote:
Ohja er is nog voetbalquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
lekkere wedstrijd tussen Utrecht en Roda tot nu toe
quote:
Twee clubs waar ik echt helemaal niets mee heb tegen elkaarquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
lekkere wedstrijd tussen Utrecht en Roda tot nu toe
Ah, ok.. Dat doen wij eigenlijk nooit.. Meestal iets ingewikkelds of anders yhatzee of Skip-bo als het makkelijk moet..quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
trick trackdat doen we eigenlijk het meeste, anders monopoly, rummikub of pesten
heb er ook niks mee, maar ze spelen erg leuk aanvallend voetbal. Wel leuk om 'objectief' naar een wedstrijd te kijken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Twee clubs waar ik echt helemaal niets mee heb tegen elkaar
Koolrolletjes?quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
Mehn, wat een berg werk, die koolrolletjes! De paprikasaus is wel érg lekker, ik heb 'm vast even voorgeproefd
koolrolletjes?quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
Mehn, wat een berg werk, die koolrolletjes! De paprikasaus is wel érg lekker, ik heb 'm vast even voorgeproefd
Fantastisch DE, jullie boffen maarquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:32 schreef DarkElf het volgende:
had nog wat fotootjes beloofd van ons huis, nou ja tis de woonkamer/keuken... slaap en badkamer en alles leek mij niet zo boeiend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en van boven
[ afbeelding ]
Nou, nog ingewikkelder dus, want je moet die bladen nog een tijdje voorstomen. En Steerk, soort van datte, maar dan gevuld mijn rijst&linzenquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:32 schreef z80 het volgende:
[..]
koolrolletjes?
in de zin van Dolmades?
ja dat is een bult werk, en je ziet het er niet aan af.
het huis van jullie, is dit een dak tot op de grond? (dus slechts een laag muurtje van een meter hoog)quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:32 schreef DarkElf het volgende:
had nog wat fotootjes beloofd van ons huis, nou ja tis de woonkamer/keuken... slaap en badkamer en alles leek mij niet zo boeiend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en van boven
[ afbeelding ]
de wijnbladen moet je ook eerst voor koken, afspoelen en laten uitlekken/drogen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, nog ingewikkelder dus, want je moet die bladen nog een tijdje voorstomen. En Steerk, soort van datte, maar dan gevuld mijn rijst&linzen
DE, dat kastje is nieuw, of niet?
nee t dak loopt niet tot de grond en als je goed isoleert stook je niet ls een gek.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:35 schreef z80 het volgende:
[..]
het huis van jullie, is dit een dak tot op de grond? (dus slechts een laag muurtje van een meter hoog)
en stook je niet als een gek met die hoge kamer?
Soms kun je het gewoon niet goed doen, wat je ook probeert.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:39 schreef SeaOfLove het volgende:
oh joy , zo gezellig, komen de dochters van vriend tegen en ik word weer straal genegeerd
Zodra de portemonnee het weer eens toelaat want er moet dan meteen een overnachting bijquote:
Deze is denk ik ook al zo'n 10, 11 jaar oud. Ik denk wel dat ik handschoenen nodig heb met verpotten en dan maak ik van het lieve stekeltje wel even een picje.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:18 schreef DarkElf het volgende:
leuk bluezz een cactus met verhaalik heb ooit een cactus voor de mr gekocht en die slepen we ook elke verhuizing braaf mee. Hij is niet zo groot nog maar doet het al bijna elf jaar! (das echt een wonder bij ons
)
maar een goede man heeft dat gewoon over voor zijn vrouwtjequote:Op donderdag 13 mei 2010 16:22 schreef golfer het volgende:
Nou. Jottum. Dat was weer een fijn uitje. Naar zo'n tuincentrum.
tnxquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Deze is denk ik ook al zo'n 10, 11 jaar oud. Ik denk wel dat ik handschoenen nodig heb met verpotten en dan maak ik van het lieve stekeltje wel even een picje.
Jullie huis is leuk Elf, heb het al eens gezien. De trap met de rode muur is echt
We staan altijd wel zo weer buiten hoor, als we samen gaan. Het mannetje heeft nooit zoveel geduld voor alles wat groeit en bloeitquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:24 schreef DarkElf het volgende:
maar een goede man heeft dat gewoon over voor zijn vrouwtje
het stadium van proberen ben ik allang voorbij. ik tel mijn zegeningen dat ik wel een leuk kind hebquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Soms kun je het gewoon niet goed doen, wat je ook probeert.
ff *ping* in de magnetron?quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het stadium van proberen ben ik allang voorbij. ik tel mijn zegeningen dat ik wel een leuk kind hebBier smaakt goed maar wat is het koud
Wat leuk! We zaten straks nog op hun website te kijken. Zag er priiiiiiiiiiiima uit!quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:41 schreef DarkElf het volgende:
lunch is ook leuk vinden wij dudevolgende week gaan we bij 'mijn keuken' in wouw lunchen om ons elfjarig samenzijn te vieren. Lunchen is leuk
Nigga higgaquote:
Geen idee nog wat ik ga nemen, want ik kom er nooit. Maar een vriend van mij vroeg me mee, dan zeg ik natuurlijk geen nee (zit in plaatsje verderop, dus ga je niet zo makkelijk heen)quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nigga higga
Hot n Spicy
Ik ga twee kipfilets op m'n nieuwe grillpan leggen zodadelijk...
Je kunt kip nemen... of kip.... of kip....quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:53 schreef Laydina het volgende:
[..]
Geen idee nog wat ik ga nemen, want ik kom er nooit. Maar een vriend van mij vroeg me mee, dan zeg ik natuurlijk geen nee (zit in plaatsje verderop, dus ga je niet zo makkelijk heen)
Ook lekker!
Awww arme Sam, het is KOUD buitenquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:34 schreef TAV74 het volgende:
Nog maar een keer onze zielige hond als TVP![]()
Wij moeten ook nog iets verzinnen voor het eten, even vergeten dat de winkels vandaag dicht zitten![]()
Fout = het nieuwe goedquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:38 schreef Duderella het volgende:
Mogge, wij waren tegen lunchtijd uit bed.![]()
![]()
En hebben, tegen onze principes in, toch iets gereserveerd tijdens Dining with the Stars. 'Koriander' in Drachten. Maar dan wel lunch, want een diner zie ik niet zitten met zoiets.
BMW kwam met een speciale uitnodiging (eerder mogen reserveren en een speciale DwtS-dag voor BMW-rijders). dat is zo fout, dat moesten we dan maar doen.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:56 schreef ColdFeet het volgende:
Ieuw. Dingen met gestoofde kool ruiken naar okselsGelukkig smaakte het met paprikasaus erover wel OK
Met recht een heel lieve cactus, Bluezz!quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fout = het nieuwe goedEn als wij zelfs op zo'n soort paaspinksterhemelvaartdag naar een tuincentrum gaan & de auto door de wasstraat halen dan is dat ook het nieuwe fout
![]()
Heb de lieve cactus verpot in een robuuste pot die ik nog had staan, je kan ook goed zien dat hij nog wel het kleine bolle vormpje onderaan heeft zoals F. die kocht voor golfer -die in die tijd een enorme cactus dood had zien gaan, dus dacht F. ik koop een nieuwe voor hem van mijn eigen zakgeld- maar ook behoorlijk grillig aan het uitschieten is
![]()
Staat nu te pronken voor het tuinkamerraam.
Naar Axe dus? Komen er nu allemaal naakte vrouwen door je keukenraam gestormd?quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:56 schreef ColdFeet het volgende:
Ieuw. Dingen met gestoofde kool ruiken naar okselsGelukkig smaakte het met paprikasaus erover wel OK
Dat vonden wij ook al, maar ja, meneer moest zo nodig toch zwemmenquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Awww arme Sam, het is KOUD buitenDierenbeulers!
Nog 7 maanden en dan is het weer inquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:26 schreef Duderella het volgende:
Jemig. Had niemand me nou even kunnen waarschuwen dat ik nog steeds een sinterklaas-avatar heb???
Ik ben gewoon een avantgardistquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nog 7 maanden en dan is het weer in
It's the story that makes the darling dudsquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:21 schreef Duderella het volgende:
Met recht een heel lieve cactus, Bluezz!![]()
![]()
I know.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
It's the story that makes the darling duds
Heb hem ff opgezet, maar ken het hele nummer nietquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ] Times are changing!!!!!!!!!!!!!!
Soms is die ouderwetse New York Hard Core zooooo lekker..
en ik zing hem na 14 jaar nog steeds helemaal mee![]()
Nee hoor, dit is al best oud en nogal undergroundquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb hem ff opgezet, maar ken het hele nummer niet![]()
Is het begonnen? Waar ik zo bang voor was? Dat ik niet meer meedoe qua muziek?![]()
Oh helpquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:50 schreef Duderella het volgende:
I know.En de story is ook heel lief!
Doet me wel een beetje denken aan mijn twee goudvissen Tubbs en Crockett, die ik ergens in mijn tienerjaren had. Ik verzorgde ze heel goed hoor, maar mèèèèèn, wat zijn goudvissen niks an.Dus eindelijk gingen ze dood.
![]()
Helaas wel tijdens mijn vakantie, waardoor de geschrokken oppas twee gloednieuwe, jonge en natuurlijk (just my luck) ij-zer-sterke goudvissen kocht.
Konden we er weer jaren tegenaan samen.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Doet me wel een beetje denken aan mijn twee goudvissen Tubbs en Crockett
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb hem ff opgezet, maar ken het hele nummer niet![]()
Is het begonnen? Waar ik zo bang voor was? Dat ik niet meer meedoe qua muziek?![]()
Een stuk beter dan de namen van mijn 2 goudvissen die ik als kind had:quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, weet ik eindelijk wat moshen is
Snapte je onderschrift al niet
Mooiquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:49 schreef Sunnythesun het volgende:
En warempel een nummer van Snow Patrole wat ik echt heel heel heeeeel mooi vind:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://video.mail.ru/mail/cyklop/_myvideo/576.html
Het heet ook wel Pogo'en.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi
Dit duet van Seal met Joni Mitchell is nog steeds mijn favorietIk krijg iets RussischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://video.mail.ru/mail/cyklop/_myvideo/576.html
![]()
zonder technisch te worden is het net helemaal hetzelfde. Pogo is springen, Moshen is meer een gewelddadige collectieve slamdancequote:
Been there, done that, got plenty of t-shirts.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
zonder technisch te worden is het net helemaal hetzelfde. Pogo is springen, Moshen is meer een gewelddadige collectieve slamdance
Me tooquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Been there, done that, got plenty of t-shirts.
Annie, wat heb je een gek plaatjequote:Op donderdag 13 mei 2010 18:06 schreef Anthraxx het volgende:
Ik had eens zin om mijn nieuwe verslaving te promoten. Plus dat ik het een grappig plaatje vond en de oude een beetje zat wasquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
quote:
De vraag die iedereen niet durft te stellen: hoe was de soundcheck?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
![]()
Hier was ik bijna vernoord
Stond vrolijk vooraan naar de soundcheck te kijken toen ze ineens begonnen, zat er onverwacht middenin
Korter dan verwachtquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De vraag die iedereen niet durft te stellen: hoe was de soundcheck?
In die tijd was ik nogal van de extremen jaquote:
Dreamtheater en Ayreon is ongeveer het luidste wat ik luister, maar dat valt in het niet bij dittequote:Op donderdag 13 mei 2010 18:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In die tijd was ik nogal van de extremen ja
Niks mis mee zo af en toequote:Op donderdag 13 mei 2010 18:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Aww ja praçhtig. De ouwe cashquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:11 schreef Sunnythesun het volgende:
mooi nummer Bluezzie.. Kan me die tranen voorstellen..
Die had ik heel sterk bij dit nummer toen ik in de rats zat (beetje soortgelijke situatie zeg maar )
en later leerde ik deze versie kennen en was de liefde compleet (en niet alleen voor het nummer![]()
)
![]()
![]()
En nu snif je jezelf door een nummer van SEAL?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zinnetje wat me het meest raakt (nog steeds):
I will let you down
I will make you hurt
Nou, ik kan nog steeds goed luisteren naar takkeherrie die ik uit die tijd ken, maar er komt in dat genre niets echt niets nieuws meer bij. Maar er zijn weinig stijlen de me afschrikken. Van Folk tot harde metal en alles wat er tussenin zit.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dreamtheater en Ayreon is ongeveer het luidste wat ik luister, maar dat valt in het niet bij ditte
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Tekst van Hurt trouwens:Ik had hem er al bij gezocht. (doe ik meestal als ik ff goed wil luisteren)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zinnetje wat me het meest raakt (nog steeds):
I will let you down
I will make you hurt
Dat heb ik ook. Als ik al naar Metal luister op dit moment dan luister ik vooral naar de toch al gevestigde bands. Er zijn nauwelijks nieuwe goede bands opgestaan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, ik kan nog steeds goed luisteren naar takkeherrie die ik uit die tijd ken, maar er komt in dat genre niets echt niets nieuws meer bij. Maar er zijn weinig stijlen de me afschrikken. Van Folk tot harde metal en alles wat er tussenin zit.
Nu is het gewoon een zootje qua smaak, geen peil meer op te trekkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En nu snif je jezelf door een nummer van SEAL?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Last.Fm. Staat in mijn sig.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:18 schreef Stereotomy het volgende:
Wat leuk dat jullie naar dezelfde muziek luisteren trouwens.Hebben jullie Last.fm? Kunnen we daar elkaar linken.
http://www.last.fm
Mijn ex en ik hadden tijdens de relatie niks gemeen op het gebied van muziek, maar nadat het uitging werden we allebei verzot op Piazzolla en andere Argentijnse Nuevo Tango componistenOhwell
quote:
Er zijn vast goede nieuwe bands, maar het genre is voor mij een beetje uitgewerkt (en veel nieuwe bands hebben van die standaard brulcoupletten met gezongen refreinenquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Als ik al naar Metal luister op dit moment dan luister ik vooral naar de toch al gevestigde bands. Er zijn nauwelijks nieuwe goede bands opgestaan.
Of mijn smaak is verschoven naar de Prog. Rock en jaren 60 muziek natuurlijk.
Your musical compatibility with Annie is Highquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb Last.Fm. Staat in mijn sig.
Anna vind de muziek die ik luister nou niet bepaald leuk. Maar goed, er zijn genoeg momenten dat ik mij daar mee bezig kan houden. Bijvoorbeeld onder werktijd. Niets is heerlijker dan jezelf 10 uur lang op te sluiten en een je deadlines te halen
.
Heee wat leuk dat je dat luistertquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dreamtheater en Ayreon is ongeveer het luidste wat ik luister, maar dat valt in het niet bij ditte
Tenminste nog iemand met smaakquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Annie is High![]()
![]()
Ik vind dat echt mannenmuziekquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:21 schreef Aure het volgende:
[..]
Heee wat leuk dat je dat luistertIk luisterde dat ook ooit
Nu wat minder, maar ik vind het nog steeds heel mooi.
Ik heb de album Lightbulb Sun ooit voor mijn verjaardag gekregenquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:23 schreef TAV74 het volgende:
Oh trouwens Steer, als je Dream Theater ok vindt, probeer dan dit ook eens, vind ik een stuk interessanter
Tis wel een "zusje" tussen haakjesquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind dat echt mannenmuziekHeb jij last.fm?
En wat leuk dat je lekker met je zusje op stap bent geweest! Jonge meisjes die hun moedergevoelens aan het preppen zijn met kinderen zijn cute.Straks nog Mario Partyen?
Ik hou wel van het stevige werkquote:
Moet je toch even dit album beluisteren. Zijn onderling nogal verschillend.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb de album Lightbulb Sun ooit voor mijn verjaardag gekregen
Ben niet echt kapot van Porcupine Tree
Ik ga es ff kopen downloaden zoekenquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Moet je toch even dit album beluisteren. Zijn onderling nogal verschillend.
Niet?? Oh ik vind het album waar dit nummer van komt geweldigquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb de album Lightbulb Sun ooit voor mijn verjaardag gekregen
Ben niet echt kapot van Porcupine Tree
Past bij jou, midgetgolfenquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:25 schreef Aure het volgende:
[..]
Tis wel een "zusje" tussen haakjesWe zijn naar de film geweest en daarna gingen we midgetgolfen. Ik heb met 1 punt verschil verloren
Zij zit nu in dr up te mario partyen, ik doe straks wel weer mee. Even mn eigen ding doen
![]()
Oh en nee ik heb geen last.fm.. Moet ik misschien toch maar eens aan beginnen...
Nou vertel Solliequote:Op donderdag 13 mei 2010 18:27 schreef SeaOfLove het volgende:
adem in, adem uit. ik ben helemaal hyper
Von Gahlquote:
Midgetgolfquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Past bij jou, midgetgolfenEn je had al eens eerder verteld dat het een 'zusje' was, dat maakt het des te leuker!
Gefeliciteerd, je hebt zojuist 1000 bonuspunten verdient bij een verslaafde de ze minimaal een keer of 12 live gezien heeftquote:
Sjans met een pisvlek, goed gedaan Aure.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:30 schreef Aure het volgende:
[..]
MidgetgolfEn ik werd echt hard uitgelachen daar. We waren bij een of andere baan bezig en er stonden 2 jongens van een jaar of 12/13 op ons te wachten. Mijn eerste slag was natuurlijk alweer keihard tegen een muurtje aan, hoor ik achter me "Okeee.... Dit gaat lang duren!!"
Vervolgens hoor ik die ander fluisteren "Kijk hoe ze met dr kont naar achter gaat staan"
ik zit alleen buiten, dat zegt genoeg. en nee geen ruzie met cnk, maar zijn dochters zaten hier toen we thuiskwamen. sfeer is om te snijden. heb ze nog wel te eten gegeven. dat dan weer wel. wilde zelfs nog voor ze koken, maar dat mocht niet van cnk.quote:
Dat hoort wel zo. Bij het putten en dat is midgetgolf toch eigenlijk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:30 schreef Aure het volgende:
Vervolgens hoor ik die ander fluisteren "Kijk hoe ze met dr kont naar achter gaat staan"
Ben je nu kwaad, teleurgesteld, in de war, of...?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik zit alleen buiten, dat zegt genoeg. en nee geen ruzie met cnk, maar zijn dochters zaten hier toen we thuiskwamen. sfeer is om te snijden. heb ze nog wel te eten gegeven. dat dan weer wel. wilde zelfs nog voor ze koken, maar dat mocht niet van cnk.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt zojuist 1000 bonuspunten verdient bij een verslaafde de ze minimaal een keer of 12 live gezien heeft(mijn ava is van een oud Opiate tool shirt, en TAV staat voor Tool Army Veteran)
Ja dat dacht ik ookquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hoort wel zo. Bij het putten en dat is midgetgolf toch eigenlijk.
Flink de kont naar achteren en een beetje wiebelen ermee alvorens je stevig staat om te putten.
Althans dat zag ik vrijwel alle vrouwen bij mij op de golfclub altijd doen.
2007quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:40 schreef Aure het volgende:
[..]Ik ben niet zo'n diehard fan hoor! Maar ik vind het een erg fijne band. En ik vond ze op lowlands ook heel goed (ik denk dat het in 2007 was, weet t even niet meer zo goed), maar dat is ook de enige keer dat ik ze live heb gezien
![]()
[..]
Je stond lekker dichtbij zie ikquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
2007, heb er nog brakke foto's van...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:43 schreef Aure het volgende:
[..]
Je stond lekker dichtbij zie ikPaar vrienden van mij ook! Eentje heeft nog een drumstokje gevangen
Dat doe ik echt maar heel weinig, ben altijd als de dood voor een of andere pitquote:
Mijn favoriete band sinds het album Stupid Dreamquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:23 schreef TAV74 het volgende:
Oh trouwens Steer, als je Dream Theater ok vindt, probeer dan dit ook eens, vind ik een stuk interessanter
Bij Tool krijg je sowieso geen pit, op al die poly ritmes is het niet te doenquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:49 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat doe ik echt maar heel weinig, ben altijd als de dood voor een of andere pitAlleen als ik het heeel leuk vind dan durf ik het wel aan (o.a. bij placebo, foo fighters, apocalyptica). Behalve the prodigy, ik vind ze geweldig, maar daar ga ik echt niet in het voorvak staan, daar ben ik te schijterig voor
Leuk, ik heb fansquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:34 schreef ColdFeet het volgende:
Overigens: Anthraxx, leuk om jou weer eens te zien, hier! Had je zo niet herkend
Wij doen het ook alleen bij bands die we echt MOETEN zien. Zoals Tool en zoals vorig jaar Faith No More.. en dan gebeurt er dit:quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:49 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat doe ik echt maar heel weinig, ben altijd als de dood voor een of andere pitAlleen als ik het heeel leuk vind dan durf ik het wel aan (o.a. bij placebo, foo fighters, apocalyptica). Behalve the prodigy, ik vind ze geweldig, maar daar ga ik echt niet in het voorvak staan, daar ben ik te schijterig voor
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn favoriete band sinds het album Stupid Dream. Tig keer live gezien. Helemaal geweldig sinds ze meer een eigen geluid aan het ontwikkelen zijn.
Zelfs mijn vader vind het geweldig en gaat regelmatig mee naar een concert.
Ja. De eerste twee platen vind ik briljant en luister ik vooral onder het auto rijden met een lange rit. Één keer live gezien en de show is echt goed. Was ook vrij verbaasd. Sindsdien een beetje uit het oog verloren. Misschien het laatste album eens kopenquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ken je Riverside ook? Iets minder goed, maar ook wel een interessante (Poolse) band in dit genre.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij doen het ook alleen bij bands die we echt MOETEN zien. Zoals Tool en zoals vorig jaar Faith No More.. en dan gebeurt er dit:
(op 2.37 zie je mij![]()
krijg er nog steeds kippenvel en zenuwen van
![]()
![]()
![]()
)
Hij raakte je aan en je mocht zingenquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij doen het ook alleen bij bands die we echt MOETEN zien. Zoals Tool en zoals vorig jaar Faith No More.. en dan gebeurt er dit:
(op 2.37 zie je mij![]()
![]()
![]()
![]()
)
Zo stom, maar ik vergeet ze steeds. Vind het echt een geweldige band maar vergeet ze dan te draaien. Kies ik automatisch voor The Butterfly Effect..quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja. De eerste twee platen vind ik briljant en luister ik vooral onder het auto rijden met een lange rit. Één keer live gezien en de show is echt goed. Was ook vrij verbaasd. Sindsdien een beetje uit het oog verloren. Misschien het laatste album eens kopen.
En dat was op de grote schermen in en buiten de tent te zienquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij raakte je aan en je mocht zingen
Afgelopen jaar heb ik helemaal niet in een voorvak gestaanquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bij Tool krijg je sowieso geen pit, op al die poly ritmes is het niet te doen![]()
Wij staan er alleen als we de band echt te gek vinden, afgelopen jaar alleen bij Faith no More.
Zo stom, toen ik ze een ontdekte (paar jaar terug denk ik inmiddels) bleken ze net 2 weken terug hier om de hoek opgetreden te hebbenquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja. De eerste twee platen vind ik briljant en luister ik vooral onder het auto rijden met een lange rit. Één keer live gezien en de show is echt goed. Was ook vrij verbaasd. Sindsdien een beetje uit het oog verloren. Misschien het laatste album eens kopen.
Ouchquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zo stom, toen ik ze een ontdekte (paar jaar terug denk ik inmiddels) bleken ze net 2 weken terug hier om de hoek opgetreden te hebben
Ja, maar dit was op 10 minuten rijden, goede kans dat ik de volgende keer minimaal 1,5 de auto in moet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ouch. Nou ja, het scheelt. Ze treden best veel op in Nederland
. Tijd om er ook weer eens naar toe te gaan
.
ik dan weer welquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:57 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben eigenljk niet eens zo van de progrock/metal, op die paar bands na die me echt weten te raken.
ben de rust zelve inmiddels, ben lekker gaan afwassen, maar 1 glas gebrokenquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben je nu kwaad, teleurgesteld, in de war, of...?
Nou ja, Porcupine Tree raakt mij sowieso om diverse redenen altijd welquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:57 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben eigenljk niet eens zo van de progrock/metal, op die paar bands na die me echt weten te raken.
FNM gewoon keihard gemist vorig jaar omdat ik het koud hadquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
(op 2.37 zie je mij![]()
![]()
![]()
![]()
)
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
FNM gewoon keihard gemist vorig jaar omdat ik het koud had
Dealquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zodra de portemonnee het weer eens toelaat want er moet dan meteen een overnachting bij
popje, jullie waren op LL, ik op pukkelpopquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dan heb je mij dus ook 'gemist'
Ik heb dat ook heel ergquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:03 schreef z80 het volgende:
met muziek kun je met mij alle kanten op.
van metal (ook het hare werk) tot aan zeer rustige nummers.
van Nederlandstalig, Engels tot Russies
wat er op dit moment in mijn hooft blijft hangen is
Eet smakelijkquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:59 schreef Sunnythesun het volgende:
We gaan NU eten halen.. zo weer door emmeren over muziekGezellig dat je er bent Anthraxx
Tip voor jou: album 'Ashes are burning' van Renaissance voor hele goeie ouwe Folk Prog (met Camel-invloeden), en 'Moon Safari' met 'A Doorway to Heaven Summer' voor nieuwere, acoustische prog.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er zijn alleen zelden echt unieke nieuwe bands in het genre. Alles lijkt wel gekopieerd te worden van de oude grote Prog. Rock reuzen zonder er een eigen geluid in te willen stoppen. De paar die over blijven zijn daarentegen ook echt geweldig.
Doenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:12 schreef Anthraxx het volgende:
Klinkt goed. Even meer daar van uitzoeken.
én de sirene in Psychobabble aanzetten op z'n synthesizerquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:17 schreef Anthraxx het volgende:
Geweldig. Twee uur lang dus op de tamboerijn rammen en daar 60 euro voor neerleggen. Wat een marketing genie.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:11 schreef Sunnythesun het volgende:
en later leerde ik deze versie kennen en was de liefde compleet (en niet alleen voor het nummer![]()
)
![]()
![]()
Mocht niet? Dacht ie dat je er rattengif door ging gooien? Of zijn die meiden zulke ondankbare zwijnen dat het alleen maar meer stof voor die twee draken is om over te zaniken? Dat je niet kan koken ofzo?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:34 schreef SeaOfLove het volgende:
ik zit alleen buiten, dat zegt genoeg. en nee geen ruzie met cnk, maar zijn dochters zaten hier toen we thuiskwamen. sfeer is om te snijden. heb ze nog wel te eten gegeven. dat dan weer wel. wilde zelfs nog voor ze koken, maar dat mocht niet van cnk.
en al die tijd heb jij hongerquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:23 schreef TAV74 het volgende:
het is volgepakt hier in de shoarmatent. Gaat nog ff duren hier.......
cnk zat er niet op te wachten dat de meiden opeens hier in huis zaten, dat was niet afgesproken, gelukkig alles goed afgelopen, heb me even afgezonderd en me er niks van aangetrokken dat ik voor de zoveelste keer weer keihard genegeerd word, ik heb maar 1 glas gebroken jahquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mocht niet? Dacht ie dat je er rattengif door ging gooien? Of zijn die meiden zulke ondankbare zwijnen dat het alleen maar meer stof voor die twee draken is om over te zaniken? Dat je niet kan koken ofzo?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sjans met een pisvlek, goed gedaan Aure.
laat ik dat nu altijd op de kazerne luisteren...echt 24/7quote:
Requestjequote:Op donderdag 13 mei 2010 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan
Pechtold weer uitgescholden?
kan het nog fouter?quote:
Nou, ik vind het net zo walgelijk dat SBS zo ongeveer het hele zendschema omgooit met dezelfde informatie en mensen die er verstand van schijnen te hebben.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:10 schreef Stereotomy het volgende:
Berichtgeving over die ramp in Libië aan het volgen. Terecht kritiek op de media die van Facebook/Hyves plaatjes aan het plukken zijn en die zomaar online zetten.
Ik had zin in een dance classicquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:20 schreef z80 het volgende:
[..]
kan het nog fouter?![]()
en dankzij de Duitse buma hier niet te zien.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Een stuk beter dan de namen van mijn 2 goudvissen die ik als kind had:
Laura en Mary
(jeweets van:
maar.. in mijn verdediging: ik kende alleen de boeken)
Ik heb de serie dus nooit gezien, mijn stiefmoeder las de boeken voorquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:25 schreef Duderella het volgende:
[..]!
LhotP was tof joh!Met altijd die gemene vrouw uit het dorp met die verwende dochter.
En er was ook een blind jongetje. Altijd goed natuurlijk.
Ja, Take Me Out ofcquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Hu? Waar heb jij het nu ineens over Lein?
Onze TV kan de commerciële zenders niet eens meer vinden onderhand. Geen idee wat daar zoal op is dusquote:
Take me outquote:
Heb je ook gezien hoe die kerel reageerde toen zij hem wilde zoenenquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Oeiiii. Een héél fout gekleed meisje gaat weg met iemand uit het publiek die al 16 mnd een vriendin heeft.
*raaaaaaasaaaaaagh*
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moet je weer zonnodig intellectueel doen
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Dit soort quizzen zijn altijd wel leuk.
Bij onsch is het eerder andersomquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:37 schreef TAV74 het volgende:
Onze TV kan de commerciële zenders niet eens meer vinden onderhand. Geen idee wat daar zoal op is dus
Hmm ja ik ook wel aardig, maar heb mijn dosis pulp al lang en breed ingehaald toen ik een tv op mijn kamer kreeg. Ben daar nu wel weer een tijdje overheenquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bij onsch is het eerder andersom![]()
Ik ben té correct opgevoed met een toverlantaarn met louter educatief verantwoorde en informatieve televisieprogramma´s
Gek hé? Ze ziet er altijd verschrikkelijk uitquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:45 schreef Laydina het volgende:
Heb je ook gezien hoe die kerel reageerde toen zij hem wilde zoenen
hij zag het totaaaaal niet zitten
Amerinsquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:45 schreef Laydina het volgende:
Heb je ook gezien hoe die kerel reageerde toen zij hem wilde zoenen
hij zag het totaaaaal niet zitten
En de oude beelden zijn ook leuk om te zienquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik vind het erg leuk! Weet soms nog verrassend veel
Ik vind de meeste programma's bij de commerciëlen gewoon kut, geloof niet dat het verder iets met jeugdtrauma's te maken heeftquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bij onsch is het eerder andersom![]()
Ik ben té correct opgevoed met een toverlantaarn met louter educatief verantwoorde en informatieve televisieprogramma´s
Is ook leuk inderdaad, het is dat de geschiedenisquiz me erg goed bevaltquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ha, op Ned 3 'De waarheid over eten'
Leuk programma.
Ik geloof niet dat ik daar ooit overheen zal gerakenquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm ja ik ook wel aardig, maar heb mijn dosis pulp al lang en breed ingehaald toen ik een tv op mijn kamer kreeg. Ben daar nu wel weer een tijdje overheen
Het hoeft ook niet direct educatief te zijn wat mij betreft. Gewoon niet al te hysterisch en met een beetje inhoud op zijn tijd.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik daar ooit overheen zal gerakentoch kijk ik af en toe naar educatieve televisie, gewoon omdat het me boeit
De meeste zijn ook kut.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind de meeste programma's bij de commerciëlen gewoon kut, geloof niet dat het verder iets met jeugdtrauma's te maken heeft
Blijkt dat de dikke 50% meer calorieën eet dan de dunnequote:Op donderdag 13 mei 2010 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ha, op Ned 3 'De waarheid over eten'
Leuk programma.
Nu over twee vriendinnen, de een dun de ander dik, die evenveel lijken te eten: dus is het metabolisme anders?
Inderdaad, wat een teksten weer van die gozertquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.trouw.nl/relig(...)rlijke_dreiging.html
volgens mij is overbevolking een veel grotere bedreiging van deze wereld...
Freudiaansquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:45 schreef borisz het volgende:
De paus is zelf een gevaarlijke bedreiging voor deze aardig.
borisz is een slechte editsletquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:45 schreef borisz het volgende:
De paus is zelf een gevaarlijke bedreiging voor deze aardig.
Nice.. en zie ik daar Melissa op bas?quote:
Precies.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:22 schreef Aure het volgende:
Je kan trouwens beter voor die mermaid gaan. Ziet er aantrekkelijker uit en ze kan genoeg met dr hoofd
Mijn idee, dan maar niet neukenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:22 schreef Aure het volgende:
Je kan trouwens beter voor die mermaid gaan. Ziet er aantrekkelijker uit en ze kan genoeg met dr hoofd
Yep. D'r was een tijd geleden nog een andere foto, momentje.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:22 schreef Aure het volgende:
Leukquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:29 schreef borisz het volgende:
Morgen naar china townInkopen doen bij de Chinese Steerwinkel
'Slap'stickquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:36 schreef borisz het volgende:
Deze gozer moet zijn drumsolo nog wat meer oefenen.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:36 schreef borisz het volgende:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:36 schreef borisz het volgende:
Ik ben er altijd zo verbaasd over dat juist de paus voor ongebreideld doorfokken is, terwijl juist hij de aardbol hoog in het vaandel zou moeten hebben staan , 'gods hoogstpersoonlijkste creatie' zijnde. Als ongelovigen nou lekker voor zichzelf leven en denken: na mij de zondvloed... maar dat gelóvigen niet verder denken dan hun eigen generatie lang is, vind ik nou niet echt logisch.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.trouw.nl/relig(...)rlijke_dreiging.html
volgens mij is overbevolking een veel grotere bedreiging van deze wereld...
JAA!! Toko'squote:Op donderdag 13 mei 2010 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leuk
Ik vind toko's altijd lekker ruiken
Ja precies.. dat is de lange uitlegquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ben er altijd zo verbaasd over dat juist de paus voor ongebreideld doorfokken is, terwijl juist hij de aardbol hoog in het vaandel zou moeten hebben staan , 'gods hoogstpersoonlijkste creatie' zijnde. Als ongelovigen nou lekker voor zichzelf leven en denken: na mij de zondvloed... maar dat gelóvigen niet verder denken dan hun eigen generatie lang is, vind ik nou niet echt logisch.Lekker voortplanten, kan het schelen dat straks driekwart van de mensheid diep onder welvaartsniveau moet leven, de voedsel- en energiebronnen opraken en we over elkaar heen buitelen voor een plekkie.
Ik moet compenseren voor mijn lichaamslengte.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja precies.. dat is de lange uitleg
Zo ver zijn ze nog niet in het Vaticaanquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:45 schreef Duderella het volgende:
Ik ben er altijd zo verbaasd over dat juist de paus voor ongebreideld doorfokken is, terwijl juist hij de aardbol hoog in het vaandel zou moeten hebben staan , 'gods hoogstpersoonlijkste creatie' zijnde. Als ongelovigen nou lekker voor zichzelf leven en denken: na mij de zondvloed... maar dat gelóvigen niet verder denken dan hun eigen generatie lang is, vind ik nou niet echt logisch.Lekker voortplanten, kan het schelen dat straks driekwart van de mensheid diep onder welvaartsniveau moet leven, de voedsel- en energiebronnen opraken en we over elkaar heen buitelen voor een plekkie.
Tja en ze houden gewoon erg van kinderen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zo ver zijn ze nog niet in het Vaticaan
Ja, maar als we veel mensen onder welvaartsniveau hebben is de kans groter dat ze ergens houvast en troost willen zoeken, en dan mogen ze bij de de RK kerk aankloppen. Het is een complotquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Helemaal niks mis met jouw lengtequote:Op donderdag 13 mei 2010 22:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik moet compenseren voor mijn lichaamslengte.
Oh ja!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, maar als we veel mensen onder welvaartsniveau hebben is de kans groter dat ze ergens houvast en troost willen zoeken, en dan mogen ze bji de de RK kerk aankloppen. Het is een complot
Het is de Louis van Gaal onder de kerkleidersquote:
Rechtstreeks lijntje naar Jezus middels Apostolische Successie hequote:
De Andries Jonker onder de godenzonenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rechtstreeks lijntje naar Jezus middels Apostolische Successie he
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik moet compenseren voor mijn lichaamslengte.
Zonder Andries zou Louis nooit op het Marienplatz mogen staan brullen natuurlijkquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoeveel die gast nou echt bijdraagt
Nou ja, hij stierf voor onze zonden enzoquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoeveel die gast nou echt bijdraagt
De studentenhuis van mijn oude middelbare school genoten was verwoest tijdens die ramp. Gelukkig was het moederdag toen en was iedereen weg.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Interessante docu over de vuurwerkramp in Enschede wat vandaag precies 10 jaar geleden is. Heftig om die beelden weer te zien..
was een zaterdag! Dag voor moederdag dan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De studentenhuis van mijn oude middelbare school genoten was verwoest tijdens die ramp. Gelukkig was het moederdag toen en was iedereen weg.
Pff dan hebben ze 'geluk' gehad. Het was ook maar goed dat het zulk stralend mooi weer was, anders hadden veel meer mensen in instortende huizen gezeten gok ik zo..quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De studentenhuis van mijn oude middelbare school genoten was verwoest tijdens die ramp. Gelukkig was het moederdag toen en was iedereen weg.
Zou ook goed kunnen, iedereen was in ieder geval thuis bij moeders voor het weekendquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
was een zaterdag! Dag voor moederdag dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |