Jij bent zijn kostbaarste bezitquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:14 schreef SeaOfLove het volgende:
Dat zou een optie kunnen zijn, maar ik vraag nooit wat van hem, en zeker niet zoiets kostbaars
wat een verrassing van golfer eejquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij bent zijn kostbaarste bezit
Ben ik even boven, lees ik dat we naar Truffels gaan
ik kan niet gamen, ben nooit verder gekomen dan tetris en donky kongquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
3 dagen lang alles opnieuw doen voor hem is wel een pré.
samquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:34 schreef TAV74 het volgende:
Nog maar een keer onze zielige hond als TVP![]()
Wij moeten ook nog iets verzinnen voor het eten, even vergeten dat de winkels vandaag dicht zitten![]()
Waarom beklimmen mannen bergen en kopen vrouwen aanbiedingen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:36 schreef golfer het volgende:
En nu wil B. persé naar een tuincentrum. Niet omdat we iets nodig hebben, maar gewoon...omdat het kan.
Dus, tot straks.
wij hebben gisteravond heel de tijd spelletjes gespeeld tot diep in de nachtquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk dat wij zo eens spelletjes moeten gaan doen.. bordspelletjes dan dus..Heb al tijden een nieuw spel liggen dat we nog nooit gespeeld hebben
Is soms zoooo leuk hequote:Op donderdag 13 mei 2010 14:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wij hebben gisteravond heel de tijd spelletjes gespeeld tot diep in de nacht
trick trackquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is soms zoooo leuk heWelke spelletjes hebben jullie gedaan?
Wanneer gaan wequote:
Ohja er is nog voetbalquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
lekkere wedstrijd tussen Utrecht en Roda tot nu toe
quote:
Twee clubs waar ik echt helemaal niets mee heb tegen elkaarquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
lekkere wedstrijd tussen Utrecht en Roda tot nu toe
Ah, ok.. Dat doen wij eigenlijk nooit.. Meestal iets ingewikkelds of anders yhatzee of Skip-bo als het makkelijk moet..quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
trick trackdat doen we eigenlijk het meeste, anders monopoly, rummikub of pesten
heb er ook niks mee, maar ze spelen erg leuk aanvallend voetbal. Wel leuk om 'objectief' naar een wedstrijd te kijken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Twee clubs waar ik echt helemaal niets mee heb tegen elkaar
Koolrolletjes?quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
Mehn, wat een berg werk, die koolrolletjes! De paprikasaus is wel érg lekker, ik heb 'm vast even voorgeproefd
koolrolletjes?quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
Mehn, wat een berg werk, die koolrolletjes! De paprikasaus is wel érg lekker, ik heb 'm vast even voorgeproefd
Fantastisch DE, jullie boffen maarquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:32 schreef DarkElf het volgende:
had nog wat fotootjes beloofd van ons huis, nou ja tis de woonkamer/keuken... slaap en badkamer en alles leek mij niet zo boeiend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en van boven
[ afbeelding ]
Nou, nog ingewikkelder dus, want je moet die bladen nog een tijdje voorstomen. En Steerk, soort van datte, maar dan gevuld mijn rijst&linzenquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:32 schreef z80 het volgende:
[..]
koolrolletjes?
in de zin van Dolmades?
ja dat is een bult werk, en je ziet het er niet aan af.
het huis van jullie, is dit een dak tot op de grond? (dus slechts een laag muurtje van een meter hoog)quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:32 schreef DarkElf het volgende:
had nog wat fotootjes beloofd van ons huis, nou ja tis de woonkamer/keuken... slaap en badkamer en alles leek mij niet zo boeiend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en van boven
[ afbeelding ]
de wijnbladen moet je ook eerst voor koken, afspoelen en laten uitlekken/drogen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, nog ingewikkelder dus, want je moet die bladen nog een tijdje voorstomen. En Steerk, soort van datte, maar dan gevuld mijn rijst&linzen
DE, dat kastje is nieuw, of niet?
nee t dak loopt niet tot de grond en als je goed isoleert stook je niet ls een gek.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:35 schreef z80 het volgende:
[..]
het huis van jullie, is dit een dak tot op de grond? (dus slechts een laag muurtje van een meter hoog)
en stook je niet als een gek met die hoge kamer?
Soms kun je het gewoon niet goed doen, wat je ook probeert.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:39 schreef SeaOfLove het volgende:
oh joy , zo gezellig, komen de dochters van vriend tegen en ik word weer straal genegeerd
Zodra de portemonnee het weer eens toelaat want er moet dan meteen een overnachting bijquote:
Deze is denk ik ook al zo'n 10, 11 jaar oud. Ik denk wel dat ik handschoenen nodig heb met verpotten en dan maak ik van het lieve stekeltje wel even een picje.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:18 schreef DarkElf het volgende:
leuk bluezz een cactus met verhaalik heb ooit een cactus voor de mr gekocht en die slepen we ook elke verhuizing braaf mee. Hij is niet zo groot nog maar doet het al bijna elf jaar! (das echt een wonder bij ons
)
maar een goede man heeft dat gewoon over voor zijn vrouwtjequote:Op donderdag 13 mei 2010 16:22 schreef golfer het volgende:
Nou. Jottum. Dat was weer een fijn uitje. Naar zo'n tuincentrum.
tnxquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Deze is denk ik ook al zo'n 10, 11 jaar oud. Ik denk wel dat ik handschoenen nodig heb met verpotten en dan maak ik van het lieve stekeltje wel even een picje.
Jullie huis is leuk Elf, heb het al eens gezien. De trap met de rode muur is echt
We staan altijd wel zo weer buiten hoor, als we samen gaan. Het mannetje heeft nooit zoveel geduld voor alles wat groeit en bloeitquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:24 schreef DarkElf het volgende:
maar een goede man heeft dat gewoon over voor zijn vrouwtje
het stadium van proberen ben ik allang voorbij. ik tel mijn zegeningen dat ik wel een leuk kind hebquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Soms kun je het gewoon niet goed doen, wat je ook probeert.
ff *ping* in de magnetron?quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het stadium van proberen ben ik allang voorbij. ik tel mijn zegeningen dat ik wel een leuk kind hebBier smaakt goed maar wat is het koud
Wat leuk! We zaten straks nog op hun website te kijken. Zag er priiiiiiiiiiiima uit!quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:41 schreef DarkElf het volgende:
lunch is ook leuk vinden wij dudevolgende week gaan we bij 'mijn keuken' in wouw lunchen om ons elfjarig samenzijn te vieren. Lunchen is leuk
Nigga higgaquote:
Geen idee nog wat ik ga nemen, want ik kom er nooit. Maar een vriend van mij vroeg me mee, dan zeg ik natuurlijk geen nee (zit in plaatsje verderop, dus ga je niet zo makkelijk heen)quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nigga higga
Hot n Spicy
Ik ga twee kipfilets op m'n nieuwe grillpan leggen zodadelijk...
Je kunt kip nemen... of kip.... of kip....quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:53 schreef Laydina het volgende:
[..]
Geen idee nog wat ik ga nemen, want ik kom er nooit. Maar een vriend van mij vroeg me mee, dan zeg ik natuurlijk geen nee (zit in plaatsje verderop, dus ga je niet zo makkelijk heen)
Ook lekker!
Awww arme Sam, het is KOUD buitenquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:34 schreef TAV74 het volgende:
Nog maar een keer onze zielige hond als TVP![]()
Wij moeten ook nog iets verzinnen voor het eten, even vergeten dat de winkels vandaag dicht zitten![]()
Fout = het nieuwe goedquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:38 schreef Duderella het volgende:
Mogge, wij waren tegen lunchtijd uit bed.![]()
![]()
En hebben, tegen onze principes in, toch iets gereserveerd tijdens Dining with the Stars. 'Koriander' in Drachten. Maar dan wel lunch, want een diner zie ik niet zitten met zoiets.
BMW kwam met een speciale uitnodiging (eerder mogen reserveren en een speciale DwtS-dag voor BMW-rijders). dat is zo fout, dat moesten we dan maar doen.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:56 schreef ColdFeet het volgende:
Ieuw. Dingen met gestoofde kool ruiken naar okselsGelukkig smaakte het met paprikasaus erover wel OK
Met recht een heel lieve cactus, Bluezz!quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fout = het nieuwe goedEn als wij zelfs op zo'n soort paaspinksterhemelvaartdag naar een tuincentrum gaan & de auto door de wasstraat halen dan is dat ook het nieuwe fout
![]()
Heb de lieve cactus verpot in een robuuste pot die ik nog had staan, je kan ook goed zien dat hij nog wel het kleine bolle vormpje onderaan heeft zoals F. die kocht voor golfer -die in die tijd een enorme cactus dood had zien gaan, dus dacht F. ik koop een nieuwe voor hem van mijn eigen zakgeld- maar ook behoorlijk grillig aan het uitschieten is
![]()
Staat nu te pronken voor het tuinkamerraam.
Naar Axe dus? Komen er nu allemaal naakte vrouwen door je keukenraam gestormd?quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:56 schreef ColdFeet het volgende:
Ieuw. Dingen met gestoofde kool ruiken naar okselsGelukkig smaakte het met paprikasaus erover wel OK
Dat vonden wij ook al, maar ja, meneer moest zo nodig toch zwemmenquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Awww arme Sam, het is KOUD buitenDierenbeulers!
Nog 7 maanden en dan is het weer inquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:26 schreef Duderella het volgende:
Jemig. Had niemand me nou even kunnen waarschuwen dat ik nog steeds een sinterklaas-avatar heb???
Ik ben gewoon een avantgardistquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nog 7 maanden en dan is het weer in
It's the story that makes the darling dudsquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:21 schreef Duderella het volgende:
Met recht een heel lieve cactus, Bluezz!![]()
![]()
I know.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
It's the story that makes the darling duds
Heb hem ff opgezet, maar ken het hele nummer nietquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ] Times are changing!!!!!!!!!!!!!!
Soms is die ouderwetse New York Hard Core zooooo lekker..
en ik zing hem na 14 jaar nog steeds helemaal mee![]()
Nee hoor, dit is al best oud en nogal undergroundquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb hem ff opgezet, maar ken het hele nummer niet![]()
Is het begonnen? Waar ik zo bang voor was? Dat ik niet meer meedoe qua muziek?![]()
Oh helpquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:50 schreef Duderella het volgende:
I know.En de story is ook heel lief!
Doet me wel een beetje denken aan mijn twee goudvissen Tubbs en Crockett, die ik ergens in mijn tienerjaren had. Ik verzorgde ze heel goed hoor, maar mèèèèèn, wat zijn goudvissen niks an.Dus eindelijk gingen ze dood.
![]()
Helaas wel tijdens mijn vakantie, waardoor de geschrokken oppas twee gloednieuwe, jonge en natuurlijk (just my luck) ij-zer-sterke goudvissen kocht.
Konden we er weer jaren tegenaan samen.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Doet me wel een beetje denken aan mijn twee goudvissen Tubbs en Crockett
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb hem ff opgezet, maar ken het hele nummer niet![]()
Is het begonnen? Waar ik zo bang voor was? Dat ik niet meer meedoe qua muziek?![]()
Een stuk beter dan de namen van mijn 2 goudvissen die ik als kind had:quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, weet ik eindelijk wat moshen is
Snapte je onderschrift al niet
Mooiquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:49 schreef Sunnythesun het volgende:
En warempel een nummer van Snow Patrole wat ik echt heel heel heeeeel mooi vind:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://video.mail.ru/mail/cyklop/_myvideo/576.html
Het heet ook wel Pogo'en.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi
Dit duet van Seal met Joni Mitchell is nog steeds mijn favorietIk krijg iets RussischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://video.mail.ru/mail/cyklop/_myvideo/576.html
![]()
zonder technisch te worden is het net helemaal hetzelfde. Pogo is springen, Moshen is meer een gewelddadige collectieve slamdancequote:
Been there, done that, got plenty of t-shirts.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
zonder technisch te worden is het net helemaal hetzelfde. Pogo is springen, Moshen is meer een gewelddadige collectieve slamdance
Me tooquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Been there, done that, got plenty of t-shirts.
Annie, wat heb je een gek plaatjequote:Op donderdag 13 mei 2010 18:06 schreef Anthraxx het volgende:
Ik had eens zin om mijn nieuwe verslaving te promoten. Plus dat ik het een grappig plaatje vond en de oude een beetje zat wasquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |