Waar staat dat als je me dat kan vinden ben je mijn held!quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:11 schreef RacerDKB het volgende:
Je kan ook ergens op de website van Live/Hotmail/Passport kiezen dat je het antwoord op je geheime vraag bent vergeten, dan krijg je een contactformulier met wat gegevens die je moet invullen (bijvoorbeeld noem 5 mensen uit je contactenlijst, of typ één van je vorige wachtwoorden), en dan reset een medewerker het.
https://support.live.com/eform.aspx?productKey=wlidvalidation&ct=eformcsquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Waar staat dat als je me dat kan vinden ben je mijn held!
Deze heb ik zonet ingevuld maar het duurt 24 uur. En dan nog weet ik niet zeker of ik hem terug krijg.. Pauper bedoeling!quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
https://support.live.com/eform.aspx?productKey=wlidvalidation&ct=eformcs
Als je zo veel mogelijk in hebt gevuld en het klopt met wat je hebt ingevuld toen je registreerde dan zou je het terug moeten krijgen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Deze heb ik zonet ingevuld maar het duurt 24 uur. En dan nog weet ik niet zeker of ik hem terug krijg.. Pauper bedoeling!![]()
![]()
Ik hoop het in ieder geval heel erg bedankt voor de serieuze reacties! (Van jou dan!)quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je zo veel mogelijk in hebt gevuld en het klopt met wat je hebt ingevuld toen je registreerde dan zou je het terug moeten krijgen.
Nee zou jij mij willen verlichten met je wijsheid ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:30 schreef The_Verve het volgende:
Je wilt niet weten wat ze allemaal over je zeggen, Argo.
Nee slimme mensen zouden babelfish gebruiken, maar zelfs als je de vraagt weet hoe wil je hem beantwoorden ?quote:
Gedeeltelijk maar als zon klote chinees het niet gedaan had, was ik niet gehackt. Chinesen zuigen dus. NUKEN DAT LAND!quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:31 schreef mirved het volgende:
Ligt sowieso aan jezelf dat je gehacked bent.
En jij gaat me daarbij helpen ?quote:
Schelden in het Chinees doet geen pijnquote:
Val dood!quote:
Nee wat chinese karakters. Maar ik krijg mijn msn terug al moet ik heel China bekogelen met Nukes. Wel een rede erbij om PVV te stemmen chinesen er ook uit! En ik had ook nog niet eens iets tegen ze! Nu hebben ze het verklootquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Was je geheime vraag: "wat is je lievelingskleur"?
Pas trouwens je ondertitel is aan. Een Chinees (quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Val dood!![]()
[..]
Nee wat chinese karakters. Maar ik krijg mijn msn terug al moet ik heel China bekogelen met Nukes. Wel een rede erbij om PVV te stemmen chinesen er ook uit! En ik had ook nog niet eens iets tegen ze! Nu hebben ze het verkloot
Niet in een gevecht, sowieso wint niemand van mij in een gevecht. Grote mannen komen allemaal naar mijn hoogte als ik ze in de buik raak. Die chinezen hoef ik me niet eens voor uit te sloven!quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:20 schreef aapinator het volgende:
[..]
Pas trouwens je ondertitel is aan. Een Chinees (_!) heeft van je gewonnen. Loser
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |