Ik heb toen Becker zitten kijken op comedy central. Tot een uur of 1 's nachts, daarna heb ik niks meer gezien.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:00 schreef koldertink het volgende:
In de avond/nacht van 11 op 12 mei 2010 is onze auto mishandeld.
Er zijn diepe krassen in gekerfd, in de achterzijde, de rechterzijde en de motorkap staan kruizen en strepen.
Wij roepen een ieder die iets gezien heeft in deze avond of nacht, het ons te laten weten!
De auto stond op dat moment voor ons huis geparkeerd aan de Jan Mauwlaan in Monnickendam.
Omdat alleen onze auto is toegetakeld gaan we ervan uit dat de vernielingen een bedreiging aan ons adres zijn.
http://s58.photobucket.com/albums/g264/grietje99/?action=view¤t=krassen1.jpg
maakt niet uit. Vandalisme sluiten ze toch uit.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:35 schreef TeenWolf het volgende:
Ben je all-risk verzekerd?
Ik bedoel volledig cascoverzekerd of iets in die trant.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:58 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
maakt niet uit. Vandalisme sluiten ze toch uit.
Wow, lijkt wat op het blair witch project-teken. You are haunted. Ze gaan je tong uitrukken.quote:
Een vreemde reactie, kort door de bocht ook.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:07 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Dan zul je het wel verdiend hebben.
Een bedreiging gebeurt niet voor niks. Je zult wel iets uitgevreten hebben
dan nog.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:01 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik bedoel volledig cascoverzekerd of iets in die trant.
heeft mijn oom ooit 'ns gekocht. Werkt uiteraard voor geen moerquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:42 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.telsell.com/nl(...)efault.aspx?phid=950
![]()
Dat valt nog mee, ik ging een keer naar mijn werk, wilde mijn auto instappen...net toen ik mijn hand naar de deur bewoog zag ik dat mijn hele deur en achterzijkant over een breedte van pakweg een meter, 5 cm naar binnen was geramd waarschijnlijk door een andere auto want er zat allemaal rode lak op.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:05 schreef pumpkineater het volgende:
Das lullig inderdaad, van die onnodige dingen om een ander op kosten te jagen, bij mij hadden ze van het weekend de spiegel er af gereden, leer rijden of zo, gvd.
De kanker voor iedereen die niet met zijn poten van iemands spullen af kan blijven.quote:Lance: Still got your Malibu?
Vincent: Aw, man. You know what some fucker did the other day?
Lance: What?
Vincent: Fucking keyed it.
Lance: Oh, man, that's fucked up.
Vincent: Tell me about it. I had it in storage for three years, it was out for five days and some dickless piece of shit fucked with it.
Lance: They should be fucking killed. No trial, no jury, straight to execution.
Vincent: Boy, I wish I could've caught him doing it. I'd have given anything to catch that asshole doing it. It'd been worth him doing it just so I could've caught him doing it.
Lance: What a fucker!
Vincent: What's more chickenshit than fucking with a man's automobile? I mean, don't fuck with another man's vehicle.
Lance: You don't do it.
Vincent: It's just against the rules.
dus?quote:
Mwah, als je zelf al in de OP aangeeft dat je het ziet als een bedreiging aan jouw adres, omdat het de enige auto is die vernield is wek je natuurlijk wel de vraag waarom je het zo persoonlijk opvat. Misschien is het wel gewoon toeval dat ze jouw auto pakten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:08 schreef koldertink het volgende:
Een vreemde reactie, kort door de bocht ook.
Ha, dan zal je het wel verdiend hebben. Wie heb je allemaal bedreigd de laatste tijd ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:10 schreef TeenWolf het volgende:
Dat valt nog mee, ik ging een keer naar mijn werk, wilde mijn auto instappen...net toen ik mijn hand naar de deur bewoog zag ik dat mijn hele deur en achterzijkant over een breedte van pakweg een meter, 5 cm naar binnen was geramd waarschijnlijk door een andere auto want er zat allemaal rode lak op.
Ik had een euro afgepakt van een jongetje van 8 en toen ik weg ging zei hij ; 'ik ga je terugpakken' .quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:50 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ha, dan zal je het wel verdiend hebben. Wie heb je allemaal bedreigd de laatste tijd ?
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |