euh, nee.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:05 schreef postmortum het volgende:
kun je het wegcleaneren of zijn de krassen te diep daarvoor ?
hoezo dat dan niet ? als je dit moet gaan spuiten ben je wel een paar honderd euro kwijtquote:
Waar de krassen elkaar kruisen zijn er gewoon stukjes lak weg. Spuiten dus.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoezo dat dan niet ? als je dit moet gaan spuiten ben je wel een paar honderd euro kwijt
dat is fucked up , waarschijnlijk is het spuiten van de hele wagen even duur als een nieuwe wagen kopenquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Waar de krassen elkaar kruisen zijn er gewoon stukjes lak weg. Spuiten dus.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:08 schreef klaagbaas het volgende:
ja nu kan je niet meer rijden natuurlijk, helemaal vernield die auto zeg
Heb ik laatst wel gedaan van een kras op mijn auto, binnen een halve dag antwoord terug dat ze te weinig aanknopingspunten hadden om er aandacht aan te besteden, maar mijn aangifte zou wel mee tellen voor de statistiek.quote:
Dat is ook wat waard.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb ik laatst wel gedaan van een kras op mijn auto, binnen een halve dag antwoord terug dat ze te weinig aanknopingspunten hadden om er aandacht aan te besteden, maar mijn aangifte zou wel mee tellen voor de statistiek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |