Er zijn bbm met een 12V uitgangquote:Op zondag 16 mei 2010 13:01 schreef blup het volgende:
Hoe doe je dat nou met elektriciteit als er een bb opkomt? Met die oude motor kan je vast omvormen...
aggegraatje aanboord?
op de hiswa demonstreren ze die altijdquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:22 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik kende die schijven in eerste instantie helemaal niet. Maar ziet er wel super effectief uit (heb het eens gegoogled).
En juist daarom vertrouw ik het nooit. Ik zie ze al minstens 5 jaar bij de HISWA en in Düsseldorf, maar niemand die ze daadwerkelijk gebruikt ( behalve TS)quote:
afgelopen maart stonden ze er met van die bijna onbreekbare boren.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En juist daarom vertrouw ik het nooit. Ik zie ze al minstens 5 jaar bij de HISWA en in Düsseldorf, maar niemand die ze daadwerkelijk gebruikt ( behalve TS)
Lees het topic.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:44 schreef T42 het volgende:
waarom heb je trouwens die motor eruitgehaald? en wil je een bbm plaatsen?
jah er waren problemen mee. maar dan had er toch ook een andere in gekunnen? en diesel lijkt mij goedkoper dan benzine bbmquote:
die heb ik gemistquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:35 schreef exlurker het volgende:
Lees het topic, op donderdag 13 mei schrijft Conflict,
Ik wil een motor die ik aan het eind van het jaar eruit kan halen en weg kan brengen voor en beurt.
Ook heb ik nu een zee van ruimte gekregen op de plek waar de oude motor zat.
Het is een weloverwogen keuze, en een dieseltje erin laten zetten kost me handenvol geld.
Even aannemende dat TS met een priklasser in de weer gaat is een goed waterdichte las op niet zo heel erg dik staal nog best een uitdaging voor een beginner.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:05 schreef TheThirdMark het volgende:
Lassen is an sich nog helemaal niet zo moeilijk. Mooi lassen is een ander verhaal maar toch (of het moet Aluminium zijn, dan zou ik het toch wel weer aan een prof overlaten).
Ik hobby-las al een jaar of 16 nu en heb nooit echt moeite gehad met elektrode lassen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:48 schreef Nobu het volgende:
[..]
Even aannemende dat TS met een priklasser in de weer gaat is een goed waterdichte las op niet zo heel erg dik staal nog best een uitdaging voor een beginner.
Gaaf ding man! Ben gewoon jaloers hierquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:04 schreef Conflict het volgende:
Lijkt alsof ik zwaar aan het hijgen ben
Wow, zeker een berg werk! Maar wat een vooruitgang is er te zien zeg!quote:Op maandag 1 november 2010 12:13 schreef Conflict het volgende:
Ik ben nog steeds bezig hoor!
Het is alleen iets meer werk dan ik gedacht had
Ik ben een uur of twintig per week bezig. Het grootste deel staat nu in de grondverf.
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het plafond voorin heb ik eruit gehaald, wat een roest, moet ook helemaal kaal gemakt worden en opnieuw isolatie aangebracht:
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |