Alweer bijna vaderdag...hier ligt de boel al goed verstopt op Meikes kamer
(1 kado waren we al kwijt, ze had het snel verstopt toen ik nog met Lars bezig was, en wist toen niet meer waar! maar we hebben het gevonden na lang zoeken, het lag gewoon onder haar bed)
Woensdag haalde ik Meike op bij het KDV, en bleek dus dat Meike niks had gemaakt voor vaderdag.... het was het project van de stagiaires om de vaderdagknutsels te maken met de kids, maar ze waren te laat begonnen en nu had Meike niks..... Dus maar gauw bij mijn ouders een kei uit de tuin gevist, en laten schilderen door Meike. Toen die gedroogd was tekst: papa is een kei! erop en even flink met haarlak erover....KLAAR!
Later die middag stond een leidster van het kdv voor de deur, dat ze het zo erg vonden dat Meike niks had gemaakt, en dat ze de spulletjes wel konden aanleveren zodat ze het thuis nog kon maken. Wel lief! Maar hoefde dus niet meer.
Meike had bij oma ook nog een peer geknipt en geplakt met tekst: papa is een toffe peer
Lars heeft een fotolijstje versierd. Met zijn vingertje in de verf, stipjes gemaakt op de fotolijst, toen die gedroogd waren daar lieveheersbeestjes en bijtjes van gemaakt. Gras erbij geplakt, foto erin, KLAAR!
Die klaaiende babietjes hier! geweldig!! Superleuk!
En Wolf met zijn mooie knutsels! Goed bezig mams!