Beste allemaal.
Ik kocht een tijdje geleden de volgende producten. Echter, mijn hair is zo gegroeid dat ik deze producten helemaal niet gebruik. Echt elk product is hoogstens 2 keer gebruikt. Nog helemaal vol dus! Nou, we gaan van start:
Karpati Hair Spray:
Karpati Hair Spray voorziet in een stevige fixatie van het haar met slechts een fijne nevel. Het is de perfecte oplossing voor diegenen, die een kwalitatief resultaat willen zónder de drijfgassen en andere 'smerige bestanddelen' die verbonden zijn aan aërosolen. Biedt natuurlijke vorm en volume zonder afbraak van het haar.
Ingredienten:
Water (Aqua)-Glycerin (vegetable derived)-Tragacanth Gum-Arabic Gum-Guar Gum-Mucopolysaccharides-Natural Vitamin E- D.Panthenol-Vegetal Fragrance-Green Tea Extract-Lavender Extract-Chamomile Extract-Tetra Sodium EDTA-Grapefruit Seed Extract
200 ml
prijs 7,50
Karpati Paste Shape:
Fudge was één van de moeilijkste stylingproducten om te ontwikkelen in de geschiedenis van de haarverzorging. Het werd ook één van de meest populaire. Karpati® besloot een stap verder te gaan en haar eigen natuurlijke versie te creëren. Karpati® Paste Shape betekende dat we alle stabiliserende ingrediënten moesten elimineren zoals aardolie (vaseline) en propyleenglycol (een bevochtigende substantie die voorkomt in de meeste motorkoelmiddelen) en deze vervangen met kokosolie, bijenwas en zoete amandelolie. Dit bleek een uitermate moeilijke taak. Het resultaat gaf een meer semi-gematteerd resultaat en soepele houvast dan de gel, plus had een gelijkmatig conditionerend effect op de hoofdhuid.
Ingredienten:
Water (Aqua)-Pectin (plant derived)-Starch Gum (vegetable derived)-Fixate G-100 (styling factor)-Pentaerythrityl Distearate-Dehydroxantham Gum-Caprylic/Capric Triglyceride (vegetable derived)-Glycerin (vegetable derived)-Ceteareth-12 (plant derived)-Glyceral Stearate-Ethylhexyl Palmitate-Vegetal Fragrance-Vanilla Bean Extract
100 ml
prijs 7,50
Biosilk Style Thermal Shield:
Een van de weinige thermalshields ZONDER siliconen. Echter, ik prefereer toch een thermalshield met siliconen ivm het stylen van mijn haar.
Ingredienten:
Aqua, SD Alcohol 40-b, sodium polystyrene sulfonate, propylene glycol, polysorbate 20, ppg-20 methyl glucose ether, disodium edta, hydrolyzed wheat protein pg- propylsilanetriol, diazolidinyl urea, methylparaben, propulparaben, methylchlorosothiazolinone, parfum
350 ml
Prijs 7,50
![]()
![]()
![]()