Veel plezier!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga maar eens slapen.. mensen tot over 10 dagen en wie weet kom ik jullie tussendoor wel even lastig vallen vanuit het Spaanse land!
Die de rol van ehmm.. de rijke lady/leukste rol speelt?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heh, stond er ook een slanke dame met een bos rooie krullen op het toneel? Of is die nog steeds ziek?
Ja ik bedoel, wie kijken er soaps? Vrouwen en homo's toch?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou beter zijn als de kijkcijfers nog verder gaan dalen als de homo's eruit zijn
Het valt me nu voor het eerst pas op dat er eindelijk eens niet 80% gaybash of beledigende zaken gezegd worden in de comments onder het artikel. Tja, nu hebben ze een grotere engerd gevonden: de pausquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:08 schreef Nizno het volgende:
vooruitziende blik van de TT?
'Homohuwelijk is gevaarlijke dreiging'
Geen idee. Ben je dat niet dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:19 schreef Deceit het volgende:
Volgens wie was ik nou de modepop die altijd naar sushibars en cocktailparties ging?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet plasseeeeeeeeeeeeeeeeeeen, maar ik mag niiiieeeeeeet!
Zag ik er zo uit dan =]quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Ben je dat niet dan?
O nee, de keren dat ik je gezien had stond je wel in een bar, maar zonder sushi of cocktail
Lollipop & Soho geloof ik.
Het mag niet vanwege de echo dadelijk.quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het mag niet vanwege de echo dadelijk.
Moet je een volle blaas hebbenEn dan die koude gel op je buik, brrrr
Wat ik al niet over heb voor Dizer!!!!
Laat je ons de uitslag ook horen, zo?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het mag niet vanwege de echo dadelijk.
Moet je een volle blaas hebbenEn dan die koude gel op je buik, brrrr
Wat ik al niet over heb Voor Dizer!!!
Ik ben niet zwanger denken ze.quote:
wat was het wel dan, voedselvergiftiging?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet zwanger denken ze.
En ook geen blinde darm. Die kon ie niet eens vinden
Dat. Of allergische reactie. Of spastische darmquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat was het wel dan, voedselvergiftiging?
toch een vorm van schijnzwanger ?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat. Of allergische reactie. Of spastische darm
Who knows? Het is iig weg, EN er zit niet alsnog iets raars. Dus dat scheelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |