Dat tekort aan budget is natuurlijk gewoon gelul.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:29 schreef Party_P het volgende:
[..]
Nee
Volgens mij vanwege tekort aan budget, en misschien dat het overlijden van zijn vrouw nog meespeelt?
Dat vond ik dus ook al, want Kalff is er inderdaad wel. Zou het dan toch met de kinders en overlijden van vrouw te maken hebben? De echte reden weet ik namelijk niet, iemand?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat tekort aan budget is natuurlijk gewoon gelul.
Kalff is er wel elke race bij en de cameraman/ploeg ook.
De kosten voor 1 man extra zijn compleet te verwaarlozen imo.
Overigens vind ik die Kalff bloedirritant als ie een interview heeft met iemand.
Op alles wat er geantwoord wordt zit ie als een debiel te knikken me zn hoofd
Ik wil Olav terug
Ondanks dat ze een achteruit hebben schijnt de versnellingsbak het ook niet echt leuk te vinden als je hem met enige regelmaat gebruikt. Dus dat zal ook wel een reden zijn dat ze hem omgooien.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Aha, meestal gooien ze 'm om, is sneller zeker... Maar gaat hier wat lastiger...
Volgens Olav omdat er onvoldoende budget was, maar ik denk dattie gewoon even thuis wil zijn nu.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:31 schreef Party_P het volgende:
Dat vond ik dus ook al, want Kalff is er inderdaad wel. Zou het dan toch met de kinders en overlijden van vrouw te maken hebben? De echte reden weet ik namelijk niet, iemand?
petrov ramde net bijna een midlandquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:33 schreef Party_P het volgende:
Wat gaat Kubica trouwens lekker op deze baan zeg, momenteel eerste. Petrov heeft beduidend meer moeite ermee.
Kubica![]()
Ze moeten natuurlijk ook betalen voor de satelliet waarmee ze zijn commentaar hier kunnen krijgen. En dat is ook aardig prijzig.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens Olav omdat er onvoldoende budget was, maar ik denk dattie gewoon even thuis wil zijn nu.
Maargoed, dat is koffiedik kijken natuurlijk. Misschien is er gewoon echt geen budget, al kan ik me dat echt niet voorstellen.
Wat zou dat nou kosten om een heel jaar iemand naar die GP's te vliegen en 1 extra hotelkamer te boeken en het eten en drinken te betalen.
Dat zal geen tienduizenden euro;s zijn lijkt me.
virginquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:36 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
petrov ramde net bijna een midland
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:37 schreef vosss het volgende:
Nous avond atteint le nombre maximum de streaming dans votre pays.
Nja momenteel gaat er al een team van zeker 3 personen (Kalff, cameraman en geluidsman) naar de GP's, ipv Kalff zou Mol kunnen natuurlijk, misschien is Mol iets duurder, maar zal geen groot verschil maken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens Olav omdat er onvoldoende budget was, maar ik denk dattie gewoon even thuis wil zijn nu.
Maargoed, dat is koffiedik kijken natuurlijk. Misschien is er gewoon echt geen budget, al kan ik me dat echt niet voorstellen.
Wat zou dat nou kosten om een heel jaar iemand naar die GP's te vliegen en 1 extra hotelkamer te boeken en het eten en drinken te betalen.
Dat zal geen tienduizenden euro;s zijn lijkt me.
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk ook betalen voor de satelliet waarmee ze zijn commentaar hier kunnen krijgen. En dat is ook aardig prijzig.
petrov die hem vol in je achterkant duwt lijkt me geen prettige manier om virgin af te wordenquote:
Volgens mij is het goedkoper om Olav vanaf NL commentaar te laten geven, omdat ze dan bij een circuit geen hokkie hoeven te huren en dat zal flink wat in de kosten schelen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Ik kan het me gewoon niet voorstellen. Allard krijgen ze toch ook gewoon hier?!
Of is dat dan weer anders/goedkoper omdat dat niet live is?![]()
Maar Petrov is russisch, kan die het beter tussen de banden doenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:40 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
petrov die hem vol in je achterkant duwt lijkt me geen prettige manier om virgin af te worden
ruud ter weijdenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:40 schreef Party_P het volgende:
[..]
Volgens mij is het goedkoper om Olav vanaf NL commentaar te laten geven, omdat ze dan bij een circuit geen hokkie hoeven te huren en dat zal flink wat in de kosten schelen.
Enne....wie kent dit nog:
[ afbeelding ]
[..]
Maar Petrov is russisch, kan die het beter tussen de banden doen
Een eerste keer is dan ook niet altijd leuk.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:40 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
petrov die hem vol in je achterkant duwt lijkt me geen prettige manier om virgin af te worden
Ik ken dat zeker nog. En als ik heel eerlijk ben vond ik dat altijd we erg leukquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:40 schreef Party_P het volgende:
[..]
Volgens mij is het goedkoper om Olav vanaf NL commentaar te laten geven, omdat ze dan bij een circuit geen hokkie hoeven te huren en dat zal flink wat in de kosten schelen.
Enne....wie kent dit nog:
[ afbeelding ]
[..]
Maar Petrov is russisch, kan die het beter tussen de banden doen
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:40 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |