Ah cool, die heb ik ook, erg tof spel met een stuurtje en enorrrrrrrrrrrrmmmmm veel uitbreidingenquote:
Geen geld!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:03 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik heb hem in het echt gereden voor 75 euro![]()
in een ferrari f430(?)
Echtwaar?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:03 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik heb hem in het echt gereden voor 75 euro![]()
in een ferrari f430(?)
Gewoon je handen aan het stuur houden als je blessures wilt alonsoquote:
sepang en catalunya was kubica in het droog namelijk net zo snel als rosbergquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:03 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
normaal doet de mercedes niet mee in het droog
Rosberg zit er al hele seizoen goed bij (regen of droog) alleen vorig weekend was het niet zo.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:03 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
normaal doet de mercedes niet mee in het droog
Ferrari ziet er wel sterk uit dit weekendquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:06 schreef vosss het volgende:
De mannen van Ferrari krijgen het in elk gevAl nog druk om die bolide van Alonso op tijd te maken
zou zomaar kunnen, zal ens aan mijn collega vragenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Echtwaar?
Heb je daar foto's van toevallig?
Sepang was de pace in het droog ook niet goed, gewoon mazzel dat mclaren en ferrari achteraan stonden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:06 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Rosberg zit er al hele seizoen goed bij (regen of droog) alleen vorig weekend was het niet zo.
ja, die foto's moeten er zeker zijn ik zal eens gaan vragenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:08 schreef vosss het volgende:
Dat moet je dan maar eens navragen Schunkel, eigen foto's is altijd tof natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |