Ze hebben een achteruit.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:28 schreef MaGNeT het volgende:
Schumi schoot een stukje door
Hebben die dingen een achteruit? Of loopt het daar af?
Neequote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:24 schreef rooneyelst het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat zit met Olav mol, zag hem gister met ze bruine kop bij VI zitten. Gaat die tegenwoordig niet meer naar de races toe?
Dat tekort aan budget is natuurlijk gewoon gelul.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:29 schreef Party_P het volgende:
[..]
Nee
Volgens mij vanwege tekort aan budget, en misschien dat het overlijden van zijn vrouw nog meespeelt?
Dat vond ik dus ook al, want Kalff is er inderdaad wel. Zou het dan toch met de kinders en overlijden van vrouw te maken hebben? De echte reden weet ik namelijk niet, iemand?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat tekort aan budget is natuurlijk gewoon gelul.
Kalff is er wel elke race bij en de cameraman/ploeg ook.
De kosten voor 1 man extra zijn compleet te verwaarlozen imo.
Overigens vind ik die Kalff bloedirritant als ie een interview heeft met iemand.
Op alles wat er geantwoord wordt zit ie als een debiel te knikken me zn hoofd
Ik wil Olav terug
Ondanks dat ze een achteruit hebben schijnt de versnellingsbak het ook niet echt leuk te vinden als je hem met enige regelmaat gebruikt. Dus dat zal ook wel een reden zijn dat ze hem omgooien.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Aha, meestal gooien ze 'm om, is sneller zeker... Maar gaat hier wat lastiger...
Volgens Olav omdat er onvoldoende budget was, maar ik denk dattie gewoon even thuis wil zijn nu.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:31 schreef Party_P het volgende:
Dat vond ik dus ook al, want Kalff is er inderdaad wel. Zou het dan toch met de kinders en overlijden van vrouw te maken hebben? De echte reden weet ik namelijk niet, iemand?
petrov ramde net bijna een midlandquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:33 schreef Party_P het volgende:
Wat gaat Kubica trouwens lekker op deze baan zeg, momenteel eerste. Petrov heeft beduidend meer moeite ermee.
Kubica![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |