Dat is wel een aanfluiting zeg. Benieuwd of we HRT volgend jaar nog terugzien op de grid. En zo ja, waar halen ze hun chassis vandaan. Neem aan dat ze na de deceptie van Dallara niet hier mee verder gaan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:24 schreef Atreidez het volgende:
Las t vandaag pas, maar GP2 rijder Maldonado was gewoon sneller als beide HRT's in de trainingenGP2 race 1 is vandaag al verreden, dus die ga ik ff bekijken zo als ie binnen is
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:08 schreef Atreidez het volgende:
Monaco drivers humor
Reply Retweet .
H_Kovalainen Amber fashion starting right now... http://twitpic.com/1nqka5
17 minutes ago via Echofon
rubarrichello @H_Kovalainen you should be in the engineers now...hahahaha
15 minutes ago via web in reply to H_Kovalainen
Tsja zo slecht zijn die GP2 auto's met ground effect niet in monaco. Daarnaast mist HRT volgens mij moeilijk veel downforce en hebben ze nog altijd die stalen remmen of zijn ze inmiddels al overgestapt?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:24 schreef Atreidez het volgende:
Las t vandaag pas, maar GP2 rijder Maldonado was gewoon sneller als beide HRT's in de trainingenGP2 race 1 is vandaag al verreden, dus die ga ik ff bekijken zo als ie binnen is
De vrijdag was toch altijd een training- raceloze dagquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:24 schreef Atreidez het volgende:
Voor F1 wel ja, maar GP2 had vorig jaar ook de race op vrijdag. Gister zeiden ze bij BBC dat het was omdat er op vrijdags altijd een herdenkingsdienst is voor gevallen helden ofzoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:59 schreef Sinister-D- het volgende:
De vrijdag was toch altijd een training- raceloze dagOf ben ik nu door aan het draaien
![]()
quote:The FIA has told drivers to keep driving quickly when they are not on flying laps this weekend in Monaco.
The news is reportedly a response to fears the 24-car field, including six very slow cars, will lead to traffic chaos in the initial 20-minute Q1 qualifying session.
Brazil's Globo reports that the FIA has based the new maximum warm-up and slow-down laptime on the pace of the struggling HRTs.
Drivers will have to travel between the first and last corner no slower than 1 minute 22 seconds - about 7 seconds off the ultimate pace this weekend - to avoid stewards penalties.
However, 1982 world champion Keke Rosberg has admitted a lack of patience with all the complaining about likely qualifying traffic this weekend.
"Gimme a break!" he is quoted as saying by The Independent.
"There used to be 26 drivers out there in the old days, and half of them were slow, not just half a dozen!"
Aldus http://twitter.com/InsideFerrariquote:Everything is ready for the final free practice session. Weather is fine and there should not be the risk of rain for the rest of the day
Bij mij is het commentaar daar gweoon pools, als je het volume aanzetquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:11 schreef M.Melandri het volgende:
http://jhontvlive.blogspot.com/2010/04/channel-4.html
zonder commentaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |