Heeft iemand iets vergelijkbaars gehoord?quote:I'm working at the Deutsche Bank in Germany. Today we delivered 1 container with new Deutsche Mark notes and new coins. I will present a photo from the new banknotes tomorrow morning. The curencychange will be the night from Saturday to Sunday 5/16/2010. On Friday, 19.00 GMT Angela Merkel the germany chancelor, will speach to the german nation.
Tuurlijk dat jij zo'n mail hebtquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:39 schreef mediacurator het volgende:
De rede waarom ik vraag is vanwege een aantal opmerkingen bij praatprogramma's met politici en een email die ik zojuist heb ontvangen
[..]
Heeft iemand iets vergelijkbaars gehoord?
Van je vrienden uit nigeria? Als jij wat euro's stuurt krijg je zeker een pallet van de container?quote:
Het moet nog blijken of het klopt of niet, ik meende dat Femke Halsema op Pauw & Witteman ook zoiets had gezegdquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:42 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
Van je vrienden uit nigeria? Als jij wat euro's stuurt krijg je zeker een pallet van de container?
Het word onbetaalbaar als al de zuidelijke economieën over de kop gaan en met ons belasting geld bij gespekt moeten worden toch?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:43 schreef Jojoke het volgende:
Ik denk niet dat de Duitsers dat nu doen. Als het in de toekomst veel erger wordt met de Zuid-Europese landen en onbetaalbaar, dan zie ik het wel gebeuren. En Nederland en enkele andere landen zullen dan volgen > misschien een nieuwe gezamelijke munt met Noord-Europeanen?
Is dat nog steeds een goeie deal als al de landen die het spelletje allemaal volgens de regels hebben gespeeld hun nationale begrotingen tot het minimum moeten inkorten en bezuinigen plus vele miljarden bij moeten lenen om de zuiderlingen overeind te houden?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:51 schreef fyah het volgende:
Het sterke economische blok van de West-Europese landen is een goede reden om een munteenheid te (blijven) delen. Het zou degeneratief zijn mochten landen als Duitsland, Nederland, Frankrijk, etc zich isoleren van de euro. Als er harde maatregelen dienen genomen te worden, zou men deze imo moeten toepassen op de landen die financieel een bende maken.
Wie is de afzender van dat mailtje? Voor iemand die met zulke gevoelige spullen mag werken (al is 1 container natuurlijk kinderspel als een land ter grootte van Duitsland terug zou naar de Markquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:39 schreef mediacurator het volgende:
De rede waarom ik vraag is vanwege een aantal opmerkingen bij praatprogramma's met politici en een email die ik zojuist heb ontvangen
[..]
Hmm, misschien toch geen nieuwe gezamelijke munt, omdat het volk dat helemaal zat is tegen die tijd. Wellicht dan toch weer de gulden, gekoppeld aan de mark?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:58 schreef Schaffelaar het volgende:
Ik geloof niet dat een land alleen uit de euro kan stappen, volgens mij moet je dan ook uit de EU. Mocht Duitsland eruit stappen zal Nederland snel volgen, dat is een ding dat zeker is. De vraag is dan of we een nieuwe gulden, dmark of neuro krijgen.
Zou het akkoord dan al bereikt zijn of is het nog niet definitief? een lening van 900 miljard zou er voor nodig zijn toch om Fort EU van de ondergang te redden?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:05 schreef ultra_ivo het volgende:
Daarnaast is het invoeren van een nieuwe munteenheid een gigantische logistieke operatie. Dat moet je lang van tevoren voorbereiden en veel personeel/materieel voor gereserveerd hebben.
Dan geloof ik in wonderen! zouden het mijn Gristelijke roots zijn die nu de kop op steken?quote:
Het is nu "tomorrow morning". Waar blijft die foto?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:39 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Het tekentje voor de munt vervangen is niet zo moeilijk, je stapt uiteraard op pariteit uit, en niet op 2,12345quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tuurlijk, we gaan even alle veranderingen in software die gemaakt zijn voor de invoering van de euro terrugdraaien...kost niets
quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:00 schreef mediacurator het volgende:
En het leek nog wel zo 'n goed idee deze topic te beginnen
Maar is de ¤ nu inmiddels in goede handen of niet, is de bailout dan al van kracht?
Of zitten we nu in een free fall van de waarde vd ¤ ?
Lada's niet nee. Uit Wikipedia:quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:11 schreef mediacurator het volgende:
Hoorde vandaag nog dat Estland er zelfs snel bij moest komen, wat voor goederen worden er zoal in Estaland geproduceerd? Lada's?
Direct na het uit de Sovjet-Unie stappen hebben veel Finse bedrijven (waaronder Nokia) fabrieken in Estland gekocht/opgezet. Die draaien nog altijd heel goed.quote:Oil shale energy, telecommunications, textiles, chemical products, banking, services, food and fishing, timber, shipbuilding, electronics, and transportation are key sectors of the economy
2,20371quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het tekentje voor de munt vervangen is niet zo moeilijk, je stapt uiteraard op pariteit uit, en niet op 2,12345
Heb je al een slotje voor dit topic aangevraagd dan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:28 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Die foto's kunnen we schudden, dat was een hoax mail
Ik dacht ik wacht het nog heel even af... de Duitsers pikken het volgens mij niet hoe dan ook, DM or no DMquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je al een slotje voor dit topic aangevraagd dan?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:47 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik dacht ik wacht het nog heel even af... de Duitsers pikken het volgens mij niet hoe dan ook, DM or no DM
Oeps wacht even....
[ afbeelding ]
Een berichtje net binnen, het zouden DEuro's worden
Een x-je voor het serie# geeft aan DEuro gedrukt door de Duitse Bundesdruckerei, dus wel andere valuta dan?
bron: dailymail.co.ukquote:As leading German politicians last week called for Greece to be kicked out of the single currency, attention began to focus on what had previously been unthinkable - what would happen to euro notes and coins if the single currency broke apart?
Hans-Peter Friedrich, leader of the conservative Christian Social Union, said Greece should 'seriously consider leaving the eurozone'.
Chancellor Angela Merkel is still backing a multi-billion bailout for Greece, but opinion in her country is sharply divided, with many calling for Greece to be given the elbow, or more dramatically for Germany to quit the euro.
In dit stadium hou ik het even op de berichten die ik via de officiële nieuws bronnen binnenkrijg...quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:41 schreef JohnLocke het volgende:
Wat denk je nou zelf, dat winkeliers in Duitsland straks steeds naar het serienummer gaan kijken?
Hou je dan ook niet bezig met het gedrocht dat natie-staat genoemd wordt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:49 schreef mediacurator het volgende:
Internationaal economisch nieuws daarentegen is meer mijn ding
Het gaat je allemaal een beetje boven de pet heb ik het idee, misschien is X-Factor meer jouw niveau?quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:49 schreef mediacurator het volgende:
[..]
In dit stadium hou ik het even op de berichten die ik via de officiële nieuws bronnen binnenkrijg...
Beetje vroeg om nu al vooruit te kunnen lopen al de mogelijke gevolgen, is trouwens niet echt mijn probleem
Internationaal economisch nieuws daarentegen is meer mijn ding
Je bedoelt de financiële crisis zelf gaat me boven de pet ( klaarblijkelijk zou ik dan niet de enige zijn denk ik dan, Nout Wellink krijgt toch ook een dikke nul op het rekest?)quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:22 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Het gaat je allemaal een beetje boven de pet heb ik het idee, misschien is X-Factor meer jouw niveau?
De stijl van je topics komt een beetje BNW/VMBO/autistisch over...quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:28 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Je bedoelt de financiële crisis zelf gaat me boven de pet ( klaarblijkelijk zou ik dan niet de enige zijn denk ik dan, zelf Nout Wellink krijgt toch ook een dikke nul op het rekest?) of weten wat wel of niet een Main Stream Media bron is? en of het je was opgevallen dat er een vraagteken staat achter TT?
Enige topics van jouw hand te bewonderen waaraan ik een voorbeeld zou kunnen nemen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:32 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
De stijl van je topics komt een beetje BNW/VMBO/autistisch over...
Ik kan het niet aanradenquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:33 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Enige topics van jouw hand te bewonderen waaraan ik een voorbeeld zou kunnen nemen?
Mister Bluff I presume?quote:
Ik had toch ook al gezegd dat ik dit item tamelijk riskant vond? alleen was ik er toen al aan begonnenquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:00 schreef mediacurator het volgende:
En het leek nog wel zo 'n goed idee deze topic te beginnen
De gulden zal daarna snel in waarde stijgen tot ver boven de euro, niet goed voor de export, maar wel voor mensen die hun Nederlandse woning willen verkopen en een Spaanse hut willen aanschaffenquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het tekentje voor de munt vervangen is niet zo moeilijk, je stapt uiteraard op pariteit uit, en niet op 2,12345
Nou hoe eerder Duitsland eruit stapt hoe sneller de rest volgt = Frankrijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:37 schreef mediacurator het volgende:
German Windfall Profits From Exiting The Euro
by Daniel R. Amerman, CFA | April 19, 2010
Germany is a nation that fears inflation for good historical reason,
and among the nations of the world, Germany places a particularly
high priority on price stability. Yet, so long as Germany remains in
the European Economic and Monetary Union (EMU) with the euro
as its currency, Germany may not be in control of German inflation.
<knip>
Waarom? Zie ik de Zwitserse frank en Deense kroon ook niet doen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:58 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
De gulden zal daarna snel in waarde stijgen tot ver boven de euro, niet goed voor de export, maar wel voor mensen die hun Nederlandse woning willen verkopen en een Spaanse hut willen aanschaffen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |