quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen hebben ze maar een handdoek over hem heen gegooid tot de dokter kwam, maar er waren zelfs mensen die er foto's van namen
Als het maar vermakelijk isquote:
Waar doe ik het voorquote:
quote:
Primaquote:
10 punten en een kusje van Teunquote:
Maar als hij ook met een voetbalsjaaltje aan het zwaaien was dan wordt het serieús raar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind dat echt wel heel erg raar...
zaten ze niet toevallig voetbal te kijken in dat vliegtuig?
Ik denk dat hij er voorlopig nog niet weg is, het land "binnenvallen" zonder visum wordt daar niet echt gewaardeerd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:14 schreef Gert het volgende:
Arm, arm jong. Ligt nu in een Libisch ziekenhuis, en er is neem ik aan nog geen familie uit Nederland daar.
Die ging achterlangsquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
10 punten en een kusje van Teun!
WTF, sinds wanneer ga jij over mijn kusjesquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
10 punten en een kusje van Teun!
Wat zei ik nou.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er voorlopig nog niet weg is, het land "binnenvallen" zonder visum wordt daar niet echt gewaardeerd.
ja DAT is toch raar ! dat kind is 8 jaar !quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar als hij ook met een voetbalsjaaltje aan het zwaaien was dan wordt het serieús raar.
Maar hij had waarschijnlijk wel het besef dat hij in een vreemd land op de grond lag tussen de brokstukken. Want zijn ouders zullen ongetwijfeld verteld hebben dat ze zo in Libië gingen landen.
Misschien dacht hij: land noemen, dan komt de rest vanzelf. En het had effect, want hierdoor werd de Nederlandse ambassadeur op de hoogte gesteld.
Arm, arm jong. Ligt nu in een Libisch ziekenhuis, en er is neem ik aan nog geen familie uit Nederland daar.
Wat een kut-onderwerp eigenlijk. Bier en tietuh, lala lalala lalaaaaaa.
Die stort ook wel neer uiteindelijkquote:
Misschien lag zijn moeder wel naast hem tussen het puin en besefte hij dat haar roepen weinig zin had.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ja DAT is toch raar ! dat kind is 8 jaar !
Volgens mij roepen die toch als eerste om hun moeder![]()
Bier en tieten moet je zelf maar voor zorgen
![]()
ken ik je niet mee helpen
Ik zag sokkenquote:
Erg he? Mannen de tieten/bier en wij sokken en schoenenquote:
Yep een fustquote:
quote:
Praxis is open, daar hebben ze ook verfquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ik gaat effe cold case kijke![]()
![]()
![]()
ik laat het je nog wel weten of die paarse zooi gelukt is
zijn de winkels morgen trouwens allemaal dicht als ik nog zo'n pakkie verf nodig heb?
Ja die wel. Appie is open morgen hierquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ik gaat effe cold case kijke![]()
![]()
![]()
ik laat het je nog wel weten of die paarse zooi gelukt is
zijn de winkels morgen trouwens allemaal dicht als ik nog zo'n pakkie verf nodig heb?
En brandersquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Praxis is open, daar hebben ze ook verf
Kweetniet heb een zwak voor die gastquote:
Nou dat gaat ver.quote:
Dat gezeik over Jack ben ik ook zat. Ze vroegen zich vandaag nog af of hij nog wel in zijn functie kon blijven nu zijn vreemdgangerij naar buiten was gekomen.quote:
Een boel helaasquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gezeik over Jack ben ik ook zat. Ze vroegen zich vandaag nog af of hij nog wel in zijn functie kon blijven nu zijn vreemdgangerij naar buiten was gekomen.
Wat heeft dat in 's hemelsnaam met zijn functioneren te maken
In het politieke wereldje aardig wat denk ik. In de normale grote mensenwereld zou het geen problemen hoeven te geven.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gezeik over Jack ben ik ook zat. Ze vroegen zich vandaag nog af of hij nog wel in zijn functie kon blijven nu zijn vreemdgangerij naar buiten was gekomen.
Wat heeft dat in 's hemelsnaam met zijn functioneren te maken
Je zou het denken. Misschien heeft hij dat ook wel gedaan hoor, maar zonder resultaat uiteraard. En toen hij mensen bij hem in de buurt zag die in een vreemde taal spraken, zei hij "Holland".quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ja DAT is toch raar ! dat kind is 8 jaar !
Volgens mij roepen die toch als eerste om hun moeder![]()
Dat had ik met een oom en tante, ik was daar altijd. ook altijd samen op vakantie enzo. En ik wist ook dat mochten mijn ouders een ongeluk krijgen oid ik dan bij hun zou komen te wonen. Ik vond dat een prettig idee, een veilig gevoel ofzo.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zou het denken. Misschien heeft hij dat ook wel gedaan hoor, maar zonder resultaat uiteraard. En toen hij mensen bij hem in de buurt zag die in een vreemde taal spraken, zei hij "Holland".
Nou ja, met de aandacht op korte termijn zal het wel goed zitten, maar hopelijk kan hij terecht bij pleegouders die hem liefde kunnen geven en geduldig en begripvol zijn. Ook over 6 jaar.
De zus van mijn vriendin is echt een soort tweede moeder voor mijn zoontje. Je kunt aan 'm zien dat hij dat ook zo voelt. En haar dochtertje is een soort zusje voor 'm. (Pa hangt vooral met mij in de kroeg)
Als ons ooit iets overkomt en de kleine overleeft het, dan zal hiij daar een thuis hebben.
Ja daar ga je dan toch even aan denken. Alleen zit die die potentiële pleegfamilie ook nog weleens met ons in het vliegtuig, maar dan kom je op zulke onwaarschijnlijke kansberekeningen...
Ja! Hoor je wel vaker. De president en vice-president van de US mogen bijvoorbeeld ook nóóit samen in een vliegtuig.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
De ouders van ex hadden een keer een personeelsreisje. Daar lieten ze de medewerkers en hun partners met verschillende vluchten vliegen. Just in case.
De ouders van he? Niet mijn ex.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja! Hoor je wel vaker. De president en vice-president van de US mogen bijvoorbeeld ook nóóit samen in een vliegtuig.
Of.... waar werkte jouw ex?
Maar wij gaan dus best vaak met dat andere gezin op vakantie. Zo'n beetje om het jaar. En in september weer. Maar dan met een Boeing 747 en niet met een A330, dus dat komt wel goed.
Heb je nog steeds een goed contact / warmte bij je "pleegouders"?
En jij bent er ook voor hun. Al zul je je waarschijnlijk toch een beetje "kind" voelen, in relatie tot hun.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De ouders van he? Niet mijn ex.
Gezellig! Jullie doen ook echt veel samen he?
Ongeveer net zoveel contact als met mijn ouders, ze gaan ook altijd in september een weekje op kijkduin staan. Maar als er iets zou zijn weet ik dat ze er gewoon voor mij zijn.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
Gert, tot hoe laat waren julie bij Bad Manners?
Ik heb een foto van mijn wegwerpding waar de trap op staat.
Ben benieuwd of je ergens tussen staat, was vrij vroeg in hun optreden.
quote:
Te laatquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Af en toe is het misschien goed om even duidelijk te maken dat al dat Hitler-gedoe niet serieus is.
quote:Maar vooraf zeg ik: Noord Korea.
Natuurlijk ben ik er voor hun, en voor hun kinderen. De tweeling in het bijzonder, die werden geboren toen ons huis nog niet af was en wij in een caravan op hun erf "kampeerden". Ze kwamen wel eens logeren en dan stappen in Den Haag. Toen waren ze denk ik 17/18.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:58 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij bent er ook voor hun. Al zul je je waarschijnlijk toch een beetje "kind" voelen, in relatie tot hun.
Maar dat verandert nog. Ik merk het nu echt.
Ja we doen veel samen. Kunnen allemaal goed met elkaar opschieten en hebben ook voordat er kinderen kwamen al aardig wat samen gereisd. In september gaan we met z'n zessen naar de VS. Deels apart trouwens, maar we ontmoeten elkaar daar.
[..]
Eerste paar nummers zéker wel! Maar wij verhuisden steeds mee met de zon, dus daar waar je nog verlichte gezichte ziet, staan wij misschien. Staan ze online? Doe maar wel effe achterlangs dan trouwens.
Denemarkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Af en toe is het misschien goed om even duidelijk te maken dat al dat Hitler-gedoe niet serieus is.
Dus: FUCK DIE MANNSCHAFT!!! MIT EINEN BESENSTIEL!!!
Wie mag van jou de WK winnen dan, als NL het niet wordt?
Wel lastig te zeggen van tevoren hè, sympathieën ontstaan ook tijdens zo'n toernooi.
Maar vooraf zeg ik: Noord Korea.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Te laat![]()
[..]Je bent een mega eikel, maar soms wel een leuke
![]()
Stuur op dan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik er voor hun, en voor hun kinderen. De tweeling in het bijzonder, die werden geboren toen ons huis nog niet af was en wij in een caravan op hun erf "kampeerden". Ze kwamen wel eens logeren en dan stappen in Den Haag. Toen waren ze denk ik 17/18.
Ja ik vind dat leuk, ben één keer met ex, mijn broer, zijn vrouw en hun kind () in Frankrijk naar centre parcs (nederland zat vol
) geweest. We hadden op de heenweg alweer ruzie als vanouds. Met de familie van ex was het helemaal vaak een drama, die snapten mij gewoon niet.
Dus tof om dat te hebben, ik zie het ook wel trouwens, tussen jou en zwager dan, dat jullie het leuk hebben.
De zon was al achter de gebouwen. Je ziet hem nog op het Mercure hotel (?) met een schaduw van de bieb.
Hij is trouwens ÜBER schattig! Adolfchen!quote:
Jonguh! Dat kan toch niet? Weg-werp-camera!quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Stuur op dan.
ja het kan ook echt vreselijk zijn, maar dat zijn dan toch vaak vakanties met mensen die je niet zelf hebt uitgekozen. Helll Al zijn dat dan toch weekends of hooguit weekjes, want anders doe je écht iets fout of word je daartoe gedwongen en is het eigenlijks iemand anders fout.
Ja zie je dat, dat wij het leuk hebben? Nou... we gaan elkaar allemaal weer zien op SCHOLLENPOP!
En ongeveer de laagste gemiddelde temperatuur van Nederlandquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
En dan hebben we ook nog eens het meeste zonuren.
En zee!quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
En ongeveer de laagste gemiddelde temperatuur van Nederland
Zee en The Golden Earring, de rest is baggerquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En zee!![]()
Duinen.![]()
Binnenhof.![]()
Madurdam.![]()
Tramtunnel.![]()
Vredespaleis.
's zomers vijf graden koeler, 's winters vijf graden warmerquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
En ongeveer de laagste gemiddelde temperatuur van Nederland
Ja ok, de stad met de warmste winters en de koudste zomers bedoelde ikquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
's zomers vijf graden koeler, 's winters vijf graden warmer
Ik las golden arm.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Zee en The Golden Earring, de rest is bagger
Nah Den Haag is best een leuke stad, maar voor het weer moet je er niet heen gaan
wie wil dat nou niet?quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ok, de stad met de warmste winters en de koudste zomers bedoelde ik
quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:14 schreef Marrije het volgende:
Zo, net een gebakje op. Een schuimgebakje.
Hazelnootgebakjes en een moorkop staan nog in de doos. Maar dat kan later op de dag.
Nee joh, tis bijna half 11quote:
o oke hahah ja jij eet voor 2quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee joh, tis bijna half 11Om 9 uur had ik mijn ontbijt, 2 gebakken eieren met kaas op bruin brood, al op
Oeh... dat klinkt wel heel erg lekkerquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:14 schreef Marrije het volgende:
Zo, net een gebakje op. Een schuimgebakje.
Hazelnootgebakjes en een moorkop staan nog in de doos. Maar dat kan later op de dag.
hahahha leandra gaat nu op zoek naar gebakquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... dat klinkt wel heel erg lekker
Ik heb een doos volquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... dat klinkt wel heel erg lekker
Nah, we gaan zo even de stad in... dus dat gaat m vandaag niet wordenquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb een doos volIk weet niet waar je bent, maar als je in de buurt bent. . .
7 augustus, met Sepulturaquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
Vergeet ik het belangrijkste!!
Wanneer is schollenpop?!![]()
Morgen is het opquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, we gaan zo even de stad in... dus dat gaat m vandaag niet worden
Ben je jarig Marrije?quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb een doos volIk weet niet waar je bent, maar als je in de buurt bent. . .
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:17 schreef Disana het volgende:
[..]
ZoIk krijg nooit een zomaar een doos met gebakjes, moet je daar zwanger voor zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |