FiPo je nu je eigen topic?quote:
Nou, ik had verwacht dat er inmiddels wel iemand gepost zou hebbenquote:
Leukleukleuk! En welke diertjes zijn er dan om te knuffen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Whoeizzzz! Ik krijg net een mail van onze DA dat ze woensdag 19 mei open middag hebben en dan mag je diertjes knuffen
rooie mierenquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leukleukleuk! En welke diertjes zijn er dan om te knuffen?
haiquote:Hoi Zwabbert en Ml-etje!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
oh dear, mijn zusje moet voor het eerst deze week activiteit vertonen, de vaatwasser in / uit ruimen
en maar vloeken en vloeken
oh ze heeft het zo slecht
ja ze wilt het echt graag, en maar balen dat het er niet van komtquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Zal haar nog raar aankomen als ze ooit op zichzelf gaat
Hmm ja ik denk dat ik ook maar eens een slaapje ga doen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat gaan we allemaal vroeg![]()
Nou ja, ik ga zo ook es ff een hete douchestraal op m'n rug zetten en slapen zal ook niet zo lang meer duren gok ik![]()
JJH
Ach...dat zeiden ze bij mij ook.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ze wilt het echt graag, en maar balen dat het er niet van komt
en iedereen heeft zoiets van "dat lijkt me geen goed idee hoor"
en ze snapt niet waarom
Meneer I. had altijd last van een allergische aanval als ie bij mij thuis had geslapen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
bij mij wordt ook een kleine milieuramp verwacht, en ik snap best waarom, mijn kamer is een zooi
mwah, dat komt wel goed, stiekem hou ik wel van netjes
Ja nee, ik woon een eind weg!quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:46 schreef Boldface het volgende:
Grappig dat jullie dicht bij mij om de hoek gaan meeten. Helaas ben ik verhinderd. Veel plezier.
Whihihihihihihihihi zie je helemaal gaan in de huiskamerquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ach...dat zeiden ze bij mij ook.
Citaat paps: "als die ooit op zichzelf moet mag ze wel een cursus fierljeppen nemen om over de zooi heen te springen".
Ze keken raar op toen ze de schoenen uit moesten als ze op bezoek kwamen![]()
Trusten Em El
Ook om even langs te komen, al is het een half uurtje, als je zo dicht om de hoek woont?quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:46 schreef Boldface het volgende:
Grappig dat jullie dicht bij mij om de hoek gaan meeten. Helaas ben ik verhinderd. Veel plezier.
Ik snap er ook niets van dat Spanje niet huizenhoog in de voorspellingen van de bookies staatquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:49 schreef Dirkh het volgende:
Nou kan ik het niet meer vinden, maar hoe ligt Spanje bij de bookies? Ik lees hier en daar negatieve berichten over Spanje.
Morgenquote:
Yeaaaaaaahquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen
Gaan
We
Al!!!
Ik ga vandaag al mijn zooi al bij elkaar rapen
En ik neem idd die (echt kleine) trolleykoffer van heer G mee. Daar prop ik alles in. Neemt nog minder ruimte in in de auto dan een weekendtas. Misschien dat ik dan alleen los nog een paar laarzen meeneem die niet in het koffertje passen meer denk ik
Ja nou daar zeg je dus wat, ik heb geen dikke trui geloof ikquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Yeaaaaaaah![]()
Ik moet ook nodig dingen gaan pakken. En uberhaupt bedenken waar ik het allemaal in ga doen![]()
![]()
Werd het nou kutweer, ja? Dan neem ik gewoon een dikke trui mee![]()
Dat past best wel! Want dat is wel gezellig, toch?quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou daar zeg je dus wat, ik heb geen dikke trui geloof ik
Binnen stoken we die verwarming wel op (of de open haard) en buiten doe ik wel een jas aan.
Oh trouwens, moet ik nog wat van die speciale haardblokken meenemen, die met papier er om? Hoewel, dat gaat L nooit goed vinden denk ik als die ook nog in de auto moeten
Dan win ik tochquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:01 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind wel dat jullie risk mee moeten nemen. Want risk is gaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |