Woon je met alleen maar meiden?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
Ik heb het wel heel erg getroffen met mijn stiefdochters (wat een jeukwoord)
Ik ben gek op hen en zij zijn allemaal gek op mij en mijn meiden.
Het kan zoooo anders gaan
je hebt PMquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, onder een andere account dus. Ja ik zal je vast wel kennen van naam, maar zo het zo echt niet weten. Heb die tijd een beetje verdrongen.
[..]
Okee
Dan mag hij ook wel zittenquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en toen zei hij: ik ben blij dat ik zit
Heel de dag gewerkt, daarna in de badkamer bezig geweest en daarna nog een avondje laminaat leggen
mannenquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en toen zei hij: ik ben blij dat ik zit
Heel de dag gewerkt, daarna in de badkamer bezig geweest en daarna nog een avondje laminaat leggen
We zijn met z'n negenen en ik ben de enige manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We zijn met z'n negenen en ik ben de enige man
De ander man in huis is van de week jammerlijk overledentofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
De ander man in huis is van de week jammerlijk overledenKater? Hond? cavia!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aaaah
Wel gezellig!![]()
whehehe, ik ben het wel gewend, mijn dochters doen niet andersquote:
[..]
De ander man in huis is van de week jammerlijk overledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Als je me wilt bashen en me vervolgens weg wilt jagen ben je jezelf te dom af, beter hou je dat soort opmerkingen voor je om de gezelligheid hier te bewarenquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het is gratis, take it
Maar jij wil er ook geen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:09 schreef Marlalala het volgende:
[..]
omdat jij niet mag! Je bent goed op weg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |