quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zou niet gezond zijn als je die van je ouders krijgt...
damn, je hebt toch wel verzorging of biologie op school?
ja maar aids is iets anders dan een soaquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:46 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Kan wel van je ouders hoor, dat is de reden van die hele verneukte situatie in Afrika, moeders hebben aids als ze zwanger zijn, krijgen een shitload aan kinderen die ook allemaal aids krijgen en zo blijft het rondgaan.
En ja, dat heb ik, ik vroeg het me gewoon even af
Wat ben je danquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:46 schreef PatriQue89 het volgende:
oh maii kapott... ik was vergeten om te stoppen met blazen, en toen knapte de ballon heel hard
Maar ik heb ook nog een ander forum gemod, weet je dat ook nog?quote:
Hoi manquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
me man zit nu echt te kijken vanOp welke sit ezit jij nou weer
aids is wel een soaquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja maar aids is iets anders dan een soa
FOK! FUnzinge (ja ik weet het het hoort met een V) Oudere Kinderenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
me man zit nu echt te kijken vanOp welke sit ezit jij nou weer
Vast eentje waar ik ook nooit komquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ik heb ook nog een ander forum gemod, weet je dat ook nog?
Ja maar die zou je dan van je ouders moeten hebben, en dan was je er hier al lang op getestquote:
het schiet me niet te binnen even zo snel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ik heb ook nog een ander forum gemod, weet je dat ook nog?
Wat!?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar die zou je dan van je ouders moeten hebben, en dan was je er hier al lang op getest
Een beetje wel, maar wel een kittykat, dat scheeltquote:
dit helpt ook niet...quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:51 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik moet me gewoon inhouden om iets tegen jou te zeggen
In nederland bedoel ik, je moet bloed prikken tijdens je zwangerschap ivm met je rhesus factor, en dan testen ze je automatisch ook op HIVquote:
WK2006quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het schiet me niet te binnen even zo snel.
PMquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
dit helpt ook niet...
je maakt me alleen maar nieuwsgierig
Ja klopt..quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
In nederland bedoel ik, je moet bloed prikken tijdens je zwangerschap ivm met je rhesus factor, en dan testen ze je automatisch ook op HIV
ze bood me een snoepring aan..quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
Hey niet stiekum pm-en naa elkaar heDit is een open SC
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Een beetje wel, maar wel een kittykat, dat scheelt
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
ze zoekt aandachtquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
dit helpt ook niet...
je maakt me alleen maar nieuwsgierig
Waar ben jij eigenlijk mod van?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het schiet me niet te binnen even zo snel.
ah oke, ik let nooit zo op wie er op de tijdelijk fora zitten. Van dit forum weet ik het uiteraard welquote:
Idd, da's niet de bedoelingquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
van V&Aquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar ben jij eigenlijk mod van?![]()
Ik vraag het liever persoonlijk, dan het op te zoeken in de index..
Tnx voor de infoquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat is -voor de duidelijkheid- geen snoepring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |