O ja, dat heeft ie zeker. En gelukkig maar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:40 schreef henrydg het volgende:
[..]
HEB JIJ IETS TEGEN UNDERCOVER IN NEDERLAND?!?!?!?!?!![]()
![]()
![]()
Doe normaal man kom niet met die takkies als je niet weetquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:43 schreef Vido23f het volgende:
[..]
O ja, dat heeft ie zeker. En gelukkig maar.
Wat een eikel ook. Het lijkt wel alsof die Alberto Steegman er alles aan doen wilt om on het leven van de modale man ongelukkig wilt maken.
Kijk, mijn politieke beschouwing laat ik hier het beste buiten beschouwing, maar wat hij wilt bereiken slaat werkelijk nergens op. Echt alles, maar dan ook alles heeft hij er voor over om aan 'het daglicht te toen stellen'. Op die manier lijkt het wel alsof hij alleen maar mensen bereiken wil die op anere plaatsen hun naam gemaakt hebben maar nu toch niet te pakken krijgen.
Zijn oplossing? Populaire en verre van juiste informatie gaan verkopen.
Loving you.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:49 schreef tarantism het volgende:
ik haat 'undercover in Nederland' en ik vind het een belediging voor het intellect van de tv-kijker.
daar zijn je takkies knul
bronquote:Paardenhandelaar eist geld van Alberto Stegeman
De paardenhandelaar die in mei eiste dat Alberto Stegeman een aflevering van Undercover in Nederland over haar niet zou uitzenden, wil opnieuw stappen ne- men tegen de SBS-journalist. Dat meldt RTL Boulevard. De rechter besliste in mei dat Stegeman de aflevering mocht uitzenden, maar dat hij de vrouw alleen onherkenbaar in beeld mocht brengen, op een dwangsom van 150.000 euro per overtreding. Nu, vier maanden later, vindt de paardenhandelaarster dat ze toch te herkenbaar te zien was.
De paardenhandelaarster beweert financieel, geestelijk en lichamelijk kapot te zijn gemaakt door de uitzending en wil de schade verhalen op Stegeman. Het gaat volgens RTL Boulevard om 450.000 euro.
In de afleverijng van Undercover in Nederland was te zien hoe de paardenhandelaar zieke paarden als gezonde paarden verkoopt. “De vrouw benadeelt vele mensen die eindelijk hun droompaard zouden krijgen maar alweer snel afscheid moeten nemen van het dier omdat het te ziek en zwak is om te berijden“, zei Stegeman eerder.
Dan moet Alberto maar veel goud sturen naar Postalgold!quote:Op donderdag 30 september 2010 10:23 schreef PiRANiA het volgende:
1000 keer ¤450. Dat is echt fantastisch!
HAHAHa een postalgold grap... wat fucking origineel zeg.... damn mijn dag is weer helemaal goed met zo'n dosis humor.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:23 schreef PiRANiA het volgende:
1000 keer ¤450. Dat is echt fantastisch!
Vrees dat ze wel een stuk sterker is dan ikquote:
Een ochtendhumeur, dat is echt fantastisch!quote:Op donderdag 30 september 2010 11:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
HAHAHa een postalgold grap... wat fucking origineel zeg.... damn mijn dag is weer helemaal goed met zo'n dosis humor.
Maar jij hebt Alberto toch om je te beschermenquote:Op donderdag 30 september 2010 11:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vrees dat ze wel een stuk sterker is dan ik
Dat is waarquote:Op donderdag 30 september 2010 12:37 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar jij hebt Alberto toch om je te beschermen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |