abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81352315
Deel 1
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 14:17 schreef Bonzai. het volgende:
dat de meeste kerels alleen met hen willen omgaan omdat ze de dame in kwestie graag eens het hof zouden maken?

En zo ja, hoe voelt het als vrouw dan om met mensen om te gaan die je enkel voor je looks willen?

Niet denigrerend bedoeld ofzo, vroeg het me gewoon af...
LAPO:
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:07 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Waarom niet dan? Lijkt mij goed irritant wanneer dit gebeurt puur omdat je knap bent. En WO is ook niet niks, maar 20% ofzo doet dat.
pi_81352382
Er stond geen WO, maar Tweede Wereldoorlog...

Aandacht is trouwens écht niet altijd leuk. Ik zei het net ook al maar toen ik eens met twee hetero mannen naar een gay bar ging vonden ze die ongewilde aandacht ineens helemaal niet zo leuk meer... Daar kun je het een beetje mee vergelijken.

Je zit helemaal niet te wachten op allerlei mannen die aan je zitten of al bijna klaarkomen wanneer je even een dansje met ze maakt. Duh...
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 19:14:43 #3
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81352500
deel 2 zo overbodig
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_81352570
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:14 schreef Bosbeetle het volgende:
deel 2 zo overbodig
Haha, ja ik dacht dat er iemand eindelijk een slotje op al dat gezeik had gezet, maar nee!! We gaan gewoon lekker door

Ik wilde al bijna een topic openen met de titel: Er bestaan geen lelijke mensen, alleen luie!
pi_81352753
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:11 schreef Dwab het volgende:

Er stond geen WO, maar Tweede Wereldoorlog...
Foutje. Dat is inderdaad wel dom.
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:11 schreef Dwab het volgende:

Aandacht is trouwens écht niet altijd leuk. Ik zei het net ook al maar toen ik eens met twee hetero mannen naar een gay bar ging vonden ze die ongewilde aandacht ineens helemaal niet zo leuk meer... Daar kun je het een beetje mee vergelijken.

Je zit helemaal niet te wachten op allerlei mannen die aan je zitten of al bijna klaarkomen wanneer je even een dansje met ze maakt. Duh...
Uiteraard, maar gezien het alternatief is dit niet echt iets waar je over mag zeiken. En homo's die aan je gaan zitten is toch wel een stukje erger.
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:14 schreef Bosbeetle het volgende:
deel 2 zo overbodig
Bijna net zo overbodig als deze reactie.
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:16 schreef Dwab het volgende:

[..]

Haha, ja ik dacht dat er iemand eindelijk een slotje op al dat gezeik had gezet, maar nee!! We gaan gewoon lekker door
Bij 300 posts krijgt een topic standaard een slotje. En degene die de laatste post heeft maakt de nieuwe. Weet jij dat ook weer.
pi_81352955
Ik geloof dus echt dat lelijk niet bestaat. De mannen die ik lelijk vindt die dragen zelf ook nooit iets bij aan hun voorkomen. Ze hebben witte sportsokken aan en van die hele lompe grote sportschoenen of juist bergschoenachtige klompen. Ze ruiken uit hun mond, zodat je eigenlijk na het eerste woord je hoofd al wilt wegdraaien.. Ze hebben altijd zo'n soort onderkruipachtige houding, alsof ze tot hun 15 e in een kelder gewoond hebben waarin ze niet rechtop konden staan. Ze dragen van die spijkerbroeken waar totaal geen pasvorm in zit onder het motto: beter 3 broeken voor 30 euro dan eentje van 90 ... Ze hebben een uitgelubberd lichaam, dat of veel te dun en breekbaar is, of juist zo'n buikje... in elk geval nooit een stevig mannenlichaam...

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik vraag me echt af waarom als je zo lelijk bent en je er zulke grote problemen mee hebt, je er niet iets aan doet??
pi_81353417
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:24 schreef Dwab het volgende:

Ik vraag me echt af waarom als je zo lelijk bent en je er zulke grote problemen mee hebt, je er niet iets aan doet??
Dat snap ik ook niet. Behalve dat laatste dan, dat heeft niet iedereen voor het kiezen. Sommige mensen hebben daar niet het lichaamstype voor.

Maar echt lelijk bestaat wel degelijk. En is er ook veel verschil tussen de mensen die in de grote grijze massa vallen. Maar gelukkig verschillen smaken wel.

[ Bericht 2% gewijzigd door Fortitude op 12-05-2010 19:46:26 ]
pi_81354009
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:35 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet. Behalve dat laatste dan, dat heeft niet iedereen voor het kiezen. Sommige mensen hebben het verkeerde lichaamstype.

Maar echt lelijk bestaat wel degelijk. En is er ook veel verschil tussen de mensen die in de grote grijze massa vallen. Maar gelukkig verschillen smaken wel.
Ja, maar zelfs de lelijkste kan zichzelf not wel op pimpen tot een aanvaardbaar niveau. Je hebt ook genoeg lelijke vrouwen, maar die zitten ook niet te wachten op iemand die stinkt - enorm gefrustreerd is op iedere vrouw die hij tegenkomt - een verrot zelfbeeld heeft en in een donker hol de hele dag zichzelf een beetje loopt te trekken... Ook wel logisch vind ik zelf, die gaan dan natuurlijk liever voor een iets lelijkere jongen die wel gewoon zijn eigen dingen doet en haar behandeld als een waardevol persoon etc.
pi_81354246
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:20 schreef Fortitude het volgende:
Uiteraard, maar gezien het alternatief is dit niet echt iets waar je over mag zeiken. En homo's die aan je gaan zitten is toch wel een stukje erger.
Waarom dat dan weer
pi_81354461
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:53 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Waarom dat dan weer
Ja, die snapte ik dus ook niet...
pi_81354473
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:53 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Waarom dat dan weer
Omdat dat een luxeprobleem is natuurlijk. En omdat mensen die nog geen eens van het juiste geslacht zijn je betasten. Alhoewel je daar wel om vraagt als je in een homobar komt.

Overigens ben ik recent nog op mijn blote kont geslagen door een andere man.
pi_81354591
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:57 schreef Fortitude het volgende:
Omdat dat een luxeprobleem is natuurlijk.
Jij vindt aanranding een luxeprobleem?

Sorry hoor maar als je ongewenst betast wordt door iemand is het echt niet erger als het iemand van het zelfde geslacht is. Alsof het erger is als ik door een chick aan mn kont word gezeten
pi_81354676
ik heb liever dat een chick het doet dan een man eigenlijk, en ik ben hetero . En inderdaad aanranding een luxeprobleem noemen ...
pi_81354807
Ik dacht dat we het over aandacht hadden, niet daadwerkelijk betasten. Wat ik zelf overigens amper zie.
pi_81354913
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef Fortitude het volgende:
Ik dacht dat we het over aandacht hadden, niet daadwerkelijk betasten. Wat ik zelf overigens amper zie.
Je zegt zelf homo's die aan je gaan zitten.
pi_81355152
Ik maak trouwens ook nooit meer mee dat iemand zomaar aan mijn kont zit. Dat ligt ook sterk aan de tenten waar je komt. In een beetje classy tent heb je daar geen last van.
pi_81355182
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:06 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Je zegt zelf homo's die aan je gaan zitten.
Weet ik. Ik ging er vanuit dat jullie overdreven over ongewenste aandacht. Mijn fout.
pi_81355337
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:11 schreef Dwab het volgende:
Ik maak trouwens ook nooit meer mee dat iemand zomaar aan mijn kont zit. Dat ligt ook sterk aan de tenten waar je komt. In een beetje classy tent heb je daar geen last van.
Het scheelt een heel stuk idd maar het gebeurt me ook wel eens buiten uitgaan om. Laatst nog op het station het is natuurlijk niks vergeleken met een bijna-verkrachting-type-aanranding, maar ik vind het toch erg vervelend. Je schrikt er van en ik vind het erg denigrerend.
pi_81355669
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:15 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Het scheelt een heel stuk idd maar het gebeurt me ook wel eens buiten uitgaan om. Laatst nog op het station het is natuurlijk niks vergeleken met een bijna-verkrachting-type-aanranding, maar ik vind het toch erg vervelend. Je schrikt er van en ik vind het erg denigrerend.
Klopt... De meeste mannen hebben volgens mij totaal niet door welke lading het voor een vrouw kan hebben. Meestal bedoelen ze het niet súper slecht ofzo, meer als een beetje geinen ofzo, maar ze hebben geen idee hoe bedreigend het kan overkomen. Zeker op een verlaten station inderdaad.
pi_81355910
Het was juist in de drukte van proberen een trein in te komen, lekker anoniem, laffe zak. Maar snap wat je bedoelt.

Ik vraag me af of dat nou ook iets is wat aantrekkelijke vrouwen vaker gebeurd dan niet aantrekkelijke. Ik heb gelezen dat juist de niet opvallende, gemiddeld uitziende vrouwen meer kans hebben verkracht te worden dan een enorm lekker wijf omdat die teveel opvalt. Maar zo even een kneepje?
pi_81356328
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:26 schreef Dipkip het volgende:
Het was juist in de drukte van proberen een trein in te komen, lekker anoniem, laffe zak. Maar snap wat je bedoelt.

Ik vraag me af of dat nou ook iets is wat aantrekkelijke vrouwen vaker gebeurd dan niet aantrekkelijke. Ik heb gelezen dat juist de niet opvallende, gemiddeld uitziende vrouwen meer kans hebben verkracht te worden dan een enorm lekker wijf omdat die teveel opvalt. Maar zo even een kneepje?
Geen idee. Als ik een man zou zijn, dan zou ik - als ik het toch doe - liever een lekkere bil knijpen, dan eentje van een onaantrekkelijke vrouw.
pi_81357044
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:34 schreef Dwab het volgende:
Geen idee. Als ik een man zou zijn, dan zou ik - als ik het toch doe - liever een lekkere bil knijpen, dan eentje van een onaantrekkelijke vrouw.
Ja maar dat zou dan voor verkrachten toch ook gelden?
pi_81357304
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:48 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja maar dat zou dan voor verkrachten toch ook gelden?
"In bijna driekwart van de gevallen van seksueel geweld is de dader een bekende van het slachtoffer. Bijvoorbeeld de partner, familie of iemand uit de buurt."

Het gaat in de meeste gevallen denk ik om meer dan alleen lust, bij verkrachting... Vaak is het een manier van macht uitoefenen... Een dader kan ook een meisje kiezen dat hij kent omdat het gewoon het makkelijkste slachtoffer is, of omdat hij ziet dat de vrouw (of man natuurlijk!) het minst assertief is ofzoiets.. of weinig aandacht krijgt van de ouders/vader, waardoor ze snakt naar enige vorm van aandacht en hij daar dus handig op in kan spelen... Meestal zit er bij verkrachting dus meer achter dan lust en kicken op het uiterlijk van de vrouw alleen...

Maargoed, beetje off topic...
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 21:07:41 #24
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81357997
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:24 schreef Dwab het volgende:

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik vraag me echt af waarom als je zo lelijk bent en je er zulke grote problemen mee hebt, je er niet iets aan doet??
er zijn ook zat lelijke mensen die er geen probleem mee hebben
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_81358281
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:07 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

er zijn ook zat lelijke mensen die er geen probleem mee hebben
Ja, maar daar hadden we het niet over... Het ging over lelijke mannen die psychische problemen hebben en gefrustreerd zijn omdat ze geen vrouw kunnen krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')