quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De eerste is wel enigzins grappig. De rest die het zelfde post, is een stelletje kansloze fappers
Ja tof. Maar niet representatief want ik word ingewerkt. Pas als ik volledig meedraai en niet meer boventallig ben, kan ik zeggen hoe het isquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil een foto van Steer's hele gezicht met nieuwe haartjes
Lein hoe was je eerst fijne dag op je leukste afdeling
Goed gedaan, ze weten dat je er bentquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja tof. Maar niet representatief want ik word ingewerkt. Pas als ik volledig meedraai en niet meer boventallig ben, kan ik zeggen hoe het isMaar so far was het relaxed. En ik heb een collega aangesproken die iemand slecht gewassen had. Vieze smurrie in/op/achter oren
Ja, alleen de eerste maand niet, alleen dagdiensten de eerste maand. Jammer van de ORTquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:52 schreef Bluezz het volgende:
Goed gedaan, ze weten dat je er bent![]()
Ga je hier ook alle diensten draaien?
Mag ik er dan nu weer in?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:21 schreef TAV74 het volgende:
Pff, zo, in een vlaag van plotseling fanatisme het konijnenhok eens even onder handen genomen. Was wel even nodig.
Zodra je met Son terug bent van de dierenarts welquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mag ik er dan nu weer in? [ afbeelding ]
dat komt ook met de jarenquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
golfer is dan ook een onaardige, bittere ouwe man...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |