quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De eerste is wel enigzins grappig. De rest die het zelfde post, is een stelletje kansloze fappers
Ja tof. Maar niet representatief want ik word ingewerkt. Pas als ik volledig meedraai en niet meer boventallig ben, kan ik zeggen hoe het isquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil een foto van Steer's hele gezicht met nieuwe haartjes
Lein hoe was je eerst fijne dag op je leukste afdeling
Goed gedaan, ze weten dat je er bentquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja tof. Maar niet representatief want ik word ingewerkt. Pas als ik volledig meedraai en niet meer boventallig ben, kan ik zeggen hoe het isMaar so far was het relaxed. En ik heb een collega aangesproken die iemand slecht gewassen had. Vieze smurrie in/op/achter oren
Ja, alleen de eerste maand niet, alleen dagdiensten de eerste maand. Jammer van de ORTquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:52 schreef Bluezz het volgende:
Goed gedaan, ze weten dat je er bent![]()
Ga je hier ook alle diensten draaien?
Mag ik er dan nu weer in?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:21 schreef TAV74 het volgende:
Pff, zo, in een vlaag van plotseling fanatisme het konijnenhok eens even onder handen genomen. Was wel even nodig.
Zodra je met Son terug bent van de dierenarts welquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mag ik er dan nu weer in? [ afbeelding ]
dat komt ook met de jarenquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
golfer is dan ook een onaardige, bittere ouwe man...
Thanks for the reminder dat mijn konijn nog steeds in de woonkamer rond huppelt en ik zit niet in de woonkamerquote:
quote:
na gezopen te hebben slaap ik altijd vrij slecht at least de slaapkwaliteitquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:57 schreef SeaOfLove het volgende:
of ik ga me helemaal klemzuipen zodan slaap ik in ieder geval wel goed
Naar aanleiding van de titel:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
even vinger in de keel en nergens last meer vanquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:02 schreef cybermans het volgende:
[..]
na gezopen te hebben slaap ik altijd vrij slecht at least de slaapkwaliteit
nou dat is ook niet eens zoveel duurder bij SuitSupply...alleen wel 6-8 weken levertijdquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:10 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb vandaag nog een pak gepast voor de bruiloft van a.s. zaterdag. Het was een mooi pak, ze hadden 2delige kostuums met shirt & das voor 333.-. Alleen wilde ik een slimfit en 't jasje van een 48 zat perfect alleen de pantalon zat te strak op de bovenbenen, die zijn gewoon te dik en dat is geen gezichtIk zal toch wel aan een maatkostuum moeten peisk
nee dank jequote:Op woensdag 12 mei 2010 20:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
even vinger in de keel en nergens last meer van
Wij hebben nog een prachtig pak te koopquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:10 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb vandaag nog een pak gepast voor de bruiloft van a.s. zaterdag. Het was een mooi pak, ze hadden 2delige kostuums met shirt & das voor 333.-. Alleen wilde ik een slimfit en 't jasje van een 48 zat perfect alleen de pantalon zat te strak op de bovenbenen, die zijn gewoon te dik en dat is geen gezichtIk zal toch wel aan een maatkostuum moeten peisk
Voetballen. Finale EL kijken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:41 schreef Bluezz het volgende:
Er is niks leuks op TV, alweer geen koorrepetitie, en voetballen
Atlético Madrid tegen Fulhamquote:
Louis Theroux is op!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welke?
Er is niks leuks op TV, alweer geen koorrepetitie, en voetballen
Lezen dan maar denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |