quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De eerste is wel enigzins grappig. De rest die het zelfde post, is een stelletje kansloze fappers
Ja tof. Maar niet representatief want ik word ingewerkt. Pas als ik volledig meedraai en niet meer boventallig ben, kan ik zeggen hoe het isquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil een foto van Steer's hele gezicht met nieuwe haartjes
Lein hoe was je eerst fijne dag op je leukste afdeling
Goed gedaan, ze weten dat je er bentquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja tof. Maar niet representatief want ik word ingewerkt. Pas als ik volledig meedraai en niet meer boventallig ben, kan ik zeggen hoe het isMaar so far was het relaxed. En ik heb een collega aangesproken die iemand slecht gewassen had. Vieze smurrie in/op/achter oren
Ja, alleen de eerste maand niet, alleen dagdiensten de eerste maand. Jammer van de ORTquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:52 schreef Bluezz het volgende:
Goed gedaan, ze weten dat je er bent![]()
Ga je hier ook alle diensten draaien?
Mag ik er dan nu weer in?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:21 schreef TAV74 het volgende:
Pff, zo, in een vlaag van plotseling fanatisme het konijnenhok eens even onder handen genomen. Was wel even nodig.
Zodra je met Son terug bent van de dierenarts welquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mag ik er dan nu weer in? [ afbeelding ]
dat komt ook met de jarenquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
golfer is dan ook een onaardige, bittere ouwe man...
Thanks for the reminder dat mijn konijn nog steeds in de woonkamer rond huppelt en ik zit niet in de woonkamerquote:
quote:
na gezopen te hebben slaap ik altijd vrij slecht at least de slaapkwaliteitquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:57 schreef SeaOfLove het volgende:
of ik ga me helemaal klemzuipen zodan slaap ik in ieder geval wel goed
Naar aanleiding van de titel:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
even vinger in de keel en nergens last meer vanquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:02 schreef cybermans het volgende:
[..]
na gezopen te hebben slaap ik altijd vrij slecht at least de slaapkwaliteit
nou dat is ook niet eens zoveel duurder bij SuitSupply...alleen wel 6-8 weken levertijdquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:10 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb vandaag nog een pak gepast voor de bruiloft van a.s. zaterdag. Het was een mooi pak, ze hadden 2delige kostuums met shirt & das voor 333.-. Alleen wilde ik een slimfit en 't jasje van een 48 zat perfect alleen de pantalon zat te strak op de bovenbenen, die zijn gewoon te dik en dat is geen gezichtIk zal toch wel aan een maatkostuum moeten peisk
nee dank jequote:Op woensdag 12 mei 2010 20:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
even vinger in de keel en nergens last meer van
Wij hebben nog een prachtig pak te koopquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:10 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb vandaag nog een pak gepast voor de bruiloft van a.s. zaterdag. Het was een mooi pak, ze hadden 2delige kostuums met shirt & das voor 333.-. Alleen wilde ik een slimfit en 't jasje van een 48 zat perfect alleen de pantalon zat te strak op de bovenbenen, die zijn gewoon te dik en dat is geen gezichtIk zal toch wel aan een maatkostuum moeten peisk
Voetballen. Finale EL kijken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:41 schreef Bluezz het volgende:
Er is niks leuks op TV, alweer geen koorrepetitie, en voetballen
Atlético Madrid tegen Fulhamquote:
Louis Theroux is op!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welke?
Lezen dan maar denk ik
Ach ja, beetje kort dag ook inderdaad. De lengte van de pantalon innemen zou geen probleem geweest zijn voor zaterdag, dat zei de verkoper. Ik weet ook wel een naai-atelier in de stad waar je met haastklusjes terecht kan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:36 schreef DarkElf het volgende:
vervelend is dat kaas maar op maat maken voor zaterdag?
kick assquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welke?
Lezen dan maar denk ik
afwachten maar weerquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou tentamen gehad, had het idee dat ik t wel voldoende wist voor een 5.5 maarja of ik het ook naar hun zin beantwoord hebafwachten maar
Misschien valt het reuze meequote:Op woensdag 12 mei 2010 21:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou tentamen gehad, had het idee dat ik t wel voldoende wist voor een 5.5 maarja of ik het ook naar hun zin beantwoord hebafwachten maar
nouja de vorige keer had ik er ook een ok gevoel over maar ze willen echt dat je op n bepaalde manier antwoord, als ik en 5.5 heb ben ik blijquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien valt het reuze meeSoms is het heel erg moeilijk in te schatten.
5,5 is een studenten 10quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja de vorige keer had ik er ook een ok gevoel over maar ze willen echt dat je op n bepaalde manier antwoord, als ik en 5.5 heb ben ik blij
Ik heb ooit een tentamen niet gehaald omdat ik een 5,49 hadquote:
Zeker. Maar ik vind dit echt niet zo'n interessante finale. HSV - Atlético was al een stuk leuker geweest.quote:
wat een ass van een docent dattie dan niet even opzoek gaat naar die 0.01quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ooit een tentamen niet gehaald omdat ik een 5,49 had
nouja het stomme is dat je bij dit vak niet compenseert want het gemiddelde van twee keer een 7.8 en een 5 is wel voldoende maarja dat telt dus nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ooit een tentamen niet gehaald omdat ik een 5,49 had
Ik kreeg een mondeling van de docent en dat was meer een gezellig gesprekjequote:Op woensdag 12 mei 2010 21:18 schreef cybermans het volgende:
wat een ass van een docent dattie dan niet even opzoek gaat naar die 0.01
monderling engels wist ik al wat mijn minimale cijfer was.. precies genoeg om mijn literatuur geschiedenis te compenseren (natuurkunde kreeg bij mij de voorkeur tijdens leren)quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg een mondeling van de docent en dat was meer een gezellig gesprekje![]()
Deal!quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je jouw megaschuld naast de mijne legt, dan gaan we samen Griekenland heel hard uitlachen, goed?
Heb lekker boekje uit zitten lezen, een oud boekenweekgeschenk van Leon de Winter (Serenade)quote:
Dat gaat hardquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:24 schreef FutureFairytale het volgende:
avond![]()
ik was in slaap gevallen, daarom lig ik nu maar weer in bed. nog steeds moe van Italië maar ben gelukkig niet de enige. foto's moet ik ook nog uploaden
![]()
.
er is al een bod van ¤ 70,- gedaan op marktplaats voor de tickets
Jezus wat een stemquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Trusten krakkemieke![]()
jezus; deze jongen van 12 is goed![]()
die presentatorquote:
Slaap lekker, tot morgenquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
lieverds, ik ga mijn ietwat vermoeide ledematen rustig in horizontale positie laten neerdalen.
trustequote:Op woensdag 12 mei 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
lieverds, ik ga mijn ietwat vermoeide ledematen rustig in horizontale positie laten neerdalen.
echt heel creepy, maar volgens mij is wel de ambasadeur op pad gegaan hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
oja nog gauw; lees nu dat het jongetje wat het heeft overleefd 8 jaar is en Ruben van Ashout heet.. echt uit NL dus. Als ik dat filmpje zie waar hij in het ziekenhuis ligt en denk aan het feit dat er geen Nederlands sprekend iemand bij hem is en hij misschien nog niet weet waar zijn familie zijn....![]()
![]()
het wordt steeds warmer. Morgen 12, vrijdag 13, zaterdag en zondag 16, maandag 17 en dinsdag 18 gradenquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:52 schreef Tezz het volgende:
Zohee, ik heb net vergadering van het werk gehad en toen ik op de parkeerplaats kwam moest ik nog net niet krabben zeg. Bah wat is het koud.
Nu lekker thuis met verwarming op 21 en wijntje....
ik hoop het heel ergquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:53 schreef cybermans het volgende:
[..]
echt heel creepy, maar volgens mij is wel de ambasadeur op pad gegaan hoor
Wel enorm balen dat ik morgen een picknick op de Veluwe gepland heb. Pff. Ben wel eventjes heel bij dat ik een hotel met zwembad geboekt heb... Wat moet ik anders een hele dag met een kind in een duur hotel?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het wordt steeds warmer. Morgen 12, vrijdag 13, zaterdag en zondag 16, maandag 17 en dinsdag 18 graden
elke keer als een vliegtuig als een baksteen uit de lucht valt is hij idd de sjaakquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:54 schreef TAV74 het volgende:
Benno Baksteen heeft het er maar weer druk mee
dat schijnt hij al geroepen te hebben tussen de wrakkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:53 schreef Tezz het volgende:
Erg he! Schijnbaar heeft het joch tegen de behandelnd arts wel 'Holland, Holland' geschreeuwd. Wel slim van hem.. En dat in die shocktoestand....
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:55 schreef cybermans het volgende:
[..]
elke keer als een vliegtuig als een baksteen uit de lucht valt is hij idd de sjaak
En ik moet iedere keer stiekem even gniffelen als hij aangekondigd wordtquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:55 schreef cybermans het volgende:
[..]
elke keer als een vliegtuig als een baksteen uit de lucht valt is hij idd de sjaak
je bent niet de enige hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En ik moet iedere keer stiekem even gniffelen als hij aangekondigd wordt
het is dat je het zegt, had het neit eens gezienquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:03 schreef golfer het volgende:
Wie heeft zonder overleg met mij de TT veranderd?
Oh nu wil ik heel graag weten wat de oorspronkelijke titel was dan!quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:03 schreef golfer het volgende:
steer die aan janken en fappen deed oidquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh nu wil ik heel graag weten wat de oorspronkelijke titel was dan!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:12 schreef Laydina het volgende:
Is het hier in de avond nog een beetje gezelli gmensen!!
Het is een finale om snel te vergeten iddquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik vind dit echt niet zo'n interessante finale. HSV - Atlético was al een stuk leuker geweest.
Inderdaad.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:15 schreef borisz het volgende:
Het is een finale om snel te vergeten idd.
Forlan is de man van de avond.
Hate to say i told you soquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is een finale om snel te vergeten idd.
Ernaastquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:29 schreef Tezz het volgende:
Goed. Hoofd op kussen, boek erlangs en trusten allemaal!
Het was leuker bij Cardiff - Leicester City om promotie naar de Premier league. Nou ja halve finale dan. Na 90 minuten 2-3, uiteindelijk penalties en Cardiff door. Cardiff speelt nu tegen Blackpool op Wembley wat Nottingham uitschakelde.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hate to say i told you so![]()
Heb er geen seconde van gezien.
Suc6 met al het werkquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
Slapen? Ik ben ui-snij-ontwijkend-gedrag aan het vertonenIk denk dat ik zo maar een vaatwasser ga vullen en dan ga pitten ipv voorbereidend snijwerk te verrichten voor de kooksessie morgen
Thnxquote:
It wasn't mequote:Op woensdag 12 mei 2010 23:03 schreef golfer het volgende:
Maar jij kan wel zien wie het wel heeft gedaan?quote:
Ja dat kan ikquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar jij kan wel zien wie het wel heeft gedaan?
Oké. Bedankt.quote:
Yep, als er staat 'golfer sucks cocks' dan verander ik dat graag voor je als het je niet aanstaatquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:41 schreef golfer het volgende:
Oké. Bedankt.
Dus in het vervolg kan ik als een TT mij niet bevalt die laten wijzigen?
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
Als mijn naam in een TT staat die mij niet bevalt, dan kan ik inderdaad een mod vragen om die ter beoordeling te wijzigen.
Altijd al zo geweest hier toch?
je kan toch pas volgende week reserveren?quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:40 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben klaarwakker![]()
dus ik heb maar ff bij dining with the stars gereserveerd. Ik ga (alleen) zaterdag 12 juni dineren bij Seinpost in Scheveningen
dat is waarom ik wakker ben en cnk nog heel boos doen tegen mij: mijn telefoon staat uit ja! maar ondertussen is de wekker wel 3x afgegaan en pas bij de derde x had hij het uitknopje gevonden ipv de snoozequote:Op donderdag 13 mei 2010 00:17 schreef cybermans het volgende:
Mensen die net zoals ik hun foon gebruiken als wekker met repeating functie voor doordeweekse dagen
zet hem uit als je morgen niet hoeft te werken
neem je wel winterjassen meequote:Op donderdag 13 mei 2010 07:48 schreef Tezz het volgende:
Oe lekker, eitjes vers van de kip!
Ik heb afbakbroodjes in de oven liggen. Moet een picknick inpakken om mee te nemen op ons uitstapje. Ik heb lekkere broodjes gehaktbal, broodjes eiersalade, broodjes kaas/tomaat. En dan nog wat slaatjes, drinken en snoep etc. Hmm!
Ja.quote:Op donderdag 13 mei 2010 07:51 schreef cybermans het volgende:
[..]
neem je wel winterjassen mee
koude dag weer
duw je hem toch uit bed om zelf op het uitknopje te drukkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 07:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat is waarom ik wakker ben en cnk nog heel boos doen tegen mij: mijn telefoon staat uit ja! maar ondertussen is de wekker wel 3x afgegaan en pas bij de derde x had hij het uitknopje gevonden ipv de snooze
dat had ik zomaar kunnen doen ja, maar lag zelf ook nog in comatueuze toestandquote:Op donderdag 13 mei 2010 07:52 schreef cybermans het volgende:
[..]
duw je hem toch uit bed om zelf op het uitknopje te drukken
Haha, jij bent een echte festival-fan he!quote:Op donderdag 13 mei 2010 07:53 schreef SeaOfLove het volgende:
mmm broodjes met zelfgemaakte gehaktbalik ga vanmiddag voor bier uit plastic en broodjes voedselvergiftiging
Eerste festival van het seizoen
ontbijt op bed waarbij spontaan per ongeluk het glas water over hem heen valtquote:Op donderdag 13 mei 2010 07:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat had ik zomaar kunnen doen ja, maar lag zelf ook nog in comatueuze toestandinmiddels zit ik hier klaarwakker beneden en ligt hij nog te slapen
quote:Op donderdag 13 mei 2010 07:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha, jij bent een echte festival-fan he!
Nou, ik switch ook heel makkelijk van caravan naar luxe hotel hoor. We zouden eigenlijk vier daagjes met de caravan op pad gaan, maar daar is het me toch echt te koud voor. Hotelletje met alle luxe en goed restaurant is beter.
goed geregeld! en ja, ben een echte festivalganger. die van vandaag is heel tof, parkingpop, superklein met vage bandjes uit de buurt op je raad t al een: parkeerplaatsquote:Op donderdag 13 mei 2010 07:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha, jij bent een echte festival-fan he!
Nou, ik switch ook heel makkelijk van caravan naar luxe hotel hoor. We zouden eigenlijk vier daagjes met de caravan op pad gaan, maar daar is het me toch echt te koud voor. Hotelletje met alle luxe en goed restaurant is beter.
Oh dat is goed! Jammer dat Milou er niet bij is vandaag....quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
goed geregeld! en ja, ben een echte festivalganger. die van vandaag is heel tof, parkingpop, superklein met vage bandjes uit de buurt op je raad t al een: parkeerplaatsAlleen heel erg jammer dat ik milou niet heb
Ben over een paar weken bij jou in de buurt, als ik niet te katerig ben geef ik wel even een belletje
quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:01 schreef cybermans het volgende:
[..]
ontbijt op bed waarbij spontaan per ongeluk het glas water over hem heen valt
heb haar juist dat weekend wel, maar is avondfestival dus mevrouw gaat lekker logeren bij oma. maar had sowieso al afgesproken milou een x mee te nemen naar die vrienden in belgië dus dan ga ik het zo plannen dat we bij jullie langsgaan op de terugweg. ben dan ook niet katerig want dan heb ik milou dus en geen festival van te vorenquote:Op donderdag 13 mei 2010 08:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh dat is goed! Jammer dat Milou er niet bij is vandaag....
Milou en Bente moeten nog steeds eens een keer samen spelen....
Is goed, lijkt me leuk!quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb haar juist dat weekend wel, maar is avondfestival dus mevrouw gaat lekker logeren bij oma. maar had sowieso al afgesproken milou een x mee te nemen naar die vrienden in belgië dus dan ga ik het zo plannen dat we bij jullie langsgaan op de terugweg. ben dan ook niet katerig want dan heb ik milou dus en geen festival van te voren
goede moggels, balen van je slechte nachtrustquote:Op donderdag 13 mei 2010 08:12 schreef FutureFairytale het volgende:
voor de 5e keer ofzo deze nacht: goeiemorgen![]()
veel wakker gelegen, gepiekerd, en gewoon niet kunnen slapen en wel moe zijn.. dat soort stomme dingen. Maar goed; vandaag wel vrij
link uit t topic waar je met voorrang kunt reserveren! heleboel is al vol!quote:Op donderdag 13 mei 2010 07:29 schreef cybermans het volgende:
[..]
je kan toch pas volgende week reserveren?
hoe komt het dat je zo ligt te piekeren?quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:12 schreef FutureFairytale het volgende:
voor de 5e keer ofzo deze nacht: goeiemorgen![]()
veel wakker gelegen, gepiekerd, en gewoon niet kunnen slapen en wel moe zijn.. dat soort stomme dingen. Maar goed; vandaag wel vrij
gister was mn baas pissig omdat hij geld had neergelegd voor jochem meijer en ik nog een dagje wilde wachten. vond ie geen zakendoen. ik heb excuus aangeboden en direct gevraagd of hij wilde; toen hoefde het niet meer. nu heb ik daar vannacht over gedroomd en wakker gelegen. en om 6u hem gesmst met de vraag of hij ze nog wilde hebben.quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hoe komt het dat je zo ligt te piekeren?
denk dat milou en bente het heel erg goed samen kunnen vinden, zeker als je vertelt van te voren dat milou een beetje anders isquote:
(*#$(&%#*(&$*#quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
link uit t topic waar je met voorrang kunt reserveren! heleboel is al vol!
http://www.diningwiththes(...)thestars/restaurants
Ben wel benieuwd hoe ze daar op reageert. Ze kent geen enkel kindje met down dus voor haar is het compleet nieuw. Ze heeft het wel ooit op tv gezien en zo en ik heb wel eens wat uitgelegd, maar toch...quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
denk dat milou en bente het heel erg goed samen kunnen vinden, zeker als je vertelt van te voren dat milou een beetje anders is
volgens mij maak je geen vrienden met je baas als je hem om 6uur in de ochtend smstquote:Op donderdag 13 mei 2010 08:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gister was mn baas pissig omdat hij geld had neergelegd voor jochem meijer en ik nog een dagje wilde wachten. vond ie geen zakendoen. ik heb excuus aangeboden en direct gevraagd of hij wilde; toen hoefde het niet meer. nu heb ik daar vannacht over gedroomd en wakker gelegen. en om 6u hem gesmst met de vraag of hij ze nog wilde hebben.
ik weet het; slaat misschien nergens op. ik ben soms te gevoelig en als iemand boos op mij is zit ik er verschrikkelijk mee.
naar welk festival ga je?
mijn ervaring is dat kinderen echt heel erg flexibel zijn. oh en wat is het toppunt van luiheid? ik die 2 laptops voor mijn neus heb staan en gewoon fok met mijn telefoon vanaf de bankquote:Op donderdag 13 mei 2010 08:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe ze daar op reageert. Ze kent geen enkel kindje met down dus voor haar is het compleet nieuw. Ze heeft het wel ooit op tv gezien en zo en ik heb wel eens wat uitgelegd, maar toch...
ik las het ja, sorry. parkingpop..quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
volgens mij maak je geen vrienden met je baas als je hem om 6uur in de ochtend smstFestival is wat ik hier boven al vertelde
heb er ook helemaal zin inquote:Op donderdag 13 mei 2010 08:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik las het ja, sorry. parkingpop..gezellig hoor!
ach hij smst of belt me ook wanneer het hem uitkomt met een stomme werkvraag
mijn manager mailt mij wel eens om half 2 's nachts op zondag op maandag nacht, lees dat toch echt pas op maandag morgen als ik op kantoor ben :Squote:Op donderdag 13 mei 2010 08:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb er ook helemaal zin inIs al 3 jaar de opening van het festivalseizoen
en serieus, belt/smst hij jou ook op van die rare tijden?
ja maar dat is mailen, niet zo persoonlijk als bellen/sms en je wordt van mail ook niet wakker.quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:35 schreef cybermans het volgende:
[..]
mijn manager mailt mij wel eens om half 2 's nachts op zondag op maandag nacht, lees dat toch echt pas op maandag morgen als ik op kantoor ben :S
en dan alle festivals afquote:Op donderdag 13 mei 2010 08:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb er ook helemaal zin inIs al 3 jaar de opening van het festivalseizoen
en serieus, belt/smst hij jou ook op van die rare tijden?
dan zou ik bij hem gaan spoken :pquote:Op donderdag 13 mei 2010 08:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja maar dat is mailen, niet zo persoonlijk als bellen/sms en je wordt van mail ook niet wakker.
jummmmmmquote:Op donderdag 13 mei 2010 08:46 schreef FutureFairytale het volgende:
het menu wat ik ga eten staat al online op seinpost.nl
- AmuseFlan van makreel, wortel-Vichy, gebakken mosterd
- Ceviche van slibtongzeewier, komkommer, dashigelei, rice crispies, kropsla, mirindressing
- Met brood gebakken schelvis, aspergebrunoise, beurre blanc, bieslook, haringkuit
- Gebakken schol, cantharellen, zeekraal, witte bonen, beurre noisette
- Geroosterde gamba’s en kwartelinktvis, peterselie, auberginepuree, vinaigrette van olijven en paprika, ansjovis, brosse aardappelbrunoise
- Lambada aardbeienmeringue, amandelkrokant, room, specerijen, rode port, olijfolie, rabarberijs en soufflé
jummmm
leuke baan danquote:Op donderdag 13 mei 2010 08:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en dan alle festivals afik ken iemand die kiest ervoor om alle festivals te bezoeken i.p.v. op vakantie gaan.
en ja, hij vind dat zijn medewerkers altijd bereikbaar moeten zijn, maar we krijgen er niet extra voor betaald![]()
dus mag ik em ook lekker om 6u smsen hehe
ik weet niet hoe het geluid hier aan moetquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:00 schreef cybermans het volgende:
Hoorde een stukje muziek en daar kwam dus ook same old cliches invoor
dus ik ga de hele dag weer met
in mijn kop zitten
geen haan die cnk een handje helpt met wakker wordenquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:00 schreef SeaOfLove het volgende:
ik zit achter de computer eindelijk, telefoon leegEn ik lig helemaal in een deuk om de kipkes, die zijn me een partij wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen koptelefoon aansluiting aan de voorkant waar je evt oordopjes in kan prikken?quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het geluid hier aan moet
damn standby diensten zijn juist slapend geld verdienen voor mij, echt bij sommige toko's was het echt feest... ongeveer een maand lang gedaan bij elkaar.... en dan 1x gebeld worden om half 7 's avonds ofzo en snachts gewoon blijven door cashen terwijl je lag te slapen (geen 100% natuurlijk)quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en dan alle festivals afik ken iemand die kiest ervoor om alle festivals te bezoeken i.p.v. op vakantie gaan.
en ja, hij vind dat zijn medewerkers altijd bereikbaar moeten zijn, maar we krijgen er niet extra voor betaald![]()
dus mag ik em ook lekker om 6u smsen hehe
oh jawel maar dan moet je wel oordopjes hebben om in dat gatje te prikkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:02 schreef cybermans het volgende:
[..]
geen koptelefoon aansluiting aan de voorkant waar je evt oordopjes in kan prikken?
dat klinkt bijna als een ding in de bijbelquote:
De tien geboden! Het elfde gebod is bier, "Gij zult genieten" zou dit dan de 12e zijn?quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:05 schreef cybermans het volgende:
[..]
dat klinkt bijna als een ding in de bijbel
gij zult niet doden
gij zult niet stelen
gij zult niet overspel plegen (hey Jackieboy)
gij zult wel lekker eten
mag van mij... ik heb nu al trek, en ik krijg het pas op 12 juniquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
De tien geboden! Het elfde gebod is bier, "Gij zult genieten" zou dit dan de 12e zijn?
als ik nu ook eens wist hoe ik het geluid over de stereo kon krijgenquote:
das niks zegquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als ik nu ook eens wist hoe ik het geluid over de stereo kon krijgenDan zou het een perfecte wereld zijn
quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
das niks zeg![]()
ik wil het ook wel voor je zingen
have funquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:27 schreef Tezz het volgende:
En ik ben fris gewassen en haren zijn gefohnd. Nu broodjes smeren en hond wegbrengen en dan kunnen we gaan. Door de winterkou naar een picknick op de Veluwe.![]()
nice! wij zijn daar geweest voor een diner, ik hou van sommeliersquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:30 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgenik heb gereserveerd bij de wolfslaar in breda voor een lunch tijdens de restaurantweek
Een verongelijkte golfer maakt je 50 jaar jongerquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Maar ik zal je naam niet meer in toekomstige TT's gebruiken.
Wees maar niet bang verder.
Als ik op de weegschaal ga staan dan zegt ie: 'Verwijder het nijlpaard en neem plaats op de weegschaal'.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:13 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk stond net op de weegschaal en het gaat de goeie kant op
PdeLaagquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:13 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk stond net op de weegschaal en het gaat de goeie kant op
Dat zag er ook goed uitquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:30 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgenik heb gereserveerd bij de wolfslaar in breda voor een lunch tijdens de restaurantweek
Ja hier ook, maar het nijlpaard wordt steeds kleinerquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Als ik op de weegschaal ga staan dan zegt ie: 'Verwijder het nijlpaard en neem plaats op de weegschaal'.
quote:
Dat bepaal je toch zeker zelfquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
Is het bezoeken van die sterrenrestaurants trouwens pakkenwerk of niet?
Mjwah...geen zin om op te vallen en zoquote:
Geen ideequote:Op donderdag 13 mei 2010 10:45 schreef Tezz het volgende:
Je draagt wat je zelf prettig vindt lijkt mij!
Afgetrapte gympies en een spijkerbroek met gaten lijkt me dan niet echt gepast, maar waarom zou je geen spijkerbroek aan mogen met een leuke blouse?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:52 schreef Stereotomy het volgende:
Een paar jaar geleden op vakantie in Parijs kwam een hotelgast in badjas naar beneden aan het ontbijt![]()
wat goeehoedquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Lekker bezig Pee!!![]()
![]()
Ik kan mijn ribben tellen![]()
Speklaagje is weg
quote:
Goed werkquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Lekker bezig Pee!!![]()
![]()
Ik kan mijn ribben tellen![]()
Speklaagje is weg
http://www.fragrancex.com(...)rfume__products.htmlquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:12 schreef Aure het volgende:
Steer waar kan je goedkoop geurtjes scoren? Ik wil Vera Wang princess maar ik vind hem zo duur bij douglas/ici paris... Ik acht de kans alleen wel een beetje klein dat ik hem ergens goedkoper ga vinden
Jaquote:
Pics sunniequote:Op donderdag 13 mei 2010 12:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jaben echt wel blij al met het resultaat nu! ben nog wel stevig en zo, maar niet meer zo plofferig
het geen waar ik me het meeste aan stoorde is er nu af
Nu heel rustig de rest nog..
Oh wow he wat super! Thanksquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.fragrancex.com(...)rfume__products.html
Testers komen in een grijze verpakking zonder dop, maar de rest van de fles is identiek. Je kunt dus een oudere dop gebruiken. Voor 30 EUR heb je er dus al één....
Fragrancex is de goedkoopste van het internet, opsturen is gratis maar duurt wel vaak 2 weken. Lees ook soms dat er een pakje kwijtraakt, maar dat is mij nog niet overkomen.
leuk! veel plezierquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:18 schreef Aure het volgende:
[..]
Oh wow he wat super! Thanks
Ik ga nu naar de bios met mn logeetje (Hoe tem je een draak 3D) maar als ik weer thuis ben ga ik es rondneuzen op die site
![]()
Lekker hoor.quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:46 schreef FutureFairytale het volgende:
het menu wat ik ga eten staat al online op seinpost.nl
- AmuseFlan van makreel, wortel-Vichy, gebakken mosterd
- Ceviche van slibtong, zeewier, komkommer, dashigelei, rice crispies, kropsla, mirindressing
- Met brood gebakken schelvis, aspergebrunoise, beurre blanc, bieslook, haringkuit
- Gebakken schol, cantharellen, zeekraal, witte bonen, beurre noisette
- Geroosterde gamba’s en kwartel, inktvis, peterselie, auberginepuree, vinaigrette van olijven en paprika, ansjovis, brosse aardappelbrunoise
- Lambada aardbeienmeringue, amandelkrokant, room, specerijen, rode port, olijfolie, rabarberijs en soufflé
jummmm
ik zag dat de prijzen daar ongeveer ¤ 25,- voor voorgerechten en ¤ 45,- voor hoofdgerechten warenquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker hoor.![]()
Als ik bij een Sterrenrestaurant ga eten wil ik zelf kunnen kiezen uit gerechten en of menu's, dus doe ik dat liever buiten zo'n actieweek om.
Is flink aan de prijs, maar daar redt je het bij de Librije niet meequote:Op donderdag 13 mei 2010 12:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zag dat de prijzen daar ongeveer ¤ 25,- voor voorgerechten en ¤ 45,- voor hoofdgerechten waren(en dan nog zonder kaviaar
)
Bij Oud Sluis van Sergio Herman ook niet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:51 schreef TAV74 het volgende:
Is flink aan de prijs, maar daar redt je het bij de Librije niet mee
Ik ben benieuwd! Fijn dat het lekker gaatquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
liever nietmaar als ik mijn feest-outfit compleet heb wil ik wel een poging wagen
![]()
Rolletjes zien er lekker uitquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Fijn dat het lekker gaat
Ik duik zo eens de keuken in om deze dingetjes te gaan maken - ik ben dol op alles met linzen
Ja.. maar dan denk ik vaak 'dat vind ik er leuk uit zien' maar dan staat het voor geen meter of ik durf het toch niet te passen omdat ik denk dat het 'te' is voor me en kom ik toch weer met iets effens en basic thuis..quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
En het moet natuurlijk een beetje frivool zijn hè Sun![]()
Daarmee hebben we de 2 meest gerenommeerde in NL ook wel gehad geloof ik? Ziet er wel super uit allemaal trouwens.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij Oud Sluis van Sergio Herman ook niet.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en Di-rect die The Cave van Mumford & sons doet![]()
![]()
Echt echt echt goed!! Moeten ze vaker doen, die stijl!!
Spamquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:55 schreef golfer het volgende:
Bij Oud Sluis van Sergio Herman ook niet.
Passen in paskamers van dingen die je mss nooit zou dragen is juist leukquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja.. maar dan denk ik vaak 'dat vind ik er leuk uit zien' maar dan staat het voor geen meter of ik durf het toch niet te passen omdat ik denk dat het 'te' is voor me en kom ik toch weer met iets effens en basic thuis..wat is dat toch? Morgen dus maar even naar Enschede met Thijs. Hij heeft me ook al aan die hippe schoenen geholpen die ik anders misschien niet eens had durven passen
Ja. Dat zijn de 3-sterren restaurants.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:08 schreef TAV74 het volgende:
Daarmee hebben we de 2 meest gerenommeerde in NL ook wel gehad geloof ik? Ziet er wel super uit allemaal trouwens.
Passen is ook stom, ik heb het over eens per jaarquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:14 schreef Sunnythesun het volgende:
vind ik niet zo leuk.. althans.. ik doe dat echt nooit. pas alleen dingen die ik eventueel zou dragen, vind passen namelijk stom
Da's wel heel herkenbaarquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja.. maar dan denk ik vaak 'dat vind ik er leuk uit zien' maar dan staat het voor geen meter of ik durf het toch niet te passen omdat ik denk dat het 'te' is voor me en kom ik toch weer met iets effens en basic thuis..wat is dat toch? Morgen dus maar even naar Enschede met Thijs. Hij heeft me ook al aan die hippe schoenen geholpen die ik anders misschien niet eens had durven passen
Librije lijkt me ook wel erg leuk om eens naar toe te gaan. Of naar het zusje, dat lijkt me zeker zo leukquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Dat zijn de 3-sterren restaurants.
Bij de Librije zijn we 4 jaar geleden met een groep van Fok! (o.a. met Isa en Dude) geweest en hebben we in de keuken mogen eten. Dat was ook een hele belevenis.
Ja daarom moet Thijs ook mee. Die heeft altijd een heel goed idee wat leuk bij me staat en zo.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's wel heel herkenbaar
Ben ook meer van de wat effen, 'saaie' kleding en dingen. Maar met het uitzoeken van mijn huidige bril die erg edgy is voor mijn doenheb ik gewoon een paar zetjes van mensen gekregen en ben nu superblij met die bril.
En dat terwijl ik de wat spannenderere kleding altijd erg leuk vind staan bij andere mensenquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja daarom moet Thijs ook mee. Die heeft altijd een heel goed idee wat leuk bij me staat en zo.
Vind mijn nieuwe pumps ook wel heel erg hip voor mij eigenlijk![]()
Checkquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Librije lijkt me ook wel erg leuk om eens naar toe te gaan. Of naar het zusje, dat lijkt me zeker zo leuk
Ik dus ook ja!quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En dat terwijl ik de wat spannenderere kleding altijd erg leuk vind staan bij andere mensen
quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:19 schreef TAV74 het volgende:
Librije lijkt me ook wel erg leuk om eens naar toe te gaan. Of naar het zusje, dat lijkt me zeker zo leuk
Ik voel een librijemeet opkomenquote:
De dudes van Dudequote:Op donderdag 13 mei 2010 13:29 schreef golfer het volgende:
Opsporing verzocht
Uit de foto's die we nog vonden van het Librije-bezoek.
Indien u deze tieten herkent, kunt u zich melden bij de plaatselijke politie.
Ik vermoed van wel jaquote:
Dat zou een optie kunnen zijn, maar ik vraag nooit wat van hem, en zeker niet zoiets kostbaarsquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gewoon die vriend van je lief aan kijken
Hi Bluezz, wat vet op je buik en heupen mag hoorquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:56 schreef Bluezz het volgende:
Pee & Sun![]()
Voor Tezz :
Bij mij zit er nog wel een stukje Whale op mijn buik & heupen wat nog moet verdwijnen.
Extra dagje vrij vandaagFFT klinkt goed, wel veel visch
quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:17 schreef SeaOfLove het volgende:
En wat is de beste manier om 'ruzie' te krijgen met je partner?hahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
hij was er pas 3 dagen mee bezigquote:
Jij.. jij !!quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hij was er pas 3 dagen mee bezigik nog heel onnozel: save je dan niet even tussendoor.... nou niet dus
Nou ik ben anders heel blij dat mijn ribben weer gewoon te voelen zijn hoorquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hi Bluezz, wat vet op je buik en heupen mag hoor![]()
beter dan dat je je ribben kunt tellen vind ik..![]()
Jopen bier???quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:25 schreef golfer het volgende:
Lekker kort geknipt koppie weer dankzij mijn eigen thuiskapster.![]()
Oh en B. weet het nog niet, maar we gaan vanavond hier eten
iedereen is daar zo lyrisch over, zal het ook maareens een keer gaan lezenquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:23 schreef Laydina het volgende:
Zow net deel twee uit van de Millenium Trilogie. Misschien wordt het maar eens tijd om op te staan en te douchen
Zit weinig tussen waar ik zin in zou hebbenquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:25 schreef golfer het volgende:
en ze komt vandaag niet meer in dit topic?quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:25 schreef golfer het volgende:
Lokaal Haarlems bier. Erg lekker.quote:
Ik ben er niet heel lyrisch over. Het is wel zo geschreven da tje verder wilt lezen, maar naar mijn mening te langdradig geschreven en te gedetailleerd. Maar als je daar van houdt scheelt hetquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
iedereen is daar zo lyrisch over, zal het ook maareens een keer gaan lezen
hehe, ga je t goedmaken?quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hij was er pas 3 dagen mee bezigik nog heel onnozel: save je dan niet even tussendoor.... nou niet dus
ieksquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou ik ben anders heel blij dat mijn ribben weer gewoon te voelen zijn hoor
In alle rust en zonder gezeurquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
3 dagen lang alles opnieuw doen voor hem is wel een pré.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |