Wat doen de rest van de codes dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:04 schreef lkb9000 het volgende:
# hippyjump
A few more cheat codes for the Extras section: mcfly, deadspacetoo
# hippyjump
cheat codes alert: go to Extras and type in miniskaters or zombie for a sweet surprise!
Als je al zijn trainingen hebt gedaan, unlock je hem om mee te spelen..quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:06 schreef Muchachooo het volgende:
nu nog een code waarbij je eruit ziet als Coach Frank
Nee. Waarom vraag je dit? Wat lukt er niet?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 04:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
Moet je die DLC van 8,99 kopen wil je skate.reel en skate.park upload gebruiken?
ja oke, maar ik was juist zo blij dat de camera's uit filmerpack van Skate 2 standaard in deel 3 zaten, hebben ze nóg een manier gevonden om je te laten betalen voor je footage.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:15 schreef MPC60 het volgende:
Enige reden dat ik dat filmpack wil is om de meer serverruimte die je krijgt, verder vindt ik het niet zo raar om het opnieuw te kopen aangezien het ook een nieuw spel is.
Voor HD kwaliteit is het nog wel waard om te betalen, bijnaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:33 schreef Edwinuss het volgende:
Belachelijk slechte kwaliteit die filmpjes op de Reel. Beetje jammer.
Ik koop eind deze maand een apparaat waar ik mee kan capturen in HD, Dus dan wacht ik daar lekker op.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Voor HD kwaliteit is het nog wel waard om te betalen, bijna
Doen wequote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik koop eind deze maand een apparaat waar ik mee kan capturen in HD, Dus dan wacht ik daar lekker op.
Ik heb een team aangemaakt .. Team Holland. als iedereen op fok die wil joinen kan joinen. stuur maar een request. hij heet trouwens zo omdat je geen fok kon gebruiken en vond dit wel een leuke naam.quote:
Ik heb 'm nog niet gekocht, 60 euro is me iets te veel. En ik lees veel negatieve verhalen op 't officieele skate forum, daarnaast zag ik gister die filmerpack in de PSstore dus was even benieuwd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:43 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Nee. Waarom vraag je dit? Wat lukt er niet?
Klinkt koel, ik heb samen met een maat een team gemaakt maar wie weet, mischien kan ik em wel overhalen naar een team met wat meer mensen te gaan. Ik ben helemaal verslaafd aan de park editor.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:01 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ik heb een team aangemaakt .. Team Holland. als iedereen op fok die wil joinen kan joinen. stuur maar een request. hij heet trouwens zo omdat je geen fok kon gebruiken en vond dit wel een leuke naam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |